AndroidHealthClinic

sommige mensen he....

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 28
  • Weergaven 2K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
check deze PM's die ik krijg van een gast;
LET OP: deze correspondentie is al veel langer aan de gang dan ik hier aangeef, maar dit had ik toevallig nog in mijn box staan.
Ik heb al eindeloze PM's gestuurd, maar na vandaag geef ik het op.
Wie adviezen voor deze beste jongen heeft; brandt los!

Komt ie;

hey kerel ik had het over dat kuurtje deca+primo
wat denk jij hierover dan?? ik wil namelijk niet zon androgene kuur weet je, gewoon een licht kuurtje waar ik toch wel een kilotje of zes mee kan groeien
ik heb nog nooit gekuurd en weeg nu 83 kilo even voor de duidelijkheid


Hey bro,

Je hebt groot gelijk dat je de meer androgene kuren wilt vermijden. Ik ben er ook totaal geen fan van, aangezien ik nogal bang ben voor de bijwerkingen als acne.

Ik heb zelf ook lang nagedacht om een verstandig eerste kuurtje in elkaar te zetten.

Lang heb ik nagedacht over deca. Deca is vrij mild als je kijkt naar bijwerkingen. Acne, prostaatgroei, haaruitval, etc. zijn bijwerkingen die bij de androgene kuren regelmatig voorkomen, terwijl je met deca hier geen zorgen om hoeft te maken.

Nu je vraag; de combi deca+primo.

deca en primo hebben een soortgelijke werking, dus het stacken van deze twee heeft weinig zin. Dat is alsof je twee keer zout over je eten gooit, maar dan verschilt het potje alleen.

Daar komt nog eens bij dat je met deca je eigen test-productie platlegt, maar deca op zichzelf is geen vervanger van testosteron.Libido-problemen zijn dan ook te verwachten met een deca-only kuur.
Daarom wordt deca bijna altijd gestackt met testosteron of winstrol.

Persoonlijk zou ik nooit deca aanraden; je houdt best wel wat vocht vast, en deca heeft de eigenschap nog lang na de (na)kuur te onderdrukken, dit zal je merken in libido-problemen, depressiviteit, en een verlies van massa. Wil niet zeggen dat jij hier ook last van krijgt, maar ik ken meerdere gebruikerservaringen die deca op dat punt helemaal niet zo "mild"vonden.


Ik zelf heb met primo/anavar gekuurd, en was hier zeer te spreken over. Een kilo of 7 aan droge massa gewonnen, gruwelijke trainingen door de anavar, en geen klap op mijn gezondheid en eigen productie; ik was dus vrij snel na de kuur weer hersteld.

ciao, Lo

ejj bro!! alles goed? ja ik wil idd niet zon androgene kuur doen. maar ik zit nou te denken aan deca in combinatie met winstrol voor zon acht weken. maar nou lees ik dat jouw eerste kuurtje uit primobolan en anavar bestond, en daarvan weet ik dat tie ook niet zo androgeen is. maar welke kan ik nou het beste nemen denk jij want primo zie ik ook wel zitten maar ik weet niet of anavar wel zo mild is in vergelijking met winstrol. wat denk jij ervan??

winstrol met deca is wel goed, die winstrol gaat de libido-problemen tegen die je met deca gaat krijgen, en zorgt ervoor dat je wat droger uit de kuur komt.

doorgaans wordt 10 weken met deca gekuurd, omdat het een lange esther is; het heeft vrij lang nodig om in te kicken.

anavar is verruit een stuk milder dan elk anabool dan ook.

winstrol = DHT, er zitten veel receptoren voor DHT in de hoofdhuid (dus ook hoofdhaar), en prostaat.

DHT is een van de grote boosdoeners voor prostaatgroei en acne.

anavar wordt niet omgezet in DHT.
deca wordt niet omgezet in DHT maar in DHN, een veel mildere variant op het het gebied van prostaatgroei en acne.
primo wordt niet omgezet in DHT, maar in DHB, DHB heeft 50 % minder binding dan DHT, en is dat opzicht dus de helft minder schadelijk en dus milder.
Let op; ook van primo kan je hoofdhaar uitvallen, maar minder dan met winstrol.

je moet zelf weten wat je gaat doen, het grote voordeel van primo ten opzichte van deca vindt ik het feit dat je geen valse kilo's aan vocht en vet aankomt, en dat het een veel mindere belasting is op je eigen productie, in die zin dat je veel sneller herstelt na je kuur.

anavar is geen supermassabouwer, en is relatief duur, maar is enorm mild, het onderdrukt je eigen productie nauwelijks, en zorgt voor goeie krachtswinst, vandaar dat ik er fan van ben.

houdt er wel rekening mee dat het kostenplaatje primo/var een stuk hoger is dan deca/winstrol, maar als geld niet echt een rol speelt en je gezondheid des te meer zou ik zeker voor primo/var kiezen.

ejj bro! nou ik weet wel zeker dat ik een primo/anavar kuurtje ga pakken, is veel beter voor mn gezondheid. maar nou wil ik jou vragen: hoe kan ik het beste mn kuurtje eruit laten zien?? en is het spul van gs goede kwaliteit? aangezien jij al heb gekuurd met dat spul je me nog wel wat info kan geven en evt een leuk kuurschematje (niet te zwaar). alvast heel erg bedankt! mvgrt ciao!

lees dit ook ff door;
[Link niet meer beschikbaar]

staan wat gebruikerservaringen van primo/var van mij en phillipe_no.

Ik heb zelf 8 weken gekuurd; elke 4e dag heb ik 200mg primo gezet.

de laatste drie weken(ofzo) heb ik 30mg anavar per dag erbij genomen,

Ik raad je aan om het volgende te doen;

week 1-8 200mg primo elke 4e dag
week 3-9 30mg anavar per dag

week 10 nakuur

dit is eigenlijk een ideaal kuurtje; je zou van die 8 weken primo 10 weken kunnen maken; ik had het idee dat ik nog niet uitgegroeid was met 8 weken, en ik zelf had spijt dat ik er geen 10 weken van had gemaakt.
Het is wel een beetje prijzig.

mijn volgende kuur gaat er als volgt uit zien;

week 1-10 300mg primo elke 4e dag
week 7-11 50mg anavar

maar dit is voor jou een beetje te sterk.

ik zou eigenlijk liever met test willen kuren, maar ik ben echt te bang voor de bijwerkingen, met name acne. Ik kan het absoluut niet veroorloven ivm met mijn opleiding om ineens met een dikke vochtkop rond te lopen, of dat ik ineens puisten in mn gezicht of rug krijg, en die kans is toch redelijk aanwezig met testosteron. Dat is de reden waarom ik aan primo/var blijf hangen.


PM phillipe_no ook ff over zijn kuurtje, hij kan je ook wel wat tips geven.

ciao, Lorenzo

eyy kerel!! ik ben van plan mijn kuurtje er als volgt uit te laten zien
week 1: 200 mg primo elke 4e dag
week 2: 200 mg primo elke 4e dag
week 3: 200 mg primo elke 4e dag
week 4: 200 mg primo elke 4e dag
week 5: 200 mg primo elke 4e dag + 30 mg anavar pd
week 6: 200 mg primo elke 4e dag + 30 mg anavar pd
week 7: 200 mg primo elke 4e dag + 30 mg anavar pd
week 8: 200 mg primo elke 4e dag + 30 mg anavar pd
week 9: 200 mg primo elke 4e dag + 30 mg anavar pd
week10: 30 mg anavar pd

nou dit word mijn kuurtje denk ik, maar nou weet ik nog niet wat ik het beste voor nakuur kan nemen nolvadex of clomid. ik zit te denken aan nolvadex
lijkt me beter wat denk jij?? hoe zou jij het doen?
en doe ik er goed aan om alles van gs te nemen?
of zal ik het in juni gewoon uit griekenland meenemen
dan heb ik de orginele van schering. ok alvast bedankt voor je tijd en hulp, mvgr


strak kuurtje bro.
elke 4e dag zetten is het beste ivm stabiele bloedwaardes.
tegen de tijd dat die primo goed inkickt komt de anavar erbij, dubbel plezier.
en die anavar een week langer dan de primo laten doorlopen als overbrugging naar je nakuur.

mijn nakuur is;
wk1&2; 40mg nolva
wk3; 20mg nolva

je zou nog een 4e weekje met 20mg nolva kunnen doen voor de zekerheid.
misschien ga ik dat ook doen, kan geen kwaad.
clomid raad ik af als nakuur, zitten meer negatieve bijwerkingen aan als acne, depressiviteit en problemen met zicht, daar komt nog eens bij dat nolva net zo goed, zo niet beter is als test-opstarter dan clomid.


als ik jou was zou ik alles van GS nemen. Waarom moeilijk doen? de primo en anavar van GS is goed, ik heb er nog nooit negatieve verhalen over gehoord.

succes, laat ff weten wanneer je gaat beginnen.

ciao, Lo

maar ik zit nu toch te twijfelen over die 400 mg per week, is dat niet wat teveel ik weeg namelijk maar 82 kilo en het is mn eerste kuur, zou 2 a 300 niet beter zijn voor mij??

nee 2 a 300mg is zeker te weinig.

400mg is prima als eerste kuurtje, en zeker niet te weinig.

ejj! ik zit me nog even wat af te vragen. jij zegt om de vier dagen zetten, maar bedoel jij nou: maandag donderdag zondag enz, of maandag vrijdag dinsdag enz. en zou ik ook groeien als ik alleen 400mg primo in de week zet?? of moet ik echt die anavar erbij zetten??

ik zou die anavar er wel bij nemen ja, 400mg primo only is te weinig denk ik.

die anavar zorgt ervoor dat je goed sterk wordt > je pakt je spieren dus harder aan.

die primo zorgt voor het herstellende/opbouwende werk.

elke 4e dag =
maandag,1,2,3,vrijdag zetten, 1, 2, 3 dinsdag zetten, etc

hey bro! ik heb mn spulletjes nu in huis, ik heb gehaald: 4 vials primo, 2 potjes anavar, 1 potje nolvadex (alles van gs). dit moet genoeg zijn voor mn kuurtje maar nou zit ik te denken, dit is in principe gewoon een cutkuur weet je wel? ik ben vanmezelf gewoon een ecto en heb een hoge verbranding en plus ik ben nog is lang ook, ik heb een laag vetpercentage dus nou ben ik bang dat ik met die kuur eigenlijk weinig mee op ga schieten. ik wil toch wel minimaal een kilo of 5/6 schone mooie massa erbij.
maar zal dat met deze cutkuur wel lukken? ik ben namelijk bang dat ik er weinig mee opschiet.


dan moet je je spullen omruilen en een paar vials deca + een stuk of 20 ampullen sustanon halen, dan weet je zeker dat je een kilo of 6 pakt.

succes
 
Laat mij het ff overkopen voor een zacht prijsje :D

Klinkt als: ander(duurder) adviesje van de dealer?

Je hebt je van je beste kant laten zien, hulde
 
Mijn advies aan die gast is om die zooi weg te gooien en eens goed inlezen in de materie. Daarna bedenken wat hij met de kuur wilt berijken, en dan pas inkopen doen.
 
Jezus christus man.. waar haal je het geduld vandaan?

Ik krijg ook zat van dit soort PM's en beantwoord ze altijd netjes, maar na een paar keer houd dat toch wel op..

Karma voor je geduld bro!
 
Ik besteed niet teveel tijd aan dat soort PM's....als ik na de 2e PM al merk dat zo iemand er totaal geen kaas van gegeten hebt geef ik de pijp aan Maarten.
 
Testo zei:
Ik besteed niet teveel tijd aan dat soort PM's....als ik na de 2e PM al merk dat zo iemand er totaal geen kaas van gegeten hebt geef ik de pijp aan Maarten.

ik dacht dat jij een secetaresse had die je fanmail beantwoordde joh
 
lol..ik krijg dat soort mailtjes ook wel eens..maar idd na 2 van dat soort mailtjes kan je ze beter doorsturen naar de sticky's..
 
Ik krijg ze ook, en ik herken de mail die LOO heeft gekregen, ik denk dat ze die tegelijk naar meerdere members sturen
 
Goh laat me 1 keer raden van wie die Pm afkomt ::rolleyes:
 
ja jongens jullie hebben gelijk! ik denk dat ik het kuren voorlopig nog maar even links laat liggen, met al dat getwijfel... ik loop veel te veel te tobben joh.
ik ben er gewoon nog niet klaar voor denk ik, ik ga voorlopig gewoon even verderlezen hierso en nog een beetje informatie opdoen en daarna dan kijk ik wel verder. groeten m
 
michaello zei:
ja jongens jullie hebben gelijk! ik denk dat ik het kuren voorlopig nog maar even links laat liggen, met al dat getwijfel... ik loop veel te veel te tobben joh.
ik ben er gewoon nog niet klaar voor denk ik, ik ga voorlopig gewoon even verderlezen hierso en nog een beetje informatie opdoen en daarna dan kijk ik wel verder. groeten m

Verstandig, daar krijg je nou karma voor!
 
@Loo: Karma voor je geduld

@Michaello: Karma voor je (uiteindelijk) verstandige besluit
 
michaello zei:
ja jongens jullie hebben gelijk! ik denk dat ik het kuren voorlopig nog maar even links laat liggen, met al dat getwijfel... ik loop veel te veel te tobben joh.
ik ben er gewoon nog niet klaar voor denk ik, ik ga voorlopig gewoon even verderlezen hierso en nog een beetje informatie opdoen en daarna dan kijk ik wel verder. groeten m

Er voelt er zich 1 aangesproken :roflol::roflol::roflol:
 
Loo zei:

Wou ik eens discreet wat info van een echte expert, flikker je onze hele conversatie online. Tnx... :sad:
 
@G21

Die Sig. van jou is die bedoeld voor de mannelijke forumleden hier ?:eek:
 
Back
Naar boven