MuscleMeat

Soms pijn aan mijn rechter teelbal

Bezoekers in dit topic

Heb geen knobbels, in ieder geval zeker niet zo groot als een erwt. die had ik zeker zelf wel gevoeld.

Goed hard geknepen zodat je zeker weet dat niet van diep binnen zit?
 
Ik ga soms op men balzak zitten, dat zuigt anders ook wel :p (Niet op mijn ballen he, maar op huid). Vooral k*t dat niemand anders dit lijkt te hebben ???

srs, ik moest zo hard lachen dat ik even tijd nodig had om tot adem te komen :roflol:

wie gaat er nu af en toe op ze zaakje zitten?

En wat doe je dan als je dat bijv. in de klas gebeurt? sta op en begin je te schreeuwen of zet een pokerface op en bijt je door de pijn heen?
 
Heel af en toe wel eens last van (zeg maar zelden). Heb me er nog nooit druk over gemaakt omdat het altijd maar even is.
 
srs, ik moest zo hard lachen dat ik even tijd nodig had om tot adem te komen :roflol:

wie gaat er nu af en toe op ze zaakje zitten?

En wat doe je dan als je dat bijv. in de klas gebeurt? sta op en begin je te schreeuwen of zet een pokerface op en bijt je door de pijn heen?

Nee maar ik schrik dan en schiet ff enkele cm's omhoog lol :o (srs)
 
Goed hard geknepen zodat je zeker weet dat niet van diep binnen zit?

not-sure-if-srs-or-trying-to-steal-kidney.png
 
Is het die "paar daagjes" aanhoudend of lichte steekjes zo nu en dan?
 
die lichte steekjes is als je te lang niet bent klaargekomen (serieus)
 
Is het die "paar daagjes" aanhoudend of lichte steekjes zo nu en dan?

Wat Daniel poste, het is zeg maar paar daagjes gevoelig.

Zeker geen steken, beetje lastig uit te leggen.
 
Wat Daniel poste, het is zeg maar paar daagjes gevoelig.

Zeker geen steken, beetje lastig uit te leggen.

heb je wel eens van die dagen dat je constant op je zaakje gaat zitten? want dat is blijkbaar normaal
 
even een quote van iemand op MediCity forum:

"Hoi Danny,

Pijn in een teelbal is vaak niet een heel goed teken. Het kan onschuldig zijn hoor, maar het kan ook iets ernstigs zijn. Vanaf hier kunnen wij helaas niet zeggen wat dit zou kunnen zijn. Daarom adviseer ik je ook om hier zo snel mogelijk mee naar een arts te gaan. Schamen hoef je je hier iig niet voor, huisartsen zien dit soort probleempjes dagelijks!

Succes, en laat je het ons weten als je langs de arts geweest bent?

Groetjes Sylvia"


Waarom niet gewoon ff naar de doc? Zekerheid ftw toch.
 
ik krijg pijn aan mijn balletjes door het lezen van dit topic.

ot: zou echt naar de dokter gaan zoals al gezegd, is het risico niet waard.
 
Had vroeger ook altijd lichte pijn aan m'n ballen als ik in bed lag (18 - 20 jaar), grapte toen altijd dat ik teelbalkanker had. Nu al jaren gelukkig geen last meer van gehad.
 
Proficiat met je unban. Pm me eens met reden waarom je banned was, karma bij voorbaat.
 
Wie was er gebanned?
 
Kan zijn dat ie gewoon gedraaid zit.
 
Kan zijn dat ie gewoon gedraaid zit.

dan houdt hij het heel lang uit omdat bij verdraaing van de teelbal na een paar uur (ca4-5u) de teelbal volledig afsterft.

zo te zien hebben we goede dokters hier, dus misschien komt er hier wel een oplossing voor jouw bal
 
Gewoon afknippen man Heb je nergens voor nodig die rechterteelbal
 
Back
Naar boven