Fitness Seller

Soms pijn aan mijn rechter teelbal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jinkazama1

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
3.908
Waardering
391
no homo

Maar ik heb al echt jaren soms pijn aan mijn rechter teelbal. Meestal om de paar maanden een paar daagjes. Niks textreems, maar wel vervelend.

Ik heb het als sinds mijn 15de ofzo :eek:


Kan toch niks ernstigs zijn ? anders was ik al wel de pijp uit na 7 jaar lijkt me ?
 
Vermijd sauna's.... nee srs

Pijn in een van je ballen is nooit goed. Doet het ook pijn als je plas of cumt? Kan een ontsteking zijn. Maar voor dit soort dingen kun je beter een uroloog inschakelen ipv DBB
 
Vermijd sauna's.... nee srs

Pijn in een van je ballen is nooit goed. Doet het ook pijn als je plas of cumt? Kan een ontsteking zijn. Maar voor dit soort dingen kun je beter een uroloog inschakelen ipv DBB

Nee helemaal niet.
 
na 8 jaar ben je nog niet naar een dokter geweest :eek:

the **** man, mischien ben je wel impotent na al die tijd.
 
na 8 jaar ben je nog niet naar een dokter geweest :eek:

the **** man, mischien ben je wel impotent na al die tijd.

lol epic meestal gaat het weer over na paar daagjes en denk ik er niet meer aan. Nooit echt van gekomen.
 
Doktertje...
 
pics? (no homo)
 
Ik weet wel een manier om die pijn te vergeten als je dat zou willen.
 
Ik heb dat ook wel eens man, gewoon gevoelige teelbal, geen idee waar the hell het vandaan komt. Gebruik zoekfunctie maar eens, veel andere topics over voor meer info.

Ik geloof dat het te maken had met stress etc.
 
ou toch eens langs de dokter gaan. Je weet nooit, mss is het wel teelbalkanker en moet je er snel bij zijn.
 
zyzz had ook last van zn teelballen, ok
 
Ik ga soms op men balzak zitten, dat zuigt anders ook wel :p (Niet op mijn ballen he, maar op huid). Vooral k*t dat niemand anders dit lijkt te hebben ???. Verder, je gaat er wss niks meer aan kunnen doen. Moet wel k*t zijn, als je het echt wil weten eens naar de dokter gaan.

Edit: mensen die dit ook soms hebben en daar niet publiek over willen uitkomen, kunnen bij wijze van communicatie mij karma geven. Zo weet ik dat ik niet alleen ben ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga soms op men balzak zitten, dat zuigt anders ook wel :p (Niet op mijn ballen he, maar op huid). Vooral k*t dat niemand anders dit lijkt te hebben ???. Verder, je gaat er wss niks meer aan kunnen doen. Moet wel k*t zijn, als je het echt wil weten eens naar de dokter gaan.

gebeurt mij ook wel eens:o
 
Ik heb dat ook wel eens man, gewoon gevoelige teelbal, geen idee waar the hell het vandaan komt. Gebruik zoekfunctie maar eens, veel andere topics over voor meer info.

Ik geloof dat het te maken had met stress etc.

Ik heb al best veel gezocht met google, maar kan niks vinden.

Eerste keer dat ik het voelde was na een fokin lange wandeling toen ik 15 was. Misschien door de wrijving ofzo ? lol

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 21:48 ----------

ou toch eens langs de dokter gaan. Je weet nooit, mss is het wel teelbalkanker en moet je er snel bij zijn.

7 jaar later..... lol
 
ou toch eens langs de dokter gaan. Je weet nooit, mss is het wel teelbalkanker en moet je er snel bij zijn.

harde pijnloze knobbel ter grootte van een erwt in de betreffende teelbal;
de normale grootte en textuur van de teelbal zijn veranderd;
doffe pijn in het scrotum;
zelden: een plotselinge scherpe pijn in de betreffende teelbal.


Dat zijn de symptomen van teelbalkanker
 
Srs, ik heb ook af en toe ineens wat pijn bij mijn rechterbal. Alleen ik heb het misschien 1x per 2 maanden en dan maar bijv. 2 uurtjes. En dan is niet met/na het plassen/coïtus
 
harde pijnloze knobbel ter grootte van een erwt in de betreffende teelbal;
de normale grootte en textuur van de teelbal zijn veranderd;
doffe pijn in het scrotum;
zelden: een plotselinge scherpe pijn in de betreffende teelbal.


Dat zijn de symptomen van teelbalkanker

Heb geen knobbels, in ieder geval zeker niet zo groot als een erwt. die had ik zeker zelf wel gevoeld.
 
Back
Naar boven