XXL Nutrition

Software voor trainingsschema's

Bezoekers in dit topic

Olivier_

Novice
Lid geworden
13 dec 2021
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Ik ben opzoek naar software om trainingsschema's mee samen te stellen. Eventueel ook voor een klantenbestand in bij te houden en opvolging. Voorlopig werk ik nog met Word/Excel en doe ik alles manueel. Maar tijdens mijn opleiding hadden we bv een programma ProWellness waarin er 1000den oefeningen stonden maar daar vind ik niets over terug op Google. Ik kwam programma's tegen als TrueCoach etc maar die zijn Engelstalig.

Vereisten:
- Nederlandstalig programma
- De mogelijkheid om de trainingsschema's in een mooi design af te drukken op papier (niet enkel met een app)
- Naast de gekende barbell/dumbell oefeningen werk ik ook graag met een bosu-ball, bands, fysio-oefeningen, lichaamsgewicht,... Zo'n oefeningen moeten ook voorhanden zijn in de software.

Zijn er mensen met ervaring met bepaalde software?

Alvast bedankt voor jullie feedback!
 
Ah. Dus je heb geen zin om je erin te verdiepen, zodat je weet wat je doet? Maar je wil er wel geld mee verdienen?

Verbazingwekkend dat hier een account aanmaken dan niet al teveel moeite was.
 
Oeh, hier ben ik ook benieuwd naar. Jaartje geleden best een tijdje naar gezocht en toen ook niet echt iets geweldigs kunnen vinden.
Alleen was de app waar ik naar zocht vooral voor persoonlijk gebruik.
 
Ah. Dus je heb geen zin om je erin te verdiepen, zodat je weet wat je doet? Maar je wil er wel geld mee verdienen?

Verbazingwekkend dat hier een account aanmaken dan niet al teveel moeite was.

Dat heb ik toch niet gezegd? Ik heb reeds enkele jaren ervaring in begeleiden van mensen, preppen, klaarstomen voor competitie, ... Ik hou ervan om alles manueel te doen maar mijn klantenbestand begint te groot te worden. Ik kan dat niet blijven doen op deze manier. Vandaar zoek ik een software pakket om mij daarin bij te staan zodat ik minder tijd verlies met alles op te schrijven. Herhalingen, tempo, rust, en details kies ik natuurlijk nog zelf...
 
Wat je zoekt is een CRM systeem voor fitness in het Nederlands. Misschien helpt dat je zoektocht wat.

Over een paar jaar kun je mij bellen om het op maat te laten maken, heb het te druk met andere dingen ontwikkelen :D
 
Bump 💪🏼
 
Back
Naar boven