Fitness Seller

Son of a....... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toen mijn school belde dat ik toch wel naar gymnasium 6 mocht, moest alleen ff langskomen.

Kom ik aan, word er gezegd dat het opeens niet meer kan, toch havo.. had 4 5en, een jongen uit mijn klas had 7(!!) 5en en die mocht wel over.

Son of a bitch..
 
Toen mijn school belde dat ik toch wel naar gymnasium 6 mocht, moest alleen ff langskomen.

Kom ik aan, word er gezegd dat het opeens niet meer kan, toch havo.. had 4 5en, een jongen uit mijn klas had 7(!!) 5en en die mocht wel over.

Son of a bitch..
Had je maar net als hem onder het bureau van je leraar moeten kruipen.

OT: net nog wou ik rustig de kamer uitlopen zonder m'n gf wakker te maken, stoot ik een cd om die op de houten vloer flikkert.:eek:
 
daarom hebben wij hoogpolig tapijt genomen op een dikker rubber ondertapijt.
 
Sterkste man op Eurosport werd niet uitgezonden wegens ****ing tennis.
Son of a...
 
toen ik een goedgelovig Rootje van 14 jaar was en bij ninjutsu training de ouderen gasten in de kleedkamer hoorden praten dat ie een keer tijgerbalsem aan zn handen han en moest pissen...en dat ie accuut een stijve had.

ik natuurlijk uitproberen in de badkamer...FLINKE klont balsem en me ballen en pik ingesmeerd...hij werd alles behalve stijf en heb met me kloten in een met ijskoud water gevulde wasbak gezeten (Wat overigens niet veel hielp:()

vervloeken dat ik m deed...son a bitch!!!:shoot:
 
toen ik een goedgelovig Rootje van 14 jaar was en bij ninjutsu training de ouderen gasten in de kleedkamer hoorden praten dat ie een keer tijgerbalsem aan zn handen han en moest pissen...en dat ie accuut een stijve had.

ik natuurlijk uitproberen in de badkamer...FLINKE klont balsem en me ballen en pik ingesmeerd...hij werd alles behalve stijf en heb met me kloten in een met ijskoud water gevulde wasbak gezeten (Wat overigens niet veel hielp:()

vervloeken dat ik m deed...son a bitch!!!:shoot:
Heb ik ook eens in mindere mate meegemaakt, had toen een pijnlijke plek met tigerbalsem ingesmeert, daarna pissen, er zat maar een beetje nog op m'n handen, geen prettig gevoel idd dat branden.
Maar waarom doe je dan ook gelijk een hele klont op je pik?:roflol:
 
Toen ik valselijk beschuldigt werd van ghb aan iemand te hebben gegeven en nooit meer in de discotheek binnenmocht. Die buitenwipper bleef me maar beschuldigen en de les spellen, van kijk, zie hem daar liggen, met 6 man krijg je hem nog niet recht (op zo'n aggresieve manier), (die sukkel had wss een heel flesje genomen :roflol:), en toen ik iets wou zeggen zei hij netjes van zwijg, ik ben aan het spreken!! Hij felliciteerde me wel dat ik echt stravve ghb had en er de volgende keer wat meer water moest bijdoen, maar dit was echt sarcastisch, en daarbovenop, ik had hem geen ghb gegeven!!!!! :fire: Echt achterlijke buitenwippers, son of a bitch, DIE YOu Loser, ik was natuurlijk verrast door het moment en liet me alles zeggen, maar moest ik het terug meemaken ging ik hem vierkant uitgelachen hebben, en die kerel van de ghb ook, idioot!!, en die vriendin van die gast die zei dat ze een mes in me ging steken moest ze er 1 hebben (zei was het die dacht dat ik het was en had verteld aan de buitenwipper), ging ik een vuistslag in haar gezicht verkocht hebben, ****ing stom wijf!!! :mad:
 
als ik in de spiegel kijk.
 
Back
Naar boven