AndroidHealthClinic

Soep en groenten (1 bezoeker)

soep en groenten

  • Ik eet heel vaak soep en eet heel veel groenten

    Stemmen: 10 33,3%
  • ik eet normale hoeveelheden soep/groenten, niet echt veel, maar niet echt weinig

    Stemmen: 12 40,0%
  • ik eet niet veel/vaak groenten/soep

    Stemmen: 8 26,7%

  • Totaal stemmers
    30

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
even benieuwd hoe jullie tegenover groenten staan.
 
Ik heb voor de tweede gekozen: ik eet normale hoeveelheden soep/groenten, niet echt veel, maar niet echt weinig
 
ik vind dat je met veel groenten en soep je echt niet mis kan gaan.
het is een natuurlijke bron van vitaminen en mineralen en je wordt er niet dik van etc etc en is gezond etc etc...

ik eet toch 4 keer in de week soep en kan soms echt verschrikkelijk veel groenten eten.

now, this is just me, maar 't is denk ik daarom da'k voel dat ik geen vita-supp nodig heb.
 
Stemde weinig omdat ik momenteel weer erg onregelmatig eet.. maar eh, toen ik nog wel veel groenten at, at/dronk ik weinig soep.. zou ik vaker moeten doen, maar ik heb geeneens meer een grote pan meer om soep te maken en cup-a-soup vind ik niet meer zo erg lekker...

Espi
 
Ik heb "niet veel/vaak groenten/soep" gekozen omdat ik vrijwel nooit een soepje maak. Groente ligt op zo'n 175-200gram per dag, niet echt veel dus.

Ik moet meer bonen (baked beans) gaan eten zoals ik een half jaar geleden deed. Blikje per dag, best wel gezond. Vrijwel geen vet, veel voedingsvezels en eiwitten.
 
en andere groenten ook! vreselijk gezond. als je gezond wil leven en eten moet je echt veel groenten eten.
 
ik eet behoorlijk wat groente, t telt vrij weinig calorien en idd veel onmisbare voedingstoffen. maar dit is dan vaak alleen in t weekend en savonds na t trainen of als ik niet train doe ik bij mn 2 overige maaltijden na t werk altijd groenten integreren.

vaak betreft dit vooral nu tijden cutten, spinazie, broccli, bloemkool, kidneybonen, kikkererwten en af en toe chilibonen (errug lekker)

soep eet ik vrijwel nooit, ben gek op erwtensoep maar dat is niet de soep waar op wordt gedoeld denk ik;)
ga binnekort denk ik over op de cup a soup varianten tijdens t werk maar t is jammer dat dat bij mij vrijwel niet vult en zowiezo nog de nodieg eiwitten bij moet eten.
 
hehe, toch iemand die veel groenten eet :D


vind het gewoon raar dat sommige mensen dus zeggen van : ik rook niet meer, ik drink niet meer, ik leef nu super gezond; maar dan weinig of soms geen groenten eten! en dan wel vita-supplementen nodig hebben :s vind ik toch soms inconsequent.
 
idd, waarom dan je vitamientjes niet uit moeder natuur halen. lekker en gezond, 2 vliegen in een klap:D

maar vroeger most ik er ook niets van hebben, sperciebonen cond ik ronduit smerig maar nu eet ik echt alle groente die me voorgeschoteld wordt. heerlijk gewoon en dan uiteraard zonder sausje of iets.
 
Groente eet ik erg veel ik meng groente tuusen mijn rijst s'middags en s'vonds eet ik ook nog een groente maar soep bijna nooit
 
Soep! :D

Eet ik echt elke dag, is heel erg weinig werk (ondanks er dan nog mensen zijn die pakjes of blikjes soep kopen wat ik niet goed begrijp) en is super lekker.
Wat is er nu simpeler dan wat ajuin stoven in wat olijfolie, water bijdoen, broccoli erbij en wat kruiden ???

Groenten eet ik voor de rest erg vaak, vooral tomaten eet ik heel de dag door, komkommer, sla enz enz. Levert allemaal niet veel kcal maar is toch een belangrijk onderdeel van je voeding.
 
Tijdens het cutten eet ik bij elke maaltijd die ik thuis eet wat groente. Soep ik eet nauwelijks.
 
Moet echt meer groente eten, eet vooral roerbakgroente, sla en komkommer. Gewoon groente met aardappelen moet ik niet:barf:


Is soep zo gezond dan? En wat voor soep kan je het best eten?
Vindt soep wel relaxed om te eten.
 
alle soorten soepen! je eet toch alle soorten groenten? :D

preisoep, groentesoep, minestrone, tomatensoep, komkommersoep, courgettesoep, paprikasoep, uisoep, etc etc

soep is zeker gezond : water + groenten olé
 
in de laaste weken van het cutten eet ik twee keer per dag een bak gemengde sla. en twee keer een beetje ananas. Verder ga ik nu om nog vocht kwijt te raken veel grapefruits eten en bleekselderij. soep niet ivm zout.
 
regelmatig 2-3x per dag soep en zo'n 500gr groenten per dag :D
 
Originally posted by Spike
alle soorten soepen! je eet toch alle soorten groenten? :D

preisoep, groentesoep, minestrone, tomatensoep, komkommersoep, courgettesoep, paprikasoep, uisoep, etc etc

soep is zeker gezond : water + groenten olé

Ik eet bijna alle soorten groente:D

Maar ik dacht dat misschien dat door het koken je veel voedingsstoffen verliest.
Maar ga toch meer soep eten dan. Daar kan je toch aardig wat groente mee binnenkrijgen.

Komkommersoep??????
 
ja dat bestaat, de eerste keer was ik ook verrast, maar het bestaat :D

verder heb je met groenten ook veel vezels!
 
Of in de zomer koude soep!

Gazpacho :nanner:
 
Ik heb trouwens niet kunnen stemmen want de optie alleen veel groenten is nergens te bekennen
 
Back
Naar boven