Fitness Seller

Sommige Gasten.... :S

Bezoekers in dit topic

Brutez zei:
De meeste mensen vinden kleine droge ecto's gespierd terwijl ze iemand met echte massa en 14% vet niet gespierd vinden. Zo gaat dat nou eenmaal. Niet iedereen kijkt zoals wij kijken..

jep, mijn trainingsmaat is 1,72 en weegt 72 kilo en is gortdroog. en ziet er ook huge uit...
 
He pumpin', ik vraag me dit elke keer af als ik je posts zie: ben jij die gast in die avatar?
 
Lander002 zei:
ach, elke gym heeft dit wel. bij ons zijn het vaak grote gasten die er echt bijlopen alsof de wereld rond hen draait, ik ken er maar een paar die echt vriendelijk en behulpzaam zijn. de anderen lopen maar wat breed rond en kijken stoer je kant op om vervolgens met veel gewicht hun oefening te beginnen :rolleyes:
Heb ik gelukkig niet :D
Er lopen wel een paar brede lui, waarvan er eentje is, waarbij de spieren z'n hersenen hebben weggedrukt lijkt het wel :rolleyes:
Maar serieus, aardige lui zijn 't hoor :thumb:
 
Ben blij dat er in mijn gym erg veel relaxte behulpzame bodybuilders rondlopen. Meeste irritante stoer patsertjes zijn na een maand alweer weg. Laatst heb ik er zelfs nog een gered van een barbell die op zijn nek lag :)
 
Iemand vroeg laatst toen ik whey had genomen of ik er een keurtje van ging doen en dan weer stoppen of gewoon door gaan. Die denken dat whey een soort annabolen zijn ofzo.
 
LOL @ Tjibbe :D
 
Zo ken ik er nog een ja :

"Ik sta snachts om 3 uur op om een whey shake te nemen, dan groei je 2x zo hard!"

Alle zijn maatjes met grote ogen en vol geloof :)
 
Tjibbe zei:
Iemand vroeg laatst toen ik whey had genomen of ik er een keurtje van ging doen en dan weer stoppen of gewoon door gaan. Die denken dat whey een soort annabolen zijn ofzo.

Zorg wel voor een goede nakuur he hahaha :p

Hier loopt er ook zo'n pipo rond die stage loopt in de gym ofzo....gewoon een mager ventje maar houdt z'n armen alsof hij ronnie coleman lats heeft, hahaa, ziet er niet uit, net een kerstboom. Maar ach, als zij zich de man voelen en happy zijn...
 
mja, gisteren ook. Lopen 3 jongens het krachthonk binnen, van een jaar of 19. Gaan eerst verkeerd om op het stoeltje van de lat machine zitten ( serieus! )
En daarna gaan ze, weer verkeerd om, hamstrings doen; Lever Lying Leg Curl heet dat geloof ik. Ik weet niet precies hoe ze het nou hadden, maar ze wouden die dus op hun rug uitvoeren. Nou, ik zeg, je moet omdraaien. Zeggen ze; oh, hehehhe. En lopen direct weg en zeggen nog een of andere vage opmerking.

Zullen het wel niet kunnen hebben van een 17 jarige snotneus :P. Naja, dan maar niet
 
hoe zijn de instructeurs btw bij jullie?

wat mij op valt is dat de fitness instructeurs vaak alleen maar de basisdingen door hebben/weten. maar ga je iets verder in op bepaalde dingen.......dan weten ze het niet meer. is dit bij jullie op de sportschool ook zo?

Ik zit op het cios en moest gaan stage lopen bij sportscholen......handig als je meer weet als je stage begeleiders......
in de sT van: hoe train ik het beste mijn achterkant schouders? stage begeleider nou kom maar eens, dan zullen we wel eens kijken. ow pak deze oefening maar. (front raises) .....mmmm (heel zachtjes tegen stage begeleider) zou je m geen reverse peck deck laten doen, of misschen bent over raises??? en dan vaker dan 1x zulke dingen meemaken.

jaaaa doeiiii.
en over voeding weten ze al helemaal niks! ......die stage werd ik dus ook beloont met een 5,5!!!!!! want ik luisterde niet goed naar mijn stage begeleider....en gaf te veel tegenspraak/en wist het altijd beter
 
Wat trouwens ook zo domme opmerking van een onwetende ecto is;

Was dat dan heb jij geen blokkenbuik?ik train niet en heb wel blokken :rolleyes:
 
Infinity zei:
Wat trouwens ook zo domme opmerking van een onwetende ecto is;

Was dat dan heb jij geen blokkenbuik?ik train niet en heb wel blokken :rolleyes:
:roflol:
 
kansloze homo's zijn het. Je kan ze het beste negeren.

vieze flikkers.
 
Back
Naar boven