Fitness Seller

Solvents en kunstof

Bezoekers in dit topic

Luitjes,

Ik hoor steeds vaker dat mensen spuiten voor trekken,en dit laten liggen tot het moment daar is om te zetten.

Ik had vd week een gesprek met Klaas,waarin wij het hadden over Benzyl Alcohol en Butyl en mindere kunstoffen.

Benzyl Alcohol is erg agresief,en zorgt ook in bepaalde maten voor geirriteerde spuitplekken,kan pijnlijk zijn,zelfs zo pijnlijk dat je er bijvoorbeeld ziek van wordt,dus een best heftig goedje.

Benzyl Alcohol is een solvent wat nodig is om de hormoon poeders op te lossen. Zonder BA zal je gear kristaliseren,dus is noodzakelijk,tevens ook voor de sterieliteit.

BA is in staat om plastics deels op te lossen. Hierdoor kunnen moleculen,in je rommel komen en dat spuit je weer in je systeem.

Rubber dopjes die lang met dit goede in aanraking komen,zullen deels oplossen,wegbrokkelen,en ook in je systeem komen.

Laat ALTIJD je ampullen RECHTOP staan,zodat de olie niet de kans heeft om aan je dopje te knabbelen.

Voorgetrokken spuiten is helemaal NOT DONE.

Je zuiger kan door solvents deels oplossen,en de rubberzuigerdop kan zelfs gaan zwellen.
Dit is bijv het geval met Ethyl Oleaat,een vrij pijnloze solvent,die in Viromone en Farmak zit.

Hierdoor kan je zuiger niet meer normaal functioneren,en kan je kracht gaan zetten,met alle gevolgen van dien.

UG labs hebben een gemiddelde van 2% BA en 18% BB (Benzoaat) in hun gear,das best een aanzienlijk deel. BA op zich is overgens kankerverwekkend.

Dus laat je spulletjes rechtop staan en je spuiten,pas vullen als het moment daar is.

Overgens zijn alle solvents niet echt "gezond'' Benzyl alcohol, Ethyl Oleaat, Peg 300/400 etc,zijn allemaal middelen van noodzakelijk kwaad.
Maar zorg ervoor dat je dop niet de kans krijgt om op te lossen in je olie.
 
Kep nog doos 60 ml luerlock liggen.... Hoogste bieder hahaha
 
Waarom is dit topic geen sticky?
 
Laatst bewerkt:
Omdat er weinig activiteit bij de resterende mods zit, en Navy is geloof ik nog de enige. Die vind mij rode kaarten geven veel leuker dan daadwerkelijk actief spitten naar info wat als sticky gebruikt kan worden. Slotjes kaarten en bans.... Zijn ze dol op hehehe.
Zie zowiezo paar interesante topics zoals libidoproblemen op test etc die best samengevoerd worden in een sticky, maar denk eerder rooie kaart, misschien mijn laatste,... Who cares wahahaha.
 
Mooi waardevol post, thnks kriel.
 
Goed topic.
Ik had daar overigens nog een vraag over. Zag onlangs een topic geopend worden, met de vraag of het echt of fake was, was sustanon van een bepaald merk, die verpakt zat per spuit. Dus de vloeistof zat al klaar in de spuiten. Hoe kan dit dan?

Topic werd verwijderd btw :)
 
das van organon,die hebben patent op een bepaald soort oplosmiddel. Koeki heeft daar iets over geroepen.
 
Klopt was van organon, wou de naam niet noemen, krijg de laatste tijd al genoeg kaarten lol.
Anyway, bedankt voor de toelichting. Handig wel.
 
Klopt was van organon, wou de naam niet noemen, krijg de laatste tijd al genoeg kaarten lol.
Anyway, bedankt voor de toelichting. Handig wel.
HG mag je noemen.
 
Top post Kriel,
Heb die breekvials of flesjes altijd gare soep gevonden, maar nu past de puzzel weer een beetje. :-)
Heb deze btw nooit zelf gehad. Ik kies steevast UG.

Grtz
 
Back
Naar boven