AndroidHealthClinic

Sommige Gasten.... :S (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tjalle

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 sep 2004
Berichten
2.897
Waardering
5
Gisteravond uit geweest, kom ik een gozer tegen die ook bij mij in de gym traint echt zon lul gast ff snel een oefening doen en dan weer naar de volgende elke kans aangrijpen om ff vrienden met iemand te worden en dan zijn "kennis" te verspreiden.

Al met al geen onaardige jongen maar allemans vriendje.

Echt een gozer die van nature niet gespierd is maar wel droog, ik had hem al een tijdje niet gezien en dacht laat ik eens aardig zijn en hem een complimentje geven, (hij had een mouwloos bikkenberg hempie aan vast naar turkije geweest) dus ik zeg tegen hem niet te gespierd worden he (beetje cynisch) jah zegt hij ik weet het ik moet zelf ook oppassen want mijn kleren beginnen allemaal wat strakker te zitten.. maarjah over een paar jaarjij loop jij er net zo bij als ik ik weet het zeker... zegt hij tegen mij.. :eek: hij is 1,70 misschien 70 kilo ik ben 1,88 85 kilo stukken breder dan hij is. jah zegt hij je eet verkeerd ( hoe weet hij dat?) je moet vaker cornflakes eten en veel melk drinken daar ben ik echt op gegroeid.

nou toen drupte de kan over en dacht ik flikker jij ff helemaal op dus ben weggelopen.

Iig heeft hij zijn loopje ook aangepast en denkt nu dus helemaal dat hij breed is..

Achja zulke gasten blijf je houden iig dat wou ik ff kwijt

Geen moraal niks gewoon een verhaal van wat ik heb meegemaakt :)
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, helemaal herkenbaar dat soort gastjes.....Ik zie ze ook wel eens in de sportschool, 1 ding...> te ****ing irritant!!!
 
lool ene die denkt dat hij breed is, kom je ook ni veel tegen, de meeste vinden zichzelf nooit breed genoeg :D
 
Ach zulke gasten Grr en dan proberen ze je ook nog vaak zat de oefeningen uit te leggen hoe het volgens hun moet... dan vreet ik me van binnen echt op..
 
De meeste mensen vinden kleine droge ecto's gespierd terwijl ze iemand met echte massa en 14% vet niet gespierd vinden. Zo gaat dat nou eenmaal. Niet iedereen kijkt zoals wij kijken..
 
ik moet er altijd om grijzen.. hoe ze zich voor lul zetten
 
Volgens mij drinkt Tjalle nu stiekem 4L melk per dag en puilen de pakken cornflakes uit zijn broodkast.
 
huckfinn zei:
Volgens mij drinkt Tjalle nu stiekem 4L melk per dag en puilen de pakken cornflakes uit zijn broodkast.
Ik weet t wel zeker :D ;)
 
Laat je wel ff weten of dat cornflakes dieet aanslaat? :D
 
MELK, wie is er niet groot mee geworden? :D


gewoon laten kletsen die gasten..........:rolleyes: :cool:
 
Ja vreselijk frustrerend, zo had ik pas ook een pencilneck geek die me ging vertellen dat ik de oefening verkeerd deed.
Wat is mis met die lui?
 
Ja wat is er mis met ze inderdaad.

Maar toch Tjalle @ Owned :D.
 
Pff, sta boven dat soort gasten. Ik trainvoor mezelf, niet om stoer te doen. Durf zelfs niet eens een foto hier te uploaden :P terwijl ik weet dat ik er helemaal niet verkeerd uitzie :)
 
Gewoon negeren als de pest en als ik ze tegenkom in de gym dan intimideer ik ze door ze recht in de ogen te kijken alsof ik ze elk moment een doodsklap kan geven.
 
The rebel zei:
Gewoon negeren als de pest en als ik ze tegenkom in de gym dan intimideer ik ze door ze recht in de ogen te kijken alsof ik ze elk moment een doodsklap kan geven.

Goh, wat een leuke sfeer in jullie gym.
 
Het is eigenlijk wel grappig. Ik heb al een aantal sportscholen gehad en op elke sportschool kom je ze wel tegen. Je hebt gewoon altijd van die standaard types die je elke keer weer tegenkomt en dit is er één van.

Negeren die gasten. Of ze een keer mee laten trainen en ze helemaal stuk trainen. Zie je ze nooit meer terug.
 
lol
in mijn vorige gym was ik de enige die squatte
(ben doodserieus, in een gans jaar heb ik welgeteld 4 keer iemand squats zien uitvoeren, waren altijd beginners[tja,was/ben eigenlijk ook maar beginner he] die het daarna nooit meer geprobeerd hebben)
de commentaren die je dan hoort zijn fantastisch
mijn favoriet was die ene gast die in het begin zei dat ik zo na een maand compleet kapot zou zijn door overtraining; toen ik hem dan terugzag na de winterslaap(je weet wel, wanneer de helft van de gym tjdens de winter thuis blijft om in het begin van de lente weer te verschijnen) heeft hij mij niet meer durven aanspreken :D :D
 
Lache, ik vertelde gisteren iemand op de fitness dat ie best wel wat groter was geworden sinds de laatste keer dat ik em zag. Begint ie gelijk een heel lulverhaal af te steken over hoe hij de 'Dr. Dre' van België gaat worden. Vreemd wel.
 
Back
Naar boven