MuscleMeat

solved: ATX MBX 660 - hoe krijg je plasticje aan de voorkant voor accessoires er af?

Bezoekers in dit topic

fred22

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2012
Berichten
2.929
Waardering
2.323
Lengte
1m85
Waarschijnlijk een domme vraag maar ik wil mijn nieuwe MBX 660 niet gelijk slopen.
Aan de voorkant zit een plastic ding die je dient te verwijderen voordat je je leg option kan plaatsen.
Echter lukt mij dat niet. Heb ook al geprobeerd met een schroevendraaier ertussen maar krijg m er niet vanaf.

Is dit kwestie van grof geweld en dat ding kapot maken of zie ik wat over het hoofd? :D

Fitness Seller
 
Waarschijnlijk een domme vraag maar ik wil mijn nieuwe MBX 660 niet gelijk slopen.
Aan de voorkant zit een plastic ding die je dient te verwijderen voordat je je leg option kan plaatsen.
Echter lukt mij dat niet. Heb ook al geprobeerd met een schroevendraaier ertussen maar krijg m er niet vanaf.

Is dit kwestie van grof geweld en dat ding kapot maken of zie ik wat over het hoofd? :Df

Fitness Seller
Ik heb dezelfde bench en kan de plastic afdekdop gewoon zonder kracht eraf trekken. Kan zijn dat deze vanaf fabriek heel strak zit maar hij zou er gewoon af te halen moeten zijn zonder geweld.

Probeer eens de dop aan de achterkant eraf te liften zoals op bijgaande foto
dop.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb bij mijn atx spullen hetzelfde met die plastic kap. Door de nieuwigheid zit het wat strakker.
 
Bij mij gaat die dop er soms ook moeilijk af. De truc is: probeer enkel het bovenste van de dop vast te nemen en te kantelen/openen.
 
Thanks all, ondertussen is ie los.
Kreeg uiteindelijk de schroevendraaier er onder zodat ik m langzaam omhoog kon wippen:)
 
Back
Naar boven