AndroidHealthClinic

soms overkomt het je.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SanderM

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
20 feb 2006
Berichten
7.437
Waardering
1
je pa&ma komen thuis na een weekendje weg te zijn geweest en jou alleen te hebben gelaten.

ik ben vaker alleen thuis geweest maar nou was het geval dat mijn vriendin gister overdag was langs gekomen en aangezien ik geen 2 persoonsbed heb en mij pa&ma wel kunnen jullie wel raden waar we zijn beland:rolleyes:

ik heb heel netjes de kaarsen, fles drinken op geruimd en mn vriendin het bed weer precies zo gelegd als het lag.. 10 minuten geleden kwam mn vader binnen:

vader: "sander.... kun jij mij vertellen wat een pak lucifers en 2 glazen drinken op onze kamer doet?"

sander: "da weet geen mens pap...."
vader: "ik zou maar even wat duidelijker antwoord geven als dit.."
sander: "ik heb boven wat gedronken en die glazen zijn op jullie kamer beland maar die lucifers weet ik echt niet!"
moeders: "het bed ligt nog precies hetzelfde als het lag... maar toch is het vreemd dat er ook kaarsen weg zijn, dus heb je gebruikt gemaakt van ons bed??"
sander: "nee, tuurlijk niet!"

hmmm hebben vast meer mensen mee gemaakt of niet?:p
is een beetje een lullige situatie maja ik ga niet tege mn ouders zegge dat ik ff met mn vriendin van alles heb gedaan op dat bed en dat hun daar nou lekker in moge slapen hahaha, we hebben niks geknoeid maar toch zouden ze dat ook niet fijn vinden?!

lastig........ haha.

zo zie je maar.. oplettendheid kan soms je redding zijn:D
 
verkapt kijk-ik-neuk-topic
 
Het zou pas erg zijn als je als vrijgezel een pot vaseline achterlaat op je ouders kamer :(
 
Gewoon zeggen man
 
Het zou pas erg zijn als je als vrijgezel een pot vaseline achterlaat op je ouders kamer :(

hahaa ja dat zou nog erger zijn ja;)

zelf ervaring mee of is het nog niet zo erg?:p ;)
 
Volgens mij noemt hij zijn 'vriend' een 'vriendin"
 
ik heb dat nog nooit gedaan in mijn ouders bed...
 
btw wat deed jij met die kaarsen joh, zeker zo anaal spelletje!
 
Ik zou dat niet kunnen in mijn ouders hun bed , nee man jak .
Lekker met je matrasje op de grond , geen gezeik van je pa en ma .
Maar kan je wel begrijpen , meer speelruimte .
Alleen de bewijzen achterlaten is soms dat je betrapt wilt worden ..
 
Ik zou dat ook niet kunnen en tuurlijk merken ze dat joh, als er twee van die zwetende beren in hun bed hebben zitten sporten.....:D
 
haha jullie reacties zijn wel grappig, volgens mij hebben sommige hier zelf ernstige trauma's meegemaakt:

Het zou pas erg zijn als je als vrijgezel een pot vaseline achterlaat op je ouders kamer :(

Volgens mij noemt hij zijn 'vriend' een 'vriendin"

btw wat deed jij met die kaarsen joh, zeker zo anaal spelletje!

volgens mij hebben deze mensen er zelf last van hebben gehad want ik ben niet gecastreerd of moslim of wat dan ook:p

net toen hun zaten te ontbijten zeiden ze dat ze het wel snapte.. dus gelukkig ze vinden het niet zo heel erg :D
 
Pff wat een lame topic. Weetje wat pas k*t is? Als je word betrapt als je ligt te masturberen door je ouders, dat is pas k*t!

Gebruik de zoekfunctie maar;)
 
haha ja ben ik ook mee bezig;)
 
Pff wat een lame topic. Weetje wat pas k*t is? Als je word betrapt als je ligt te masturberen door je ouders, dat is pas k*t!

Gebruik de zoekfunctie maar;)

hahaha is door al een topic over?:D
 
Back
Naar boven