XXL Nutrition

Sociaal onmogelijke generatie ?

Bezoekers in dit topic

Ik heb geen facebook, twitter, linkedin of smartphone en dat soort toestanden, ik kan merken dat ik meer dingen gemeen heb met andere mensen die er ook niks om geven.

Heb trouwens ook al een jaar of 2 geen televisieaansluiting meer, enige moment in het jaar dat ik het mis is als er gewichtheffen op is.

:eek:

Ik maak ook geen gebruik van social media. Maar zonder mijn telefoon & Whatsapp, zonder computer en zonder TV zag mijn leven er toch best wel somber uit hoe zielig het ook klinkt.
 
:eek:

Ik maak ook geen gebruik van social media. Maar zonder mijn telefoon & Whatsapp, zonder computer en zonder TV zag mijn leven er toch best wel somber uit hoe zielig het ook klinkt.

Ik heb wel een tv, alleen geen tvaansluiting. Kijk vaak concerten via youtube en series of films die ik leuk vind download ik.
Ik heb wel een smartphone maar heb hem maar een maand gebruikt, batterij was veel te snel leeg en vond het maar een gek*t op zo'n touchscreen en je broekzak zit meteen vol. Ook gingen er mensen waar ik al jaren geen contact mee heb me ineens whatsappen :rolleyes:
 
6-7 uur WoW per dag was voor mij echt niet vreemd een paar jaar terug :o
 
Ik heb geen facebook, twitter, linkedin of smartphone en dat soort toestanden, ik kan merken dat ik meer dingen gemeen heb met andere mensen die er ook niks om geven.

Heb trouwens ook al een jaar of 2 geen televisieaansluiting meer, enige moment in het jaar dat ik het mis is als er gewichtheffen op is.

me2. Geen tv, geen profielen op internet, geen slimme telefoon. Ik vind het wel prima zo. Het enige medium waar ik een meerwaarde in zie is Linkedin maar ook dat is een loos platform als je goed bent in je vak en je die paar headhunters die er toe doen gewoon kent.
 
Bij het magazijn bij het bedrijf waar ik werd hebben ze 2 nieuwe stagelopers en 1 nieuwe vaste kracht. Deze jongens zijn in de pauze alleen maar met hun telefoon bezig en hebben niks te melden. Hun chef gaat in de pauze er niet eens meer bij zitten omdat ie zich kapot ergert.
 
Ik hou zelf ontzettend veel van gamen, kom er op dit moment door drukte helaas weinig aan toe maar anders kon ik zo heerlijk genieten van een paar uur games spelen op mn ps3.

Wat ik zelf wel vervelend vind is als mensen de hele tijd bezig zijn met hun telefoon. even een paar berichten sturen is geen probleem maar als dit de hele tijd gebeurt is het gewoon vervelend. Zelf probeer ik erop te letten om dit niet teveel te doen in gezelschap..
 
Ik heb geen facebook, twitter, linkedin of smartphone en dat soort toestanden, ik kan merken dat ik meer dingen gemeen heb met andere mensen die er ook niks om geven.

Heb trouwens ook al een jaar of 2 geen televisieaansluiting meer, enige moment in het jaar dat ik het mis is als er gewichtheffen op is.
Ik kijk er ook zo tegenaan. We hebben dan wel een tv aansluiting omdat ik ook een vrouw heb en graag naar GTST kijkt. :p

Heb al jaren een gruwelijke hekel aan sms-en. Dus die whatsap onzin is helemaal niks voor mij. Heb een telefoon waar dat niet op zit en krijg wel eens verhalen van vrienden dat ik dat toch echt moet gebruiken, geweldig goedkoop. Haha als ik 1 sms per maand stuur is het veel en heb in mijn bundel 100 sms-en gratis.

Ik neem aan dat het zonder smartphone, LinkedIn e.d. wel erg moeilijk is om een deftige professionele carrière uit te bouwen. Hoe ga jij hiermee om?
Zoek het niet in de techniek maar in je eigen kracht, dan heb je dat allemaal niet nodig.
 
Je moet toch wat doen op werk?
 
Ik zou in principe ook goed zonder tv kunnen, enige wat ik eigenlijk kijk is nat geo wild de rest download ik. Smartphone heb ik alleen nodig voor m'n werk anders zou een nokia 3310 zelfs volstaan.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 11:58 ----------

Je moet toch wat doen op werk?
Vind jij het niet irritant dan als je aan een tafel met je collega's zit en iedereen zit in z'n eigen wereld, oordopjes in en chatten met hun vriendjes?
 
Ik kijk soms met verbazing om me heen in de bus..
Rijtjes van 2 stoelen waar dan stuk voor stuk 1 persoon op zit, paar staande mensen.. Allemaal oordopjes in en aan hun schermpje gekluisterd. Iedereen.

Ik luister zelf ook graag muziek met mn telefoon, maar vind dat constant bereikbaar zijn soms wel irritant i.p.v. handig. Heb ook absoluut niet de behoefte iedere vrije seconde dat ding uit mn zak te peuteren.
 
Niks mis mee mits je het op een normale manier combineert.
Als je met 6 man aan tafel zit (eten/verjaardag/whatever) en 5 zitten met een mobiel te facebooken/whatsappen dat het o zo gezellig is waar ze zitten is dat niet echt sociaal

en ze zijn waarschinlijk nog aan het liegen ook. als het gezellig is blijven die telefoons egt wel weg.

---------- Post added 12 February 2013 at 16:21 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een onzin het is logisch dat je wel weet wie de linker is en niet de rechter. die snooki komt dagelijks 2 uur op tv terwijl Nikola tesla dood ging toen er nog amper tv was. niks mis met je gewoon hartstikke logisch.
 
ik weet niet waaorm ik dit vind, maar ik vind snooki ongelofelijk sexy
 
en ze zijn waarschinlijk nog aan het liegen ook. als het gezellig is blijven die telefoons egt wel weg.

---------- Post added 12 February 2013 at 16:21 ----------



wat een onzin het is logisch dat je wel weet wie de linker is en niet de rechter. die snooki komt dagelijks 2 uur op tv terwijl Nikola tesla dood ging toen er nog amper tv was. niks mis met je gewoon hartstikke logisch.

Die vergelijking sloeg inderdaad als een tang op een varken.
 
wat een onzin het is logisch dat je wel weet wie de linker is en niet de rechter. die snooki komt dagelijks 2 uur op tv terwijl Nikola tesla dood ging toen er nog amper tv was. niks mis met je gewoon hartstikke logisch.

Dat is ook een beetje het punt kapoen van me.
 
Vind jij het niet irritant dan als je aan een tafel met je collega's zit en iedereen zit in z'n eigen wereld, oordopjes in en chatten met hun vriendjes?

Tijdens mijn pauze doe ik nuttige dingen ;)
 
Back
Naar boven