XXL Nutrition

Son of a....... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SPADE VI

Ripped Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2008
Berichten
4.363
Waardering
392
Lengte
1m71
Massa
83kg
Wie had ooit al eens een moment gehad waarbij je dacht van "son of a bitch" en dat je je zo klote voelde of afgezet of gelijk wat.

Ik trap af:


Ik bladerde daarstraks op een site door foto's van WWE show's in België. Nu herriner ik me nog goed, toen ik naar die show ging, dat ik m'n fototoestel bij me had om zo'n legendarisch moment te vereeuwigen. Kwou vooral TRIPLE H vastleggen. The man's a beast!!

Nu eenmaal aangekomen stond er op de deur no camera's en duizenden stickers met een camera met een streep door. Nuja, ik gaf teleurgesteld m'n camera terug mee met m'n ouders en stapte naar binnen. Eenmaal de show begon, kwam de sfeer er goed in en de eerste wrestlers kwamen op. Weet niet goed meer wie eerst kwam (kdenk shawn michaels of carlito) en FLASH, ik werd verblind door honderden flitsen......Toen dacht ik echt van "WHAT THE ****??!!"

en ook eens afgewezen door een meid :)
 
toen ik laatst op dbb wilde komen, maar hij eruit lag voor onderhoud

son of a bitch.
 
hahahahahaha ****ed up, maar wel een mooi verhaal.
 
toen men vriendin me had bedrogen, dacht ik ook "son of a bitch.." gevolgd door enkele tientalle andere 18+ uitspraken gevolgd door meerdere moeilijk-uitdrukbare gevoelens
 
Toen ik met een ex op msn aan't praten was en ze liet een foto zien van haar nieuwe vriend, wat een geek was dat, toen dacht ik son of a bitch!!!

tja wie praat er nu ook nog tegen zen ex op msn, is sowiezo fail
 
ik was daarnet mijn beenharen aan het trimmen zodat ik tijdens de examens eens een korte broek zou kunnen aandoen om die flinke kuitsmassa te showen en dan springt mijn trimapparaat plots op standje 1 (is 1 mm kort ofzo) en ik had het niet door dus nu staan er op mijn 1 onderbeen een paar flinke strepen superkort beenhaar en dat duurt zeker een maand eer het weer een cm is. Son of a bitch van een k*tapparaat die weer eens moet verspringen!
Dat worden dus lange broeken de komende weken.
 
Wie had ooit al eens een moment gehad waarbij je dacht van "son of a bitch" en dat je je zo klote voelde of afgezet of gelijk wat.

Ik trap af:


Ik bladerde daarstraks op een site door foto's van WWE show's in België. Nu herriner ik me nog goed, toen ik naar die show ging, dat ik m'n fototoestel bij me had om zo'n legendarisch moment te vereeuwigen. Kwou vooral TRIPLE H vastleggen. The man's a beast!!

Nu eenmaal aangekomen stond er op de deur no camera's en duizenden stickers met een camera met een streep door. Nuja, ik gaf teleurgesteld m'n camera terug mee met m'n ouders en stapte naar binnen. Eenmaal de show begon, kwam de sfeer er goed in en de eerste wrestlers kwamen op. Weet niet goed meer wie eerst kwam (kdenk shawn michaels of carlito) en FLASH, ik werd verblind door honderden flitsen......Toen dacht ik echt van "WHAT THE ****??!!"

en ook eens afgewezen door een meid :)


op tv ook altijd.honderden flitsen.komen overal vandaan.
wel lullig dat je dan zelf niks heb kennen maken.
 
ik was daarnet mijn beenharen aan het trimmen zodat ik tijdens de examens eens een korte broek zou kunnen aandoen om die flinke kuitsmassa te showen en dan springt mijn trimapparaat plots op standje 1 (is 1 mm kort ofzo) en ik had het niet door dus nu staan er op mijn 1 onderbeen een paar flinke strepen superkort beenhaar en dat duurt zeker een maand eer het weer een cm is. Son of a bitch van een k*tapparaat die weer eens moet verspringen!
Dat worden dus lange broeken de komende weken.

:roflol:
 
Toen ik las dat gorrilor mocht ejaculeren in het bijzijn van Meiscream.

Son of a bitch...
 
ik was daarnet mijn beenharen aan het trimmen zodat ik tijdens de examens eens een korte broek zou kunnen aandoen om die flinke kuitsmassa te showen en dan springt mijn trimapparaat plots op standje 1 (is 1 mm kort ofzo) en ik had het niet door dus nu staan er op mijn 1 onderbeen een paar flinke strepen superkort beenhaar en dat duurt zeker een maand eer het weer een cm is. Son of a bitch van een k*tapparaat die weer eens moet verspringen!
Dat worden dus lange broeken de komende weken.
Wax gewoon alles eraf, waarom überhaupt inkorten het is alles of niks :roflol:
 
Toen een leraar me een 2,1 gaf en ik een 2,5 nodig had.kreeg de toets terug en ik zag dat hij iets fout gerekend had wat goed was maar hij de fout niet wilde goed rekenen. Hierdoor moest ik naar de havo.
Son of a bitch!
 
Wax gewoon alles eraf, waarom überhaupt inkorten het is alles of niks :roflol:

Dan ben ik bang voor de reacties van de omgeving :p
Mijn beenhaar is trouwens heel raar! 3 kwart van mijn beenhaartjes groeit in paren van 2!
 
Toen mijn vriendin zei " ik doe geen anaal"

Son of a bitch
 
Toen mijn vriendin zei " ik doe geen anaal"

Son of a bitch

Gewoon over blijven zagen tot ze het wel doet ;)
Of een andere nemen als je het heel belangrijk vindt :D
 
wnnr ik elk jaar mijn belastingen krijg:mad::eek::eek:
son of a bitch
 
gewoon je vriendin een voorbind-dildo geven en jou anaal late nemen.
 
ik was daarnet mijn beenharen aan het trimmen zodat ik tijdens de examens eens een korte broek zou kunnen aandoen om die flinke kuitsmassa te showen en dan springt mijn trimapparaat plots op standje 1 (is 1 mm kort ofzo) en ik had het niet door dus nu staan er op mijn 1 onderbeen een paar flinke strepen superkort beenhaar en dat duurt zeker een maand eer het weer een cm is. Son of a bitch van een k*tapparaat die weer eens moet verspringen!
Dat worden dus lange broeken de komende weken.


Wtf? Wat voor trimmer is dat dan? Ik krijg het alleen allemaal eraf en dat vind ik nichterig. Inkorten zou k ook wel willen... Lijkt wel n oerwoud:rolleyes:
 
toen ik erachter kwam dat visolie-capsules niet anaal moesten worden ingebracht... son of a bitch:D
 
Wtf? Wat voor trimmer is dat dan? Ik krijg het alleen allemaal eraf en dat vind ik nichterig. Inkorten zou k ook wel willen... Lijkt wel n oerwoud:rolleyes:

ik heb dus hetzelfde probleem. Ik kan mijn beenhaar echt niet laten staan omdat het veeeeeeel te veel is en het deed vroeger ook best pijn als ik ergens tegenzat met mijn been en aangezien ik soms last heb van lompheid werd dit erg vervelend en in de zomer was het ook geen zicht dus heb ik een trimmer aangeschaft. Je hoeft echt niet zo duur te gaan voor een goede trimmer hoor.
Ik heb 2 dure philips bodygroomers versleten omdat die ijzeren velletjes aan de kop er altijd uit floepten als ik mijn borst scheerde zonder kopstukjes en dan kan je ze wel weggooien tenzij je ernstige snijwonden wil oplopen. Begin dit jaar had ik nog een tweede gekocht en na 2 maanden was die ook kapot dus ben ik naar zo een trimmer opzoek gegaan zonder van die ijzeren velletjes voor die mesjes. En echt een goedkope gekocht omdat ik toen niet meer werkte :') Maar ik ben er redelijk tevreden van. Er zat zelfs een kopstukje bij voor je neusharen te trimmen. Kan je lekker met dat ding in je neus enzo :D Het enige nadeel is dat ik voor een goedkope ben gegaan en dat er dus maar 1 kopstuk is om te trimmen en dat kopstuk kan je dan verstellen via een knopje. Alleen duw je dat knopje nogal gemakkelijk per ongeluk in (zoals ik vandaag meemaakte) en als je dat niet direct door hebt kan dat vervelende gevolgen hebben (zoals vandaag dus) maar veel van die trimmers zullen op dat gebied betere kwaliteit leveren en anders moet je er maar wat beter op letten (zoals ik in het vervolg ga doen)
Ik zit zo een half uurtje bezig voor beide benen en het is best lastig werk want dan moet je nog na gaan controleren dat je geen plekjes bent vergeten enzo want dat is ook geen zicht en je moet altijd in de tegengestelde richting trimmen wat ook soms wat prutswerk is. Alles afscheren zoals vrouwen doen gaat dus wrs veel sneller en is veel gebruiksvriendelijker maar als je niet echt een wedstrijdbodybuilder bent dan mag er wel een beetje beenhaar staan vind ik dus het is wel de moeite waard :D
 
Back
Naar boven