Fitness Seller

Sorinex Base Camp Uber (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Starx6673

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
2 sep 2013
Berichten
8.480
Waardering
7.245
Lengte
1m80
Massa
96kg
Ik ben superblij met mijn Fortex powercage, maar mocht ik er ooit de ruimte voor hebben dan zou ik deze kooi bovenaan mijn lijst hebben staan. Zal een aardige duit kosten vanuit de USA, maar dan heb je ook wat! Wat mij betreft een natte droom voor iedere homegym liefhebber. :D

 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik ben superblij met mijn Fortex powercage, maar mocht ik er ooit de ruimte voor hebben dan zou ik deze kooi bovenaan mijn lijst hebben staan. Zal een aardige duit kosten vanuit de USA, maar dan heb je ook wat! Wat mij betreft een natte droom voor iedere homegym liefhebber. :D

Had deze ook al gezien. Hele doos tissues versleten voor het eind van het filmpje.
 
Ik zie eigenlijk de meerwaarde niet... De westside spacing lijkt mij zo veel handiger en als ik zo iets zou willen als die van sorinex lijkt het mij makkelijker te maken dan een van fortex en rogue.
 
Niet voor mij danku.
 
Is mooi spul, Sorinex is opgericht door Richard Sorin die de eerst man ter wereld (1991) was die de captain of crush #3 gripper officieel sloot. Met 57 jaar (17 jaar later) deed hij het nogmaals, gruwelijke prestatie.
Mooi om te zien hoe de passie van iemand voor de krachtsport gedeeld kan worden door mooi materiaal op de markt te brengen.

5720ba98d8e0b_SorinProfilePic.jpg.f00356020dd59094cc3c63a6990c4cba.jpg
 
Back
Naar boven