Fitness Seller

Sonja Bakker is een trut:(

Bezoekers in dit topic

ze ziet er zelf anders ook niet bepaald gezond uit met dat pak vocht dat ze vasthoud in haar gezicht maargoed. Heb wel van dat programma gehoort alleen die mensen weten zelf niet veel over echt gezond zijn.
 
Volgers van het sonja bakker dieet mogen, zo las ik, 1 x per week een 'schijt aan sonja' dag houden, oftewel gewoon een schandalige junkdag in normale termen.
 
Schijt-aan-Sonja-dag? Die hoer heeft wel kapsones zeg, ik nodig haar liever uit voor een Schijt-op-Sonja avond.
 
Wow maar dat is wel een ****able stuk vreten!

Als je een SAS-dag hebt wel ja. Anders kun je het wel vergeten, want dat zijn veel teveel calorieën.:D


Verder moet de TS niet zo janken. Als je niet mee wilt doen, zul je zelf voor je eten moeten gaan zorgen. Of 5 keer zoveel opscheppen van wat je ouders eten.
 
mijn ouders zijn al blij dat ik meer "normaal" eet nu, paar weken geleden was ik massas vet en eieren aan het vreten ze dachten dat ik elk moment ging doodvallen ze steunen me nu toch uit schrik dat ik terug op dat ander dieet ga:roflol:
 
haha 'sonja bakker'.... what a ****ing joke!
 
achja, schoonmoeders volgt ook haar dieet. Maar gelukkig neemt ze het niet zo nauw :)

Ik heb op het begin ook gezeik gehad, maar laatse 2 jaar hoor ik niets meer van me ouders. Ze eten hier ook bar en bar slecht, maar in t weekend eet ik bij me vriendin (waar ze wel altijd lekker en goed eten: lees: geen blikvoer met een stuk worst) of we bakken zelf wat eten in het weekend.

Ze vreten hier 3-4 x per week gefrituurde aardappelen, ik pak dan een magnetron bakje, flikker er een halve kg aardappelen en hoppakee :)
stukje worst erbij, zo nodig nog wat bevroren spinazi klaarmaken en ik kan me lichaam voldoende voorzien van de juiste voeding ;)

Maarja, ik zit uiterlijk 1 januari op kamers, dus dan heb ik wat meer vrijheid.

clue van het verhaal: niet lopen bokken en mokken, maar gewoon je zin (op een respectabele manier) doordrammen. Anders show je toch ff je strakke abs en je 20 inch guns!
 
lol... ik heb mijn voedselvoorzieners goed afgericht.. Altijd bij de hand heb ik gekookte rijst (bruin), over overblijfselen van een 20liter pan pompoensoep... Hierbij kan ik altijd tonijn, eieren, of gebraden kip nemen die ook in een tupperware bakje klaar staat in de koelkast :D Verder worden er liters sojamelk aangeschaft en kwark etc en word er dagelijks een pakje zalm of paling meegenomen als ik me lief heb gedragen... ik hep het echt slecht!
 
Sonja moet eens een keer een dikke lul in d'r bek geduwd krijgen. Wat een pleurisstem heeft dat kind.
 
Sonja moet eens een keer een dikke lul in d'r bek geduwd krijgen. Wat een pleurisstem heeft dat kind.

Stel het haar eens voor bro.....
Kun je meteen haar stembanden smeren.
 
mijn ouders probeerden dat. toen ik een weekendje thuis was heb ik smakelijk gegeten én gelachen, zaten ze daar te kniezen op een stronk venkel. Nu alweer mee gestopt trouwens :D
 
Sonja moet eens een keer een dikke lul in d'r bek geduwd krijgen. Wat een pleurisstem heeft dat kind.

En dan komt er ook nog eens enkel belachelijke onzin uit.

1 quote tussen Sonja en Irene Moors:

- Sonja, ik heb begrepen dat ik niet van al het fruit zoveel mag eten als ik wil..
* Uuh nou in mijn boek beschrijf ik dat fruit een uiterst goed middel is om trek tegen te gaan
- Ok Sonja, we pakken er even wat fruit bij, een appel is dat goed?
* Ja hoor, daar mag je er makkelijk een paar van op
- En een banaan?
* Ja hoor geen probleem, eigenlijk zijn alleen mango's niet zo goed voor je vanwege de suikers...

Hoe kan zo'n doos nu het 'goede voorbeeld' geven voor al die nietswetende huisvrouwen.. zelfs in Artis begrijpen ze dat ze de apen niet vol moeten proppen met bananen omdat ze anders te 'dik' worden...
 
Laatst bewerkt:
whahah prachtig... ze is wel paalbaar als ze dr mond houd.. En ik snap het probleem van de topicstarter niet echt... dan pak je toch een 10dubbele portie of breid het menu uit met een blik bruine bonen in tomatensaus en een blik tonijn.. klaar, je ouders moet je voorzien van voeding jaa
 
Is zij niet de dochter van "Ma Baker"?:p
 
Stomme hoer die weer op slinkse wijze geld probeert te verdienen met een oh zo super dieet :')
 
Als je een SAS-dag hebt wel ja. Anders kun je het wel vergeten, want dat zijn veel teveel calorieën.:D


Verder moet de TS niet zo janken. Als je niet mee wilt doen, zul je zelf voor je eten moeten gaan zorgen. Of 5 keer zoveel opscheppen van wat je ouders eten.

Inderdaad, smijt die ecto van een pa van je met schuim op je kaken in de hoek zodat hij kan zien hoe een echte vent die dingen regelt. Je moeder dwing je om rauw vlees klaar te maken en daarna doe je met haar een rondje proper ****ing, dat lijkt me ook best normaal binnen jouw familie. Vervolgens begraaf je haar in het bos, voor je volgende kadaverzoektocht. Echt waar, je pa is echt de grootste nicht over wie ik ooit heb gelezen. Volgens mij is hij ook beter af zo, kan hij lekker de bloemetjes buiten zetten.
 
Inderdaad, smijt die ecto van een pa van je met schuim op je kaken in de hoek zodat hij kan zien hoe een echte vent die dingen regelt. Je moeder dwing je om rauw vlees klaar te maken en daarna doe je met haar een rondje proper ****ing, dat lijkt me ook best normaal binnen jouw familie. Vervolgens begraaf je haar in het bos, voor je volgende kadaverzoektocht. Echt waar, je pa is echt de grootste nicht over wie ik ooit heb gelezen. Volgens mij is hij ook beter af zo, kan hij lekker de bloemetjes buiten zetten.

:roflol:
 
Stomme hoer die weer op slinkse wijze geld probeert te verdienen met een oh zo super dieet :')

Het stadium "proberen" is ze allang voorbij. Overigens snap ik de kritiek niet volledig. Haar manier is misschien niet helemaal goed ( vanwege het lage aantal calorieën), maar het werkt wel bij heel veel mensen. Dat betekent, dat vele mensen met overgewicht minder overgewicht krijgen en we dus met zijn allen wat gezonder worden. En misschien de ziektekosten lager worden (over 30 jaar of zo).
Als ze veel aanhangers heeft, kan ze ze ook motiveren. Misschien zal ze later wel in haar boekje opnemen, dat mensen meer moeten bewegen.
Ik vind het iig al heel wat, dat ze mensen leert om meerdere keren per dag te eten.
 
Op kamers gaan is het beste wat je kan overkomen als je ouders moeilijk doen over eten.

Been there, done it. Elk minuutje die je in de keuken moet staan is het dubbel en dwars waard.
 
Back
Naar boven