MuscleMeat

Sonja Bakker is een trut:( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

snakeman

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2004
Berichten
4.312
Waardering
788
Lengte
1m87
Massa
102kg
Beste bodybuildbroeders,

Dit topic is niet bedoeld om Sonja Bakker belachelijk te maken, maar eerder mensen te waarschuwen voor haar kwaadaardige invloed op moeders keuken. Al heel wat jaartjes heb ik thuis met mijn ouderlijk gezag discussies over het avondeten, maar deze avond is mij fataal geworden. Ik heb mijn spullen bij elkaar gezocht en typ met tranen in mijn ogen deze laatste brief aan mijn bodybuildbroeders...

Ik heb geen andere keuze mijn ouderlijk huis te moeten verlaten, omdat zij vergeven is met Sonja's geest en mijn ouders totaal gehersenspoeld zijn door Sonja's ideeen. Deze boze vrouw heeft mijn arme moeders geest tot stof verkruimeld...Indien zij zeidde tot mij: "Wat is er zo erg aan dit dieet? Je eet gewoon met ons mee, onzin dat je voor die achterlijke sport zoveel moet bunkeren, je vader eet het ook gewoon. Dan val je wat af met die spiertjes van je..."

Mijn vader keek mij na deze woorden schaapachtig aan, op zijn steun kon ik ook al niet meer rekenen. Onbegrip viel mij ten deel, op een manier als nooit tevoren meegemaakt... Sonja heeft gewonnen... Ik was gedoemd tot het eten van de meest zouteloze slappe hap die ik ooit heb gegeten en moest er een bakje kwark bij nuttigen om mij enigsinds ter been te houden. Mijn arme lijf kraakte van leegte toen ik de stoel des tafels verliet.

Ik vrees, beste broeders, dat ik mijn dagen moet slijten met het vervaardigen van zelfgemaakte maaltijden. Mijn studie zal er onder komen te lijden aangezien de gewenste ingrediënten ook al uit huis verbannen zijn, en mijn dagen dus zal moeten slijten al zwervend in de supermarkten op zoek naar voedsel. Hoe moet ik mijn lijf nu van propere nutritie voorzien? Hoe kan ik eten in een huis waar zoveel onbegrip is voor mijn humane eetgedrag? Zo'n ontkenning van mijn dierbare sport slash hobby? Het heeft mijn geest totaal verward. Hoe moet ik mijn lieve moeder het kwaad des Sonja's laten inzien? Hoe kunnen wij meer moeders, en daarmee onze bodybuild toekomst, gaan redden van dit uitbreidend kwaad?

Er rest mij maar één weg: Een staatsgreep op mijn favoriete forum. Als wij eens, beste broeders, de handen ineenslaan en zoveel handtekeningen ophalen dat dit goddeloze boek verboden wordt...Hebben wij dan niet bereikt waar wij naar streven? Namelijk de hoge calorie inname! Een vrijheid van onbeperkte voedzame gezonde nutritie! Weg met die laster! Weg met de calorieënlimiet! Leve het dierlijk eiwit!

Gegroet vanuit een eenzame slaapkamer,

Vive la résistance...

Snakeman
 
Laatst bewerkt:
Op kamers bro' ;) , kun je lekker zelf koken
 
Sonja is vrouwelijk, dus het is "der Sonja", niet "des Sonja's". Verder een k*tverhaal, Bathi-boy.
 
haha je bent 19:roflol:
 
Hahah, D. mijn broeder...U verspreid alleen maar laster ronddom mijn bestaan...Zit U in het complot van het kwaad?

@Mugje: Ik begrijp het, het is tijd om weg te gaan:(
 
Hahah, D. mijn broeder...U verspreid alleen maar laster ronddom mijn bestaan...Zit U in het complot van het kwaad?

Nee hoor. Maar wat een stel suffe ouders heb jij, dude. En je pa, heeft hij weleens van het woord broek gehoord of vraagt hij zich alleen af waar je moeder haar stalpoten iedere dag weer in wringt?
Begrijp me niet verkeerd, maar een beetje vent had zo'n creatuur allang de kamer doorgeslingerd en de keuken ingetrapt om wat rauw vlees klaar te maken. Das nog eens het goede voorbeeld geven ook, in plaats van met lange tanden je bord met een stengeltje bieslook, een brok tofu en een rozijn op te eten. Hij is verloren, probeer er lering uit te trekken en ga kadavers zoeken in het bos.
 
@Mugje: Ik begrijp het, het is tijd om weg te gaan:(
Dat hoeft niet persé hoor. Ik woon ook nog thuis maar ik zorg wel voor m'n eigen eten, en daar heeft m'n moeder niks mee te maken...
 
Lekker op kamertjes gaan.
 
@D.

Ik krijg vast geen excuses rondom de walgelijke laster die je nu ook verspreid rondom mijn ouders, hetgeen erop wijst dat jij ze niet meer bezit. Aangezien je overal zo snel post en mensen afkraakt lijkt het erop dat je geen leven lijkt te hebben. Toch wil ik je bedanken voor die tip over kadavers zoeken in het bos, en het niet in de voetsporen treden van mijn vader. Overigens dat beeld van tofu en rozijnen laat enigsinds merken dat je meer van Sonja's ideeen afweet;)
 
hey jij daar, houd je bek over mijn moeder (sonja bakker)!!!! :p :D
 
Klopt, ik verdiep mij graag in de materie voordat ik iets post. Fijn dat dat je opvalt, aan sommige mensen lijkt dit nogal eens voorbij te gaan. Mijn ouders heb ik nog wel trouwens, schatten van mensen. Je zou je afvragen waar ze het aan verdient hebben, maar zo'n slecht mens ben ik niet. Ik ben alleen van mening dat wat roadkill goed voor een ieder is.
 
dus een half uurtje per week boodschappen doen daar lijdt je studie onder? kom op zeg, en koken, kook gewoon meerdere maaltijden in 1 keer, rijst en kip kun je invriezen, groente stomen en voila...
 
wie is sonja bakker :scratch:. Anyway ik ben ook 19 en ik woon ook nog thuis en maak al me 6 maaltijden per dag al lange tijd zelf. 3-4 keer per dag vlees met groente , fruit , aardappelen etc. En op me werk een eventuele shake met pindakaas en brinta erin. En ja ik moet ook gewoon elke dag me eigen vlees , groente , fruit kopen en zelf klaarmaken dus snap enig niet waar jij over het zaniken bent. Laat me raden je moeder strijkt nog je kleren voor je :roflol:
 
Wow maar dat is wel een ****able stuk vreten!
 
Wow maar dat is wel een ****able stuk vreten!



true..

je doet immers haar roadkill en niet een halve stengel bieslook en een blok tofu.
 
Back
Naar boven