MuscleMeat

Sonja Bakker is een trut:(

Bezoekers in dit topic

Sonja bakker is gewoon een hoer, I rest my case.

Haha ja misschien is ze dat wel.. maar ik vind haar dieet wel top :p
Ik hou niet zo van mezelf uithongeren om een paar kilo af te vallen :P
 
Haha ja misschien is ze dat wel.. maar ik vind haar dieet wel top :p
Ik hou niet zo van mezelf uithongeren om een paar kilo af te vallen :P

Van uithongeren kom je juist aan na verloop van tijd (je metabolisme gaat omlaag) Een hoog proteine dieet is de beste manier om af te vallen.
 
Ik moet zeggen ben het niet allemaal met jullie eens..

Ik ben zelf met het sonja Bakker dieet bezig .
Ik vind wel dat dit een dieet is voor vrouwen die thuis zitten. Er staan bepaalde dingen tussen die je echt niet kan eten als je op je werk zit. Ik zie het al voor me dat je als je buiten werkt daar je beschuitje met Halvajam staat te smeren :p
Maar dat terzijde vind ik wel dat als je je zo goed als aan het dieet houdt of bepaalde dingen vervangt je wel heel gevarieerd eet.
En gevarieerd eten is ook goed voor je lichaam :P

Dus conclusie.. Ik Sonja Bakker (mooi werkwoord he ) maar meer voor het gavarieerd eten dan voor het dieet.
En btw is het geen moeilijk dieet waarbij je een hoop moet laten en bijna niets mag eten.. Je hebt bij dit dieet absoluut geen honger!


Hahaha OMFG!! Jij vind het smeren van een beschuitje met halvajam al vreemd??? Haha, dan ben je blij dat je mijn collega niet bent, want elke pauze trek ik een bak met rijst/broccoli/vlees open.
 
Hahaha OMFG!! Jij vind het smeren van een beschuitje met halvajam al vreemd??? Haha, dan ben je blij dat je mijn collega niet bent, want elke pauze trek ik een bak met rijst/broccoli/vlees open.



Nou ik vind het niet vreemd als je op kantoor werkt.. maar als je langs de kant van de weg dat staat te doen vind ik wel een beetje ver gaan ja..

Ps ik heb vanmiddag lekker turkse pizza klaar staan te maken op mn werk.. dus zo gek vind ik je broccoli niej hoor :p
 
hahahahaha ja, of bakken kip met rijst, of een schaal kwark! Wát een gezicht!

Hahaha OMFG!! Jij vind het smeren van een beschuitje met halvajam al vreemd??? Haha, dan ben je blij dat je mijn collega niet bent, want elke pauze trek ik een bak met rijst/broccoli/vlees open.

Is het nu duidelijk?
 
haha vet, ik zou wel D. duidelijk willen heten, dan heb je echt een shitload aan d's in je naam, daar wordt men angstig van.
 
Nou ik vind het niet vreemd als je op kantoor werkt.. maar als je langs de kant van de weg dat staat te doen vind ik wel een beetje ver gaan ja..

Ps ik heb vanmiddag lekker turkse pizza klaar staan te maken op mn werk.. dus zo gek vind ik je broccoli niej hoor :p

Ja ok, langs de kant van de weg met je stoere wegwerkersjasje en dan een beschuitje met halvajam staan smeren, is idd gay als de dag lang is.
 
haha vet, ik zou wel D. duidelijk willen heten, dan heb je echt een shitload aan d's in je naam, daar wordt men angstig van.

hehe
"Ben ik Duidelijk? D. Duidelijk."
 
Jonge ik zit net te kijken en ze scheld die mensen gewoon echt schijt in de kop! Wat een raar kind en duidelijk overrated!
 
Jonge ik zit net te kijken en ze scheld die mensen gewoon echt schijt in de kop! Wat een raar kind en duidelijk overrated!

zit het ook te kijken, stomme hoer dat het is :mad:
 
haha vet, ik zou wel D. duidelijk willen heten, dan heb je echt een shitload aan d's in je naam, daar wordt men angstig van.
doube D's :roflol:
 
Ik stel voor dat we de bek van sonja bakker op de traditionele DBB manier volschijten. Dat is pas een gezond dieet.
 
Wát een ****ing gelulul!
 
Dat heletijd zoekende antwoord op al haar vragen, ze zegt steeds "HÉ"
Gewoon achter iedere ****ing zin, zo irritand "HÉ"
 
Dat heletijd zoekende antwoord op al haar vragen, ze zegt steeds "HÉ"
Gewoon achter iedere ****ing zin, zo irritand "HÉ"

Wat zei je VinT
:D

Sonja Bakker moeten ze opknopen aan de hoogste boom hier in Nederland.
Als ze echt een voedingsdeskundige is dan weet ze dat met haar k*tboekje niet iedereen op een gelijk dieet kan zetten.
Als je het een hele dag volhoud mag je rond 8 uur een speculaasje of een cafè noir.
Ik heb het boek als Ebook op mn pc staan wat een ongelooflijk k*t dieet volgens mij word ze gesponsord door de vele Light producten.
Jammer dat ze nog steeds niet op mijn mail gereageert heeft de k*thoer:D
 
Sorry Ghostrider :P

Waneer komt je nieuwe film?

Wat zei je VinT
:D

Sonja Bakker moeten ze opknopen aan de hoogste boom hier in Nederland.
Als ze echt een voedingsdeskundige is dan weet ze dat met haar k*tboekje niet iedereen op een gelijk dieet kan zetten.
Als je het een hele dag volhoud mag je rond 8 uur een speculaasje of een cafè noir.
Ik heb het boek als Ebook op mn pc staan wat een ongelooflijk k*t dieet volgens mij word ze gesponsord door de vele Light producten.
Jammer dat ze nog steeds niet op mijn mail gereageert heeft de k*thoer:D
 
Nou ik vind het niet vreemd als je op kantoor werkt.. maar als je langs de kant van de weg dat staat te doen vind ik wel een beetje ver gaan ja..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat gaat te ver ja...

Is Sonja btw de zus van?
 
:D :D :D

Ghehe
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven