Fitness Seller

Sociaal onmogelijke generatie ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel, bij de 30+ zijn het eigenlijk alleen de mensen zonder leven die het doen. Bij de jongere generatie zijn het er veel meer.

Ik heb neefjes die de halve wereld rond gingen voor wedstrijden. En daar gaat het nu toch niet echt best mee. Zijn allemaal tussen de 20-25 jaar oud. Raar, maar hebben ook geen baan.

Potje gamen is niks mis mee, maar als je dwangmatig elke dag moet gamen is het niet best.
Als je alleen nog maar mensen spreekt via social media, is dat niet best.
Overdaad schaadt.

Maar he, iedereen moet doen wat ze zelf willen. Niet over 20 jaar zeggen dat je zoveel tijd vergooit hebt achter de pc.

En i.p.v. je testosteron los te laten achter de pc, kun je ook in de stad een leuk mokkel oppikken. Is toch net wat leuker;)

Couldn't agree more!
 
Ik speel LoL, plus ik speel al 5 maanden een game op mijn smartphone. Soort van age of empires.
Ja dit geeft problemen, geef ik eerlijk toe.
 
Wist niet dat hier zoveel mensen LoL spelen. Daviditamon; lvl 22.
 
Ik speel LoL, plus ik speel al 5 maanden een game op mijn smartphone. Soort van age of empires.
Ja dit geeft problemen, geef ik eerlijk toe.
dat camelot gedoe? :p is verschrikkelijk eenmaal je daar mee begint :(
 
Waaraan is hij overleden?

Spawnkill



Ik game zelf ook met enige regelmaat, leidt ondanks dat gewoon een goed sociaal leven. Het is natuurlijk ook wat je er zelf van maakt. Meer storend vind ik dat wanneer je met een groep mensen uit bent dat niemand wat te zeggen heeft maar ondertussen op elkanders facebook wel van alles en nog wat heeft.

Heb recent een tijd zonder mobiel internet moeten doen, merkte toen wel dat gesprekken en contacten met bekenden, collega's en vrienden meer inhoud kregen omdat je simpelweg elkaar minder 'sprak' intussen tijd.
 
Sinds ik bf3 speel, maak ik de gains van mijn leven.
 
Wild Jippy / Isolater.

Tijdje afwezig geweest door pc kapot maar momenteel weer alles aan het installeren.
 
Op een oud xfire profiel van me 1089 uur in 4 1/2 maand. Not bad.
 
Op een oud xfire profiel van me 1089 uur in 4 1/2 maand. Not bad.

Dat is ongeveer 8 uur per dag. Leuke baan heb/had je. :D

Vroeger speelde ik ook veel maar mijn gemiddelde lag wel wat lager. Misschien 6 uur per dag.
 
Dat is ongeveer 8 uur per dag. Leuke baan heb/had je. :D

Vroeger speelde ik ook veel maar mijn gemiddelde lag wel wat lager. Misschien 6 uur per dag.

Werkloos + middelbare school :fa:
 
de huidige generatie -18 jarigen is ****ed, die komen helemaal niet meer buiten of het is enkel om te gaan zuipen in het weekend

Ik had vroeger een ps1 maar ik spendeerde iedere minuut die ik kon buiten. Skaten, kattekwaad uithalen, basket, gaan voetballen. Iedereen had toen wel een echte hobby waarbij ze buiten gingen. Dit gebeurt nu niet meer, behalve bij enkelen die sportief aangelegd zijn.
 
Want als je buitenspeelt ben je niet ****ed :)
 
als je buitenspeelt kun for real neergeschoten worden :)

ik speel overigens amper 4 uur per maand op de xbox
 
de huidige generatie -18 jarigen is ****ed, die komen helemaal niet meer buiten of het is enkel om te gaan zuipen in het weekend

Ik had vroeger een ps1 maar ik spendeerde iedere minuut die ik kon buiten. Skaten, kattekwaad uithalen, basket, gaan voetballen. Iedereen had toen wel een echte hobby waarbij ze buiten gingen. Dit gebeurt nu niet meer, behalve bij enkelen die sportief aangelegd zijn.
ik heb ook nooit veel buiten gespeeld en echt niet het idee dat ik iets gemist heb...

wel altijd veel gesport
 
Heb soms wel is dat ik lekker een avondje thuis wil gamen.

Maar elke dag en zo lang NOOOO WAAY...
 
Wist niet dat hier zoveel mensen LoL spelen. Daviditamon; lvl 22.

Speel enkel met lvl 30 bra

dat camelot gedoe? :p is verschrikkelijk eenmaal je daar mee begint :(

Nee , age of empire noemt het. Ja zonder de 's' achteraan. Het is zo'n real time strategy game. Je bouwt maandenlang je economie en troepen op, je krijgt notificaties als iemand je aanvalt etc etc. Je kiest zelf hoeveel tijd je erin steekt natuurlijk, maar ik kan zeggen dat het verslavend is.
 
Zie het een beetje terug in mijn broertje van 5, mijn vader had een Wii voor hem gekocht, waar hij redelijk vaak op zit. En tijdens het eten speelt hij op de iphone van mijn vader..
 
In, geef me je nick, doen we eens een potje:o

wetbrawnsauz is de mijne hoody. Kan zijn dat ik straks een potje doe maar zit met een verschrikkelijke kater.
 
wetbrawnsauz is de mijne hoody. Kan zijn dat ik straks een potje doe maar zit met een verschrikkelijke kater.

Kom nu gewoon even.. als ik een kater heb wil ik niks anders dan gamen:o
 
Back
Naar boven