AndroidHealthClinic

Sonos play 3 of toch iets anders

Bezoekers in dit topic

wwe

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
13.936
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik ben recent in een studio getrokken en ik wil muziek van mijn telefoon kunnen afspelen op een box, de ruimte die ik nu heb is dus niet heel groot. Nu twijfel ik echt behoorlijk over wat ik moet kopen. Ik heb begrepen dat veel mensen behoorlijk laaiend zijn over Sonos en ik keek dan dan naar de play 3, deze kost €350. Ik lees dat het heel simpel en goed werkt en dat het geluid goed is. Ik vraag me af of dit een goede aanschaf is of dat ik voor dat geld beter een andere boxen set of iets dergelijks kan kopen. Omdat je voor die 350 maar 1 box hebt is het geluid dus niet stereo en ik vraag me sterk af of dat niet behoorlijk jammer is. Voor dat geld heb je ook een hoop andere 2.1 boxensets.

Ik ben benieuwd of er hier kenners zijn of mensen met ervaring met de play3 of ander hifi systemen in deze prijsklasse.
 
Ik zie bijvoorbeeld in een ander topic dat Fallingout dit gekocht heeft

1003004010654927.jpg

https://www.bol.com/nl/p/logitech-z623-2-1-speakersysteem/1003004010654927/

Zoiets is de helft goedkoper( 350 uitgeven vind ik btw prima) en ziet er zo op het oog met 2 boxen en een subwoofer best oke uit vergelijke de mono box van sonos. Maargoed, zoveel verstand heb ik dus niet van de kwaliteit van hifi.

edit: Sonos heeft dan natuurlijk het voordeel dat het draadloos via wifi werkt kwa streamen van muziek en dat heeft bovenstaande systeem natuurlijk niet.
 
sonos 1 voldoet al, heb em zelf en kan heel de ruimte vullen met goed geluid
 
verrassend genoeg best wel, sonos maakt goede spullen, wel een beetje overpriced.
ga anders een keer naar de mediamarkt en probeer hem uit
 
Wij hebben thuis de Yamaha Yas-152 staan.

Is een soundbar, prima dingetje.Bass kan best stevig worden en het geluid is zuiver ook op hoog volume, de glazen in de kast er naast trillen.

Ook een voordeel dat het met bluetooth gekoppeld kan worden.
 
Kijk eens naar heos van denon
 
verrassend genoeg best wel, sonos maakt goede spullen, wel een beetje overpriced.
ga anders een keer naar de mediamarkt en probeer hem uit

ja wwe ga eens naar de mediamarkt
 
verrassend genoeg best wel, sonos maakt goede spullen, wel een beetje overpriced.
ga anders een keer naar de mediamarkt en probeer hem uit
Weet je wat het probleem is, in zo een lawaaierige omgeving is het erg moeilijk om nou te horen hoe goed dat geluid echt is.

Wij hebben thuis de Yamaha Yas-152 staan.

Is een soundbar, prima dingetje.Bass kan best stevig worden en het geluid is zuiver ook op hoog volume, de glazen in de kast er naast trillen.

Ook een voordeel dat het met bluetooth gekoppeld kan worden.

Soundbar's zie je tegenwoordig ook vaak ja. De soundbar van Sonos is achterlijk duur zag ik wat mogelijk een nadeel zou zijn als ik aan sonos zou beginnen met het oog op uitbreiden in de toekomst.

Kijk eens naar heos van denon
Hoorde ik ook wat over. Net iets beter geluid maar iets minder simpel in de connectie begreep ik.
 
Hoorde ik ook wat over. Net iets beter geluid maar iets minder simpel in de connectie begreep ik.

Is volgens mij ook vorige jaar uitgeroepen tot beste hi-fi systeem. Sonos is ook gewoon naam-fapping
 
Back
Naar boven