Fitness Seller

Solvents en kunstof (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Luitjes,

Ik hoor steeds vaker dat mensen spuiten voor trekken,en dit laten liggen tot het moment daar is om te zetten.

Ik had vd week een gesprek met Klaas,waarin wij het hadden over Benzyl Alcohol en Butyl en mindere kunstoffen.

Benzyl Alcohol is erg agresief,en zorgt ook in bepaalde maten voor geirriteerde spuitplekken,kan pijnlijk zijn,zelfs zo pijnlijk dat je er bijvoorbeeld ziek van wordt,dus een best heftig goedje.

Benzyl Alcohol is een solvent wat nodig is om de hormoon poeders op te lossen. Zonder BA zal je gear kristaliseren,dus is noodzakelijk,tevens ook voor de sterieliteit.

BA is in staat om plastics deels op te lossen. Hierdoor kunnen moleculen,in je rommel komen en dat spuit je weer in je systeem.

Rubber dopjes die lang met dit goede in aanraking komen,zullen deels oplossen,wegbrokkelen,en ook in je systeem komen.

Laat ALTIJD je ampullen RECHTOP staan,zodat de olie niet de kans heeft om aan je dopje te knabbelen.

Voorgetrokken spuiten is helemaal NOT DONE.

Je zuiger kan door solvents deels oplossen,en de rubberzuigerdop kan zelfs gaan zwellen.
Dit is bijv het geval met Ethyl Oleaat,een vrij pijnloze solvent,die in Viromone en Farmak zit.

Hierdoor kan je zuiger niet meer normaal functioneren,en kan je kracht gaan zetten,met alle gevolgen van dien.

UG labs hebben een gemiddelde van 2% BA en 18% BB (Benzoaat) in hun gear,das best een aanzienlijk deel. BA op zich is overgens kankerverwekkend.

Dus laat je spulletjes rechtop staan en je spuiten,pas vullen als het moment daar is.

Overgens zijn alle solvents niet echt "gezond'' Benzyl alcohol, Ethyl Oleaat, Peg 300/400 etc,zijn allemaal middelen van noodzakelijk kwaad.
Maar zorg ervoor dat je dop niet de kans krijgt om op te lossen in je olie.
 
Goede post kerel! Zeker wel iets om rekening mee te houden
 
Weer eens erg waarde volle info.
Thanks voor delen van je kennis man!!!!!
 
Waar zouden we zijn zonder onze kriel :thumbs:
 
Jij kan wel netjes de spullen rechtop zetten maar hoe zit het met daarvoor? Kan zijn dat je spul al maanden ergens in een kast op z'n kop staat:eek:

Zit zelf nu in week 8 van HG test-e, continue, en na elke prik heb ik problemen. 2/3 dagen na de (glute) injectie beginnen de zwellingen, nooit op de injectiespot maar in m'n benen of onderrug. Rood en vocht ophopingen. Eerste paar weken dacht ik nog "t zal wel" maar na 8 weken dus nog steeds het zelfde. Ben geen piepert maar nu begint het wel een beetje te irriteren. Benen trainen gaat nauwelijks, liggen op een bankje met gewicht is ook zeer pijnlijk. Kan geen spijkerbroeken dragen. Het kost m'n nachtrust en heb nu ook nog griep gekregen. Ik ben zo stijf, ik voel me net 80. Kan niet eens normaal m'n bed uitkomen, zitten, sokken/schoenen aandoen etc etc.

Dus volgens mij heb ik gewoon een allergische reactie. De gear is HG en 100% echt, kilo's vliegen eraan. Maar heb denk ik dus gewoon pech. Deze week overstappen sust van organon, kijken of dat beter gaat.
 
Kan zijn dat je toch een reaktie op een solvent hebt. Zal idd eens switchen van gear. Heb het met een ug lab, na 1 inject kan ik een week niet mijn been buigen.

Idd kan je niet weten of je gear netjes op geslagen is , maar je kan zelf dat proces stoppen. En geen spuiten voor vullen
 
UG labs hebben een gemiddelde van 2% BA en 18% BB (Benzoaat) in hun gear,das best een aanzienlijk deel. BA op zich is overgens kankerverwekkend.


welk gemiddelde hebben hg-gear kriel?
 
netjes kriel thnxs voor de info
 
thnx kriel!
 
IP china maakt tegenwoordig ook geen inject meer met BB en BA om deze reden..elke keer injecteer je kleine hoeveelheden butylrubber en de kunstof waar de spuitjes van gemaakt zijn...maar zonder ba zit je wel weer met infecties etc...
 
vooral EO is echt tering rommel dat gaat al binnen enkele minuten aan plastic vreten. Ben er zelfs allergisch voor. En is daarnaast niet goedgekeurd door de FDA voor humane gebruik.

---------- Toegevoegd om 01:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:36 ----------

UG labs hebben een gemiddelde van 2% BA en 18% BB (Benzoaat) in hun gear,das best een aanzienlijk deel. BA op zich is overgens kankerverwekkend.


welk gemiddelde hebben hg-gear kriel?

vrijwel zelfde. Organon was zelfs de eerste bedrijf die een octrooi aanvroeg en injecties maakte op 15% BB als ik me niet vergis. Geloof best dat die spul allemaal niet zo heilig is maar onthou wel. Aas in medici is niet ontworpen voor BB'ng doeleinde. Maar ja zou me als een gemiddelde kuurder niet snel druk om maken, maar voor gevorden kuurders die wel 1 vial per week in hun reet spuiten en lang on blijven is het de vraag of die concentraties nog wel tolereerbaar zijn.
 
Ikzelf heb met EO vastzittende zuigers gehad. Voor pijnlijke injects is het wel de oplossing. ..... Oplossing snappie um hehehe
 
ik heb ze net maar even rechtgezet, bedankt weer voor de info
 
Kijk weer wat info waar we wat aan hebben. :)

Top bedankt Kriel.
 
Thanks voor de info :thumbup:

Geldt dit ook voor solvents in bevroren conditie?
Voorbeeld, ik maak mijn HCG per 10 spuiten a 0,5 ml BA/ 250 IU HCG van te voren aan en doe ze vervolgens in de vriezer. Op de dag dat ik een HCG inject zet (om de dag) haal ik de spuit 's morgens uit de vriezer en leg 'm in de koelkast, 's avonds zet ik de inject.
 
Goede info, bedankt
 
Bevroren toestand maakt dat imo de stof niet zijn oplossend vermogen heeft,middel is zeer snel bevroren en ontdooit.

Middelen als Oleaat en Guaiacol zijn vrijwel pijnloos of zelfs geheel pijnloos door hun verdovende stof. Maar tis wel grote meuk. Je kan net als KUKIdaar raar op reageren,ikzelf ervaar ze dus als pijnloze injects,net of je lidocaine zet,maar laat het ff in je syringe zitten,half uur later ligt er alleen een plasje hahahaha
 
Goede info ik had alles in een boodschappen tas ergens onderin de kast gelegd. Zal ff de vials mooi sorteren en rechtop zetten.

Bedankt.

edit alles staat rechtop nu:D;


:heart:!



medicijnen rechtop.jpg
 
Met voortrekken bedoel je geruime tijd (om bijv in te vriezen hCG, HgH etc)? En niet alvast klaar maken voor na de douche. Dat laatste kan toch wel hopelijk?
 
Back
Naar boven