AndroidHealthClinic

Sons Of Anarchy

Bezoekers in dit topic

Volgens mij komt er nog een aflevering volgende week toch? In de previews van het seizoen zag je Jax onderuit gaan en z'n motor viel van de brug terwijl Tara midden op de weg stond...
Edit: o nee, toch niet volgens internet...
 
Laatst bewerkt:
Is dit de Season finale dus? Mooi ik ga hem nu kijken.
 
toch maar gezien kon niet wachten :p

epic die otto die zijn tong afbijt
 
Shit man, wist niet dat dit de finale was. Had meer van verwacht, desondanks toch een goeie aflevering.

En nu is het weer wachten geblazen..
 
meer van verwacht?? was gewoon een super goeie season finale.
 
Inderdaad!
Ook mooi 60minuten, een van de betere eps van de serie
 
meer van verwacht?? was gewoon een super goeie season finale.

Ja, weet niet, leek meer op 1 van de normale afgelopen afleveringen. Misschien omdat ik er niet met de mindset inging van 'season finale FUAAAARK lets go' ofzo.
 
Vraag me af of Clay nou echt nog een keer dood gaat of iets, hij is toch een soort van hoofdpersoon, had het van Tig trouwens ook niet verwacht.
 
Komt wel goed precies goed uit dat Gemma mee kon luisteren en zo ervoor heeft gezorgd dat Tara opgepakt is

Yawn :yawn:
 
Vraag me af of Clay nou echt nog een keer dood gaat of iets, hij is toch een soort van hoofdpersoon, had het van Tig trouwens ook niet verwacht.

Denk dat Clay in de gevangenis wel vermoord wordt, die handlanger van Pope zette een price on his head dusja
 
Over een jaar gaan we het zien
 
Denk dat Clay in de gevangenis wel vermoord wordt, die handlanger van Pope zette een price on his head dusja

Denk dat die rechterhand van Pope voor die tijd er al achter komt dat Clay niet de schutter was.
 
Denk dat die rechterhand van Pope voor die tijd er al achter komt dat Clay niet de schutter was.

Die rechterhand had al zijn vermoedens.
Denk dat hij wel blij is dat hij nu geen sidekick meer is..
En Clay zal het wel weer overleven op een of andere manier.
 
Waneer komt season 6 eigenlijk?
 
Augustus/september denk ik.
 
Alle seizoenen zijn begin september begonnen, dus daar ga ik nu weer vanuit.
 
Genoeg andere toffe series die nu gewoon bezig zijn hoor :)
 
Back
Naar boven