AndroidHealthClinic

Sommige mensen overdrijven misschien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Imlegit

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2009
Berichten
118
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
84kg
Wat ik veel zie is dat mensen rijst gaan koken, kip bakken enz. jullie kennen het de soort van Jay Cutler voeding. Ik kende een man van een jaar of 30 en die kerel was echt ontzettend groot. Wat hij at in de pauze was gewoon brood met bijv. rosbief en dronk melk?? Waarom overdrijven sommige mensen zo erg als het ook zo kan? Ik weet niet wat hij verder eet maar in ieder geval at hij in zn pauzes ladingen brood met goed beleg.
Wat ik wil zeggen is dat het volgens hem ook zo kan, omdat een normaal iemand die werkt never tijd kan hebben om zoveel bakjes met eten klaar te maken.
 
Wat ik veel zie is dat mensen rijst gaan koken, kip bakken enz. jullie kennen het de soort van Jay Cutler voeding. Ik kende een man van een jaar of 30 en die kerel was echt ontzettend groot. Wat hij at in de pauze was gewoon brood met bijv. rosbief en dronk melk?? Waarom overdrijven sommige mensen zo erg als het ook zo kan? Ik weet niet wat hij verder eet maar in ieder geval at hij in zn pauzes ladingen brood met goed beleg.
Wat ik wil zeggen is dat het volgens hem ook zo kan, omdat een normaal iemand die werkt never tijd kan hebben om zoveel bakjes met eten klaar te maken.

Cool story, leuk dat je alle conclusies trekt vanuit 1 persoon die in een pauze melk drinkt met een bammetje....
 
Wat ik veel zie is dat mensen rijst gaan koken, kip bakken enz. jullie kennen het de soort van Jay Cutler voeding. Ik kende een man van een jaar of 30 en die kerel was echt ontzettend groot. Wat hij at in de pauze was gewoon brood met bijv. rosbief en dronk melk?? Waarom overdrijven sommige mensen zo erg als het ook zo kan? Ik weet niet wat hij verder eet maar in ieder geval at hij in zn pauzes ladingen brood met goed beleg.
Wat ik wil zeggen is dat het volgens hem ook zo kan, omdat een normaal iemand die werkt never tijd kan hebben om zoveel bakjes met eten klaar te maken.

Will do the trick
 
Tja als hij boterhammen met 100 gram kipfilet eet, komt op hetzelfde neer als bakken met kip en rijst ect
 
Dit is natuurlijk ook voor iedereen anders. Sommige mensen komen bij 3000 kcal al aan en sommige mensen bij 6000 pas. Nooit naar andere mensen kijken, want er zijn zoveel dingen die persoonlijk zijn.
 
Jaaa want jij kookt elke dag rijst en neemt 9 maaltijden mee naar je werk zo is het toch meneer Coleman? En je eet toch ook 7 maaltijden op je werk alsof er niks aan de hand is? Geef gewoon een normale reactie. Wat ik alleen wil zeggen is hoe het anders komt dat die kerel zo groot was van wat hij at. Maar jaa, vaak krijg je zulke bullcrap reacties echt top.

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 17:15 ----------

Bedankt voor de normale reacties, het was alleen iets wat ik me af vroeg. Reacties als van meneer Flex Wheeler die mij wil vertellen dat een bammetje niet goed is heb ik niet veel aan. Nog maals bedankt voor de normale reacties.
 
et62oo.gif
 
Niet huilen, er wordt gewoon op geantwoord.
De 1 groeit op 2500 kcal en de ander moet 5000 kcal eten.
Je proteine inname moet ongeveer 3x lichaams gewicht zijn elke dag.
Dus als je 80kg weegt neem 240 g. eiwitten.
 
---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 17:15 ----------

Bedankt voor de normale reacties, het was alleen iets wat ik me af vroeg. Reacties als van meneer Flex Wheeler die mij wil vertellen dat een bammetje niet goed is heb ik niet veel aan. Nog maals bedankt voor de normale reacties.

Niks mis met een paar boterhammen met kip of kaas. Sommige mensen hebben gewoon liever kip en rijst.
 
Ik gewoon neem een apparte sportzak mee naar het werk met al mijn eten in. Tupperware ftw
Ik snap niet wat je probleem is?
 
Ik verbrand 3000kcal, ronnie coleman 8000, ik kan 4boterhammen met kipfilet eten en het 1 maaltijd noemen, als ronnie boterhammen kipfilet moet gaan eten om aan 8000kcal te komen zal zn buik openscheuren, hij eet grotere maaltijden maar die zijn ook 2keer zo rijk, een bak kippoten die hij eet zit je al snel aan de 1500kcal, als hij ipv die 1500kcal zou moeten halen uit brood en melk aleen in 1 maaltijd is ie wel een paar uur bezig.
 
Wat ik veel zie is dat mensen rijst gaan koken, kip bakken enz. jullie kennen het de soort van Jay Cutler voeding. Ik kende een man van een jaar of 30 en die kerel was echt ontzettend groot. Wat hij at in de pauze was gewoon brood met bijv. rosbief en dronk melk?? Waarom overdrijven sommige mensen zo erg als het ook zo kan? Ik weet niet wat hij verder eet maar in ieder geval at hij in zn pauzes ladingen brood met goed beleg.
Wat ik wil zeggen is dat het volgens hem ook zo kan, omdat een normaal iemand die werkt never tijd kan hebben om zoveel bakjes met eten klaar te maken.
Mensen hier overdrijven vaak inderdaad, en raken overzicht kwijt o.i.d. Als je beginner bent en zelfs twee uurtjes in de bioscoop een bak rijst meeneemt of gaat narekenen of een extra banaantje kan vind ik dat lachwekkend. Maar ieder zijn of haar ding en als iemand denkt de nieuwe Cutler te kunnen worden, wie ben ik om die droom/ fantasie om zeep te helpen. Het is ieder zijn eigen keus, en het is maar een mening.
 
Ik verbrand 3000kcal, ronnie coleman 8000, ik kan 4boterhammen met kipfilet eten en het 1 maaltijd noemen, als ronnie boterhammen kipfilet moet gaan eten om aan 8000kcal te komen zal zn buik openscheuren, hij eet grotere maaltijden maar die zijn ook 2keer zo rijk, een bak kippoten die hij eet zit je al snel aan de 1500kcal, als hij ipv die 1500kcal zou moeten halen uit brood en melk aleen in 1 maaltijd is ie wel een paar uur bezig.

8 boterhammen met kaas is 1200 kcal
0,5 melk erbij en je zit ongeveer op 1500 kcal.

kwartiertje eten...
 
dat vind ik toch ook want rijst koken en kip bakken is een enorm hels karwei :rolleyes:
 
Niet huilen, er wordt gewoon op geantwoord.
De 1 groeit op 2500 kcal en de ander moet 5000 kcal eten.
Je proteine inname moet ongeveer 3x lichaams gewicht zijn elke dag.
Dus als je 80kg weegt neem 240 g. eiwitten.

wat voor een zever is dit nu weer.

naturel: 1gr a 1.5gr per droog lichaamsgewicht
kuurder: 3g a 4gr ...
 
kom nog eens terug als je zelf wat massa hebt opgebouwd :).
 
Back
Naar boven