Fitness Seller

soja melkeiwit

Bezoekers in dit topic

Daantjelol

Cool Novice
Lid geworden
12 jan 2015
Berichten
59
Waardering
2
hoi allemaal ik heb gelezen dat soja slecht is voor je testosteron en dan voornamelijk in grote hoeveelheden. nu heb ik vandaag een cheatdag en heb ik nibbits chips gegeten en dan van die sticks, maar er staat bij ingrediënten lecithine en dan soja melk eiwit bij, de voedingswaarde is 4,5 gram eiwit per 100 gram. Mijn vraag is dus is dit schadelijk voor je testosteron? die soja lecithine melk eiwit of maakt het niet veel uit? mij leek dat het niet veel uit maakt maar ik vraag het maar voor de zekerheid.
 
Niet eten man wordt je zo wild van als de klere, heb het ook gehad mijn vriendin heeft die zooi direct weg gegooit en ik mag het niet meer meenemen als ik boodschappen ga halen ???
 
Niet eten man wordt je zo wild van als de klere, heb het ook gehad mijn vriendin heeft die zooi direct weg gegooit en ik mag het niet meer meenemen als ik boodschappen ga halen ???

Wat bedoel je met wild worden?
 
Nou trek je het behang van de muur af als ze niet wil:mad:
 
hoi allemaal ik heb gelezen dat soja slecht is voor je testosteron en dan voornamelijk in grote hoeveelheden. nu heb ik vandaag een cheatdag en heb ik nibbits chips gegeten en dan van die sticks, maar er staat bij ingrediënten lecithine en dan soja melk eiwit bij, de voedingswaarde is 4,5 gram eiwit per 100 gram. Mijn vraag is dus is dit schadelijk voor je testosteron? die soja lecithine melk eiwit of maakt het niet veel uit? mij leek dat het niet veel uit maakt maar ik vraag het maar voor de zekerheid.

You'll be fine.
 
Je hier druk om maken is schadelijker voor je testosteron.
 
grote hoeveelheden kunnen invloed hebben op je testo schijnt, keertje wat soja eiwit binnen krijgen zal geen verschil brengen
 
In zo goed als elk whey product wordt Soja Lecithine gebruikt om het "instant" te maken...
Al met al denk ik dat het niet iets is om je druk over te maken, tenzij je enige bron van eiwitten soja is.
Afwisseling is naar mijn mening het beste (eieren, vlees, vis, zuivel en ook wat soja eiwitten).
 
Ook als je alleen maar soja als eiwit zou binnenkrijgen is er niets aan de hand, het is evenwaardig aan dierlijke eiwitten, en het is zelfs de enige volwaardige vervanging hiervan. Ik ken wel enkele mensen die als vegetariër hun spiermassa te danken hebben aan sojaeiwitten.
 
Back
Naar boven