MuscleMeat

Sommige Gasten.... :S (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ofwel praten zo'n gasten NIET met me, ofwel komen ze vragen of ik ook niet aan wat spul (=AAS) kan raken voor ze ... :rolleyes:
 
hahaha echt wel heerlijk verhaal
 
zou zeggen gooi eens een beetje zware dumbbell op ze lijer! heel vervelend ja...
 
1 ding moet er gebeuren met die gasten: :whip:
 
Gewoon niet te druk om maken. Als hij zich op die manier goed voelt waarom niet. Als je je gaat ergeren in de gym dan ben je niet met trainen bezig, maar met andere dingen. Eige schuld!! :eyebrow:


:D
 
hier loopt ook een gast rond die zwaar schraal eruit ziet en met zn armen in een hoek van 90 graden loopt, alsof ze over ziekelijk grote lats heen hangen, die er dus helaas voor hem niet zijn :o

daarnaast vinden mensen droge lui idd vaak gespierd, moet zeggen dat ik me daar aan irriteer, hoor wel eens opmerkingen als: 'hij doet zeker ook aan fitness' .....
en dan zie je een kerel die duidelijk nooit een gewicht aangeraakt heeft maar uitzonderlijk mager is waardoor je zn buikspiertjes goed kan zien, en ook dat armetierige lijntje wat zn schouders van zn triceps scheidt.. :cool:
 
coltivatore zei:
daarnaast vinden mensen droge lui idd vaak gespierd, moet zeggen dat ik me daar aan irriteer, hoor wel eens opmerkingen als: 'hij doet zeker ook aan fitness' .....
en dan zie je een kerel die duidelijk nooit een gewicht aangeraakt heeft maar uitzonderlijk mager is waardoor je zn buikspiertjes goed kan zien, en ook dat armetierige lijntje wat zn schouders van zn triceps scheidt.. :cool:
De vriend van mijn zus ook. Die is heel droog, gaat elke dag naar de mac. Hij kan alles eten wat 'ie wil en komt naar niet aan. Je kan bij hem dus ook zijn blokjes zien. En dan zeggen ze wel eens "hij is gespierder als jij".

Z'n armen zijn 2x zo dun als die van mij, maarja dat zeggen ze dan niet...
 
Ik zeg altijd gewoon "Ooooh.. zit dat zo, nee oke dan weet ik dat man.. bedankt!". En ik ga door.
 
Ik kan er ook wel smakelijk om lachen, vooral als ze de oefeningen verkeerd doen:D
mja ik zeg dan meestal hoe het wel moet, moeten ze zelf maar weten of ze mijn raad opvolgen, van mij mogen ze ook verkeerd trainen hoor :D
En als ik geluid maak omdat het gewicht wat ik til zwaar is, hoor ik soms ook wel opmerkingen van noobs... zoals: niet te breed he jongen of zit er nu iets bruin in uw broek?
Mja ik kom van 60 kg @ 1m 98 en zit nu op 74 en 2m en train zeker ook in de winter, is toch gezellig, het is donker en koud buiten. Je zit binnen lekker warm alles te geven:D
 
ach, elke gym heeft dit wel. bij ons zijn het vaak grote gasten die er echt bijlopen alsof de wereld rond hen draait, ik ken er maar een paar die echt vriendelijk en behulpzaam zijn. de anderen lopen maar wat breed rond en kijken stoer je kant op om vervolgens met veel gewicht hun oefening te beginnen :rolleyes:
 
leuk verhaal maar moet wel zeggen dat bij 170 en 70 kg en 188 en 85 kg ik vind dat je niet op de lengte moet kijken want dan ben je zowiezo groter maar met 85kg en bijna 1 m 90 mag je toch wel wat zwaarder worden om echt breed te zijn en ben je bij 1m 70 al sneller breder zeker als je dan 70 kg weegt!

maar dat ligt dan ook weer aan de bouw van je lichaam!

maar meschien was hij je wel aan het ****en! beetje dom doen gewoon! net doen alsof! en jij trapt er dan in!

want ja wat een lul verhaal cornflakes en melk! ( ahum dat eet ik ook maar dan alleenb smorgens )
 
je moest zeggen
heb je iemand zn hoofd al ooit geplet tussen je biceps?
 
Je had gewoon helemaal niets moeten zeggen.
 
haha ja zo een types zijn wel helemaal herkenbaar he. het meest vervelende is dan nog eens dat ze tips komen geven ivm uitvoeren van oefeningen, en dat je ZEKER weet dat ze verkeerd zijn e. hoe in godsnaam kan je die mannen dan iets duidelijk maken he. verschrikkelijk irritant!
 
Zo'n gaste laat je praten, wat een nut om ermee te discussieren, ze weten van het begin dat ze gelijk hebben is het niet :D
 
huckfinn zei:
Volgens mij drinkt Tjalle nu stiekem 4L melk per dag en puilen de pakken cornflakes uit zijn broodkast.


hahahaha zekers te weten.... :D
 
Yzord zei:
Pff, sta boven dat soort gasten. Ik trainvoor mezelf, niet om stoer te doen. Durf zelfs niet eens een foto hier te uploaden :P terwijl ik weet dat ik er helemaal niet verkeerd uitzie :)


shit he ik dacht het, jij schreef het :D
 
Yuh, ik kom er echt voor mezelf. de rest kan van mij gewoon doodvallen, om kijken doe ik er niet naar (heeft alles te maken met mijn concentratie). En stoer lopen doen is niet mijn way of living.
 
coltivatore zei:
daarnaast vinden mensen droge lui idd vaak gespierd, moet zeggen dat ik me daar aan irriteer, hoor wel eens opmerkingen als: 'hij doet zeker ook aan fitness' .....
en dan zie je een kerel die duidelijk nooit een gewicht aangeraakt heeft maar uitzonderlijk mager is waardoor je zn buikspiertjes goed kan zien, en ook dat armetierige lijntje wat zn schouders van zn triceps scheidt.. :cool:
Idd, dát is herkenbaar! "Wow die is gespierd zeg" en dan zie je enkel een droge buik of "Ik heb genoeg vet om in spieren om te zetten dus dat komt helemaal goed"
Ik lach wel om zo'n uitspraken maar ergeren doe ik al lang niet meer, meestal toch niet, aangezien ik ook besef dat niet iedereen zo geïnteresseerd en bezeten is door het onderwerp, anderen lachen misschien met ons om andere dingen waar wij de ballen van weten...
 
Back
Naar boven