Fitness Seller

Sollicitatie beveiliging

Bezoekers in dit topic

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo

Ik heb over een weekje een sollicitatie voor beveiliger/uitsmijter bij een beveiligingsbedrijf. Is het daarbij gebruikelijk dat je volledig in pak komt, of is een overhemd/stropdas en een nette zwarte broek ook goed?
Heb zelf geen pak en als ik een goedkope koop zit die voor geen reet :p

Kun je niet gewoon nette veterschoenen, zwarte broek, overhemd met stropdas en daarover een colbert die je daar uit doet? Lijkt me voldoende.

Waarom stropdas? Je bent uitsmijter... geen zakenman.

Voor een stropdas hoef je geen zakenman te zijn, is redelijk normaal op een kantoor.

Beveiligers hebben normaal gesproken een stropdas aan. Uitsmijters niet, maar het lijkt me geen strak plan om in een stringer/t shirt te komen om je 'gunz' te laten zien.

van tevoren goed wat ei met ham en brood eten dan moet dat wil lukken

Hallo

Ik heb over een weekje een sollicitatie voor beveiliger/uitsmijter bij een beveiligingsbedrijf. Is het daarbij gebruikelijk dat je volledig in pak komt, of is een overhemd/stropdas en een nette zwarte broek ook goed?
Heb zelf geen pak en als ik een goedkope koop zit die voor geen reet :p

koop een maatpak, kans bestaat dat je ze nodig gaat hebben. Ik heb flink voor lul gestaan bij de bodyguards met een c&a pak, dat ook nog te klein was.

Me nooit stropdas, me nooit kantoor, lifes good :)

in tanktop ,short en teenslippers

Voor een stropdas hoef je geen zakenman te zijn, is redelijk normaal op een kantoor. Beveiligers hebben normaal gesproken een stropdas aan. Uitsmijters niet, maar het lijkt me geen strak plan om in een stringer/t shirt te komen om je 'gunz' te laten zien.

Ja maar hij solliciteert niet op een kantoorfunctie. Btw, ik werk op kantoor, niemand draagt hier een stropdas :)

En tuurlijk moet je niet in een stringer gaan, dat maak jij er weer van. Laten zien dat je massa hebt is geen verkeerd plan, wat zou jij als café eigenaar kiezen? Juist, iemand die zijn mannetje staat..

Ja maar hij solliciteert niet op een kantoorfunctie. Btw, ik werk op kantoor, niemand draagt hier een stropdas :)

En tuurlijk moet je niet in een stringer gaan, dat maak jij er weer van. Laten zien dat je massa hebt is geen verkeerd plan, wat zou jij als café eigenaar kiezen? Juist, iemand die zijn mannetje staat..

Lijkt mij ook, maar goed ik zou ook niet iemand aan de deur willen hebben staat die 22 jaar is zoals TS, (no offense)

Bedankt voor de reacties! :)

Gewoon netjes gaan.
Je hoeft niet zo gekleed te gaan als je bij de "deur" staat.
Maar je geeft wel je visitekaartje af. Je laat zien dat je de baan serieus wilt.
En er dus ook moeite voor doet.

Kan je een voorsprong geven op andere kandidaten.
En altijd de binnenkomer " sorry dat ik me wat casual gekleed heb".

Maatpak kan altijd nog gekocht en aangemeten worde ( indien gewenst ).
Tip: Vergeet dan niet je vest mee te nemen.
Scheelt nl wel een paar cm.

Gewoon spijkerbroek en t-shirtje man. Ze zien je al aankomen in pak.

Beter overdressed dan underdressed.

Ik werk op kantoor iedereen loopt hier elke dag alsof het casual friday is... behalve ik. Altijd pantalon/jasje. Onderscheid je toch van de meute en het levert zelfs weleens voorrang op bij de koffieautomaat:D

Back
Naar boven