1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sociale contacten - ontgoocheld

Discussie in 'Gezondheid en Uiterlijk' gestart door Tr3nbolon3, 1 jan 2018.

1. calimera

calimera Freaky Bodybuilder Elite Member Challenge Winner x4

Leuk Bevonden:
    559
    Geslacht:
    Man
    Ze testen je uit. Als je volgend jaar gewoon weer geeft dan krijg je de keer daarop nog veel meer.

Zo gaat het ook met kerstkaarten, wie je niet terug stuurt daar krijg je volgend jaar ook niks meer van. Een enkeling stuurt het jaar erop nog wel, dat zijn de personen die het ook echt menen.

Sanca vindt dit leuk.
  2. Rashmere

Rashmere Cool Novice Banned

Leuk Bevonden:
    21
    Ik leef met u mee en wil u laten weten dat; naarmate u ouder gaat worden er nieuwe vrienden komen die meer bij uw intellect en levenspatroon passen. :yes:

Mijn ervaring leert dat mijn nieuwe vriendschappen meer gebaseerd zijn op symboliek/(e) (voor eeuwige) waarde en niet op het tastbare (vergankelijk). Wees bewust van uw rijkdom, en wees daar gelukkig mee! Op een dag, bent u gelijke als uw vrienden.

Laatst bewerkt: 8 jan 2018
    Tr3nbolon3 en marina1975 vinden dit leuk.
  3. grenzlooz

grenzlooz Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    285
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    92kg
    Vetpercentage:
    16%
    Ik heb een paar goede vrienden en mijn vriendin ook, samen is dat een leuke club. Wat ik wel mis is het ''iedereen kennen'' in mijn stad zoals ik dat vroeger had. Ik heb het zelf ook een beetje laten versloffen na de geboorte van mijn zoon en veel slapeloze nachten.
    Je hebt maar een paar vrienden nodig maar ik heb ook wel de rest van de mensen om me heen nodig. Ik sta namelijk graag een beetje in de aandacht (niet eens te opvallend). Nu dat wat minder is geworden voelde ik wat tekenen van een midlifecrisis aankomen. Ik ben wel heel blij dat tegenwoordig de mensen van 35+ ook gewoon lekker doorleven.
    Voor mij is de key om ook buiten mijn vriendenkring om onder de mensen te zijn, anders word ik echt depressief. Sowieso ''last'' van diepe emoties, al mijn emoties zijn vrij sterk wat het wel lastig maakt. Maar ik kan ook intens genieten van een mooie avond in de kroeg (mits ik niet teveel drink) maar ook van een rondje fietsen met mijn zoon. Het leven simpel zien en de dingen niet te zwaar opnemen, het meeste drukmaken is het achteraf niet waard geweest.

Pieter68 vindt dit leuk.
  4. mattie079

mattie079 Cool Novice

Leuk Bevonden:
    109
    Geslacht:
    Man
    Echte vrienden zijn die je nu kan bellen en die er altijd voor je staan wat er ook aan de hand is. Die kan je vaak tellen op 1 hand, de rest zijn eigenlijk gewoon kennissen. Heb een grote groep kennissen om me heen, we gaan bijv deze maand nog met 25 man uit eten. Maar ookal ken ik ze stuk voor stuk al 15 jaar of langer blijven de meeste toch kennissen. Toen me kleine werd geopereerd kwam ik erachter dat er toch minder mensen aan je denken dan je eerst dacht. Maar wat hier ook is gezegd al je kan beter niets verwachten word je ook niet gekwetst.

marina1975 vindt dit leuk.
  5. Sonnydv01

Sonnydv01 Novice

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m72
    Massa:
    82kg
    Vetpercentage:
    11%
    Ben 25 en heb geen sociale contacten meer.
    Het is altijd langs 1 kant of profiteren of ze hebben iets van je nodig.

Dat zie ik ook wat in je verhaal. En uiteindelijk als je al meer stresst dan kan je die mensen beter links laten.

En oke het is misschien niet goed zeggen ze teveel alleen.. maar ik ben graag alleen.
    Ik train al jaren alleen, als ik dan toch is met iemand train is die training meestal minder en minder focus

Ik heb me er al even bij neergelegd.. als je alles alleen doet weet je waaraan en waaraaf en krijg je nooit een slag in je gezicht.

En de enkele keren dat ik dan toch probeer een band terug op te bouwen.. is het frustratie en teveel nadenken.
    Ik ben zo geworden na een relatie van 8jaar. En klaar ik heb er vrede mee ben gelukkig zo.

Deel Deze Pagina