MuscleMeat

Sociale leven combineren met BB

Bezoekers in dit topic

FlemishPride

Cool Novice
Lid geworden
1 sep 2011
Berichten
211
Waardering
6
Lengte
1m87
Massa
90kg
Geachte buffels,

Wat doen jullie tijdens weekends en hoe proberen jullie dan al dan niet te veel te zondigen? Zelf ga ik 1x per week uit of op café en drink hierbij toch zeker 12 pintjes. De andere dag in het weekend kijk ik thuis wat films en eet dan eens een goei friet. Ben sowieso van plan om mijn rijbewijs te behalen zodat ik ook eens kan rijden als we uitgaan waardoor ik niet mag drinken EN mijn lichaam geen schade berokken.
 
Een sociaal leven combineren met bb is goed te doen. Het ligt er gewoon echt aan wat je doelen zijn. Op basis daarvan neem je keuzes die je steunen om je doelen te bereiken.
 
/////////////////
 
Laatst bewerkt:
Zelf heb ik er ook weinig last van, alleen 3 x in de week uitgaan zit er gewoon echt niet in. 1 keer in de week wil opzich prima, maar let er dan wel gewoon op dat je je eten binnenkrijgt. Alleen als je echt naar een wedstrijd toe gaat werken lijdt je sociale leven er vaak wel onder..
 
Wat Kilpoes schrijft; en ik heb zelf ook geen kinderen. Maar met baan (die ook lichamelijk en mentaal zwaar is), huishouden is een sociaal leven / of je hobby onderhouden best lastig. En onze hobby is erg lastig om een beetje te doen.....maar leeftijd van TS met een moeder die veel doet. Daar moet je het van hebben.....dat zijn groei jaren.
 
De reden hiervoor ben ik aan het investeren in een goede home-gym. Bespaart later veel tijd als je samenwoont, getrouwd bent met of zoder kinderen als je thuis op elk moment kan gaan trainen. Geen gedoe met naar de sportschool gaan, omkleden etc. Gewoon broek uit, lekker in onderbroek gaan squatten. Misschien doet het vrouwtje zelfs met je mee.
 
Een sociaal leven combineren met bb is goed te doen. Het ligt er gewoon echt aan wat je doelen zijn. Op basis daarvan neem je keuzes die je steunen om je doelen te bereiken.

Dit, 't is net hoe serieus je het wilt nemen. Wil jij pro-BB'er worden is het niet aan te raden om je elk weekend de klote in te zuipen en snuiven. Wil je een beachboy fysiek met iets meer arm dan gemiddeld en een sixpack maakt het niet zoveel uit.

Ben zelf wel blij dat ik 't stappen hier in de stad toch al geen ruk meer aan vond en te lui ben om 15 of 20 km te fietsen om ergens anders uit te gaan :)
 
Wat betreft sociaal leven met vrienden etc, ik drink al jaren niet meer en kan ook gewoon uitgaan met vrienden. Ergens wat eten is natuurlijk zeer best. En met zn allen een avondje bij iemand hangen op de bank met wat games, film of muziek en wat eten erbij is ook geen aanslag op het bb, mits je daarbuiten dagelijks een net schema volgt. Vriendengroep vinden die allemaal met bb bezig zijn, dan houdt iedereen er rekening mee :)
 
Ben sowieso van plan om mijn rijbewijs te behalen zodat ik ook eens kan rijden als we uitgaan waardoor ik niet mag drinken EN mijn lichaam geen schade berokken.
Dan is het gezeik wel gelijk over :)
 
BBers hebben een egoïstische instelling waar geen ruimte is om sociaal te zijn.
 
Wat maakt het friet eten / ''12 pintjes drinken'' sociaal precies?
 
Ik ga om de week op stap en drink dan een hoop alcohol. Wel zorg ik er voor dat ik de volgende dag weer gezond eet, ook al kost dat wat meer moeite... :D
 
"dan is het GAME-OVER"

Ik ben een alleenstaande moeder, er is altijd een oplossing voor, gewoon om 5 uur opstaan ipv half 7:)

---------- Toegevoegd om 06:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:09 ----------

Op jouw leeftijd is dat eenvoudig te combineren, gewoon goede balans tussen beide gebaseerd op je rieele doelen.

Probleem komt pas als je wat ouder bent, getrouw en kinderen, dan is het al wat moeilijker om 4 -5 avonden in de week te zeggen tegen het huishouden ik ben in de GYM and SYA.

Gelukkig zelf nooit last van gehad, maar dat waren dan ook weer mijn keuzes (dus never getrouwd en voor kinderen ben ik nog aan oefenen) maar zag wel alle BB vrienden om me heen langzaam steeds minder trainen, en dan wist je al dat duurt niet meer lang en dan is het GAME-OVER:cool:.
"dan is het GAME-OVER"

Ik ben een alleenstaande moeder, er is altijd een oplossing voor, gewoon om 5 uur opstaan ipv half 7
 
Daar gaan je gains met zo weinig slaap! Ben wel een voorstander van genoeg nachtrust en niet maar 4, 5 a 6 uur slaap per nacht. Mininum van 7 als BB.
 
Daar gaan je gains met zo weinig slaap! Ben wel een voorstander van genoeg nachtrust en niet maar 4, 5 a 6 uur slaap per nacht. Mininum van 7 als BB.

Klopt, maar daarom ga ik net als een kind vroeg naar bed:)
 
////////////////////////////
 
Laatst bewerkt:
Wat maakt het friet eten / ''12 pintjes drinken'' sociaal precies?


Dat was ook mijn eerste gedachte. Andere mensen hebben het over een gezin en kinderen en TS over friet eten en 12 pintjes, het is maar wat je onder sociaal verstaat blijkbaar :)
 
Voor mij werkt dat niet. Op zondag altijd trainen en als ik op zaterdag wat ga doen is die training al snel minder goed
 
maar helaas de praktijk is voor de meeste mannen net wat anders.

Grijns...dan is dat wellicht voor mannen anders.
Mijn (huis)man kan het echt aan zijn reet roesten of ik 's avonds (als ik de kids te bedde heb gebracht) nog ga sporten of niet....
en gelukkig maar!

@Flemishpride:
Je hoeft natuurlijk niet die 12 pintjes en die friet te eten, glaasjes water kun je bij uitgaan ook bestellen en zelfs bij frituren zijn er salades: het zijn keuzes die je maakt, gebaseerd op je doelen.
Echte vrienden, begrijpen dat en die steunen je ook richting wedstrijdvoorbereidingen waarbij sociaal leven (ook in het opzicht van elkaar kunnen zien) op een lager pitje staat.
 
Ik geef je helemaal gelijk en petje af als je het zelf zo hebt kunnen inrichten, maar helaas de praktijk is voor de meeste mannen net wat anders.
Al mijn vrienden trainen al lang niet meer en de daarna nieuwe gemaakte vrienden ook niet meer, omdat het toch niet te combineren viel, voor hun dan, met de rest van het gezins leven.
Ik geef daar natuurlijk ook bij dat het eigenlijk (bijna) allemaal slappen lullen zijn (zeg er duidelijk bij op enkele uitzonderingen omdat die echt met problemen zaten) want het is dan toch vaak het vrouwtje wat begint te klagen en het mannetje wat geen ruggen graat heeft en maar trouw volgt.

Ji hebt hier ook helemaal gelijk in, daarom de beste oplossing is om een vrouw/een man te gaan vinden, die dezelfde hobby's heeft.
 
Back
Naar boven