MuscleMeat

Sonja Bakker is een trut:( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oke, kheb genoeg gelachen:D Thnx voor de steun:P Kheb de koelkast vol met brood, kwark en kip gestampt.
 
Laatst bewerkt:
van wat ik gelezen heb heeft ze dr diploma niet eens binnen van voedings-consulente..maar haar dieet methode heeft ze zelf ontwikkeld toen ze wat aan ging kloten omdat ze te veel spek had en dus een cursus ging volgen en wat afviel...

vervolgens schrijft ze een boek met het dieet wat voor HAAR goed werkte..en schotelde het voor aan overgewichte huismoeders:D

voilá!!!een nieuwe goeroe is geboren:D
 
ach zijn die mensen ook weer in de waan dat het deze keer echt gaat lukken.
 
nouja, ik zie een hoop mensen uit mijn omgeving een hoop afvallen en zij volgen sonja bakker, opzich een mooie vooruitgang, alleen vraag ik me af of ze geen terugval krijgen, en zo ja, hoelang het gaat duren, vooralsnog, ik vind het geen goed dieet, maar veel van die dikke chips en patatvretende varkens gaan er toch op vooruit dat is dan welweer goed.
 
wat houd haar dieet in?
 
Ze maakt eerder gebruik van de domheid van mensen ;) en verdient vervolgens geld ermee :p
 
Ik heb iets gevonden wat we bij haar wel kunnen toepassen... tadadadaaa, een Cleveland Steamer.. Dat is: vrouw ligt op d'r rug, man gaat er gehurkt boven zitten en laat zich ppen...ondertussen legt ie een mooie dampende banjo op d'r jippers...
 
bij beginners zal het de eerste 8weken wel aanslaan...Sonja heeft eenecto-lichaam en haar dieet is op HAAR metabolisme ingesteld...ben benieuwd hoelang het duurt totdat 3/4 van de lichamen van de deelnemers in reserve stand gaat bij 1000kcal en jankend Sonja Bakker willen gaan lynchen :rolleyes:
 
Sonja Bakker heeft wel haar diploma. Maar dat stelt dus niet zo veel voor.
 
Hahhaa, mooi verhaal.. Lekker op kamers gaan gast, zoek ergens een leuk flatje en jij bent zelf de koning in de keuken :D
 
ahahah ik vind het een grappig verhaal :D Bijna van Guido niveau.
 
:D Thnx...Kmoet mijn onzin toch ergens kwijt:P Ben vandaag in ieder geval flink aan het bunkeren geweest om dat avondeten door te komen;) En kamers lijkt me niet verkeerd nee...
 
Ik moet zeggen ben het niet allemaal met jullie eens..

Ik ben zelf met het sonja Bakker dieet bezig .
Ik vind wel dat dit een dieet is voor vrouwen die thuis zitten. Er staan bepaalde dingen tussen die je echt niet kan eten als je op je werk zit. Ik zie het al voor me dat je als je buiten werkt daar je beschuitje met Halvajam staat te smeren :p
Maar dat terzijde vind ik wel dat als je je zo goed als aan het dieet houdt of bepaalde dingen vervangt je wel heel gevarieerd eet.
En gevarieerd eten is ook goed voor je lichaam :P

Dus conclusie.. Ik Sonja Bakker (mooi werkwoord he ) maar meer voor het gavarieerd eten dan voor het dieet.
En btw is het geen moeilijk dieet waarbij je een hoop moet laten en bijna niets mag eten.. Je hebt bij dit dieet absoluut geen honger!
 
Ik moet zeggen ben het niet allemaal met jullie eens..

Ik ben zelf met het sonja Bakker dieet bezig .
Ik vind wel dat dit een dieet is voor vrouwen die thuis zitten. Er staan bepaalde dingen tussen die je echt niet kan eten als je op je werk zit. Ik zie het al voor me dat je als je buiten werkt daar je beschuitje met Halvajam staat te smeren :p
Maar dat terzijde vind ik wel dat als je je zo goed als aan het dieet houdt of bepaalde dingen vervangt je wel heel gevarieerd eet.
En gevarieerd eten is ook goed voor je lichaam :P

Dus conclusie.. Ik Sonja Bakker (mooi werkwoord he ) maar meer voor het gavarieerd eten dan voor het dieet.

hahahahaha ja, of bakken kip met rijst, of een schaal kwark! Wát een gezicht!
 
parents can't kill them, can't live with them.

move out and follow your dreams ;)
 
Back
Naar boven