MuscleMeat

Soort van nieuw hier. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Slinger

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2009
Berichten
81
Waardering
18
Lengte
1m93
Massa
108kg
Vetpercentage
20%
Al aangemeld in Januari 2009 maar eigenlijk nooit wat gepost hier.
Ben toentertijd wel begonnen met sporten, voornamelijk Cardioën. Was ook nodig aangezien ik toen op kamers zat en binnen no-time 125kilo woog. Deed daarvoor Hockey op het hoogste niveau en daar in een keer mee gestopt. Niet gezond natuurlijk, maar een grotere reden om te gaan sporten was omdat je als je zo fakking dik bent echt niet lekker in je vel zit.

Samen met een klasgenoot van mij full time gaan cardioen en binnen een jaar afgevallen naar 94kilo. (Helaas natuurlijk ook spier daarbij verloren) Tijdje onder de 100kg gebleven maar vanaf halverwege 2010 tot aan mei dit jaar rond de 104/105 gezeten. Wel altijd blijven sporten, maar je kent het wel dat half laffe gedoe, Waar ik me nu kapot aan erger, van die garnaaltjes of dikkertjes in de apparaten zie hangen zonder een zweetdruppel en zich dan maar afvragen waarom ze niet groeien/afvallen
Begon nu toch weer dik te worden (BIER!!!!!!!!) en dan toch maar met een vriend van mij sinds 2a3maanden mee naar de sportschool. Hij heeft echt een goed lichaam, doet veel krachttraining en heeft mij daar dus bij op sleeptouw genomen.
Vanaf eind Juni nu dus serieus aan het trainen. (Met serieus bedoel ik kapot na iedere training en wat ik bij heel veel mensen mis zie gaan, BENEN trainen!) Ben afgelopen maand verhuist en in m'n nieuwe woonplaats heb ik na een aantal "healthclubs" bezocht te hebben toch een goede echte Gym gevonden.

Nu dus aantal maanden goed bezig en begin veranderingen in m'n lichaam te zien. Krijg eindelijk weer een beetje vorm, aders komen opeens naar boven. Broeken losser en mouwen strakker.

Ik ben van mezelf al best groot, 1,93m en behoorlijk breed zet best makkelijk spieren aan dus dat is wel lekker. Vetpercentage nu op 20% bij 107kg Dus daar valt nogal wat winst te behalen.

Schema:
1: Borst&Triceps
2: Rug&Biceps
3: Benen&Schouders
4: Rust
5: Borst&Rug
6: Benen
7: Rust
Kan nog wel eens fluctueren door Opleiding en werk, maar dit is zeg maar mijn uitgangspunt.

Nu weten jullie wel weer genoeg, heb me behoorlijk ingelezen en verdiept in de grote hoeveelheid informatie en artikelen hier, maar er komen de aankomende tijd vast genoeg vragen bij me op waar ik jullie voor nodig heb.

Dan hier nog een ding wat mij steeds onwijs goed motiveert:
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel oefeningen doe je per spiergroep per keer want voor mij persoonlijk zou dit schema flinke overkill zijn.
Post verder eens wat je zoal eet dagelijks, dat maakt het voor ons ook wat makkelijker om in te schatten hoe je ervoor staat
 
Borst&Triceps
5x10 BP (hierbij zeg ik niet dat ik steeds die 10 haal), 3x10 dips, 3x10 DBpress incline, 3x10 flys in cablestation, Triceps cable met zo'n touw 3x10 of als trap.

Rug&Biceps
5x5 chinupps, 3x10 pulley, 3x10 pulldown, 3x10 DB Rows
3x10 Preachercurls, 3x10 biceps cablestationding soms nog trappetje aan cable.

Benen&Schouders
4x10 Squatten, 3x10 Leg press, 3x10 Legcurl apparaat, 3x10 Leg extension apparaat.
3x10 Shoulder Press, 3x10 Upright row

Voedingsschema is nu waardeloos om te posten aangezien ik afgelopen 3weken bezig ben geweest met hertentamens en dus onregelmatig en onjuist eet. Vanaf 25aug ga ik daar weer mee aan de slag zodat ik op 1sept perfect daarmee kan beginnen.
 
Back
Naar boven