MuscleMeat

Sorry Geert Wilders!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

qwert55

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
1.081
Waardering
0
Whoehahahahahahahahaaaaa!!!

Weet niet of het al gepost is...maar dit verdient zeker de aandacht!

Dis echt om je kapot te lachen...ten minste...niet de eerste link, want daar maakte ik me flink boos over...maar de tweede link! :roflol: :roflol: :roflol:

Dus luister eerst de eerste...dan de tweede!

De eerste is een zelfgemaakte rap van een stel marokkanen, waarbij ze Geert Wilders bedreigen! Is zelfs nog in het nieuws gekomen...en Geert heeft al aangifte gedaan.

[Link niet meer beschikbaar]


Toen besloten de jongens een `sorry rap` te maken. Hahahaha...luister en lach je helemaal suf!!!

http://www.vkmag.com/media/youssefkamal_sorrygeertwilders.mp3
 
Die lui die die rap gemaakt hebben mogen van mij linea recta naar een werkkamp, lekker bomen omhakken of dijken ophogen. ik zie hier de lol niet meer van in, sorry.
 
:roflol:

ik hou u maar gewoon voor de lapje :D

damn vergeet ik mijn mening.

om die tweede moest ik wel lachen, die eerste, ach ja, de tekst is nogal wreed, kan me voorstellen dat iemand daar pissig over wordt, maar dat hoge piepstemmetje: kom op, daar gelooft toch niemand in?
 
Laatst bewerkt:
inVorm zei:
Die lui die die rap gemaakt hebben mogen van mij linea recta naar een werkkamp, lekker bomen omhakken of dijken ophogen. ik zie hier de lol niet meer van in, sorry.

Mee eens. bovenstaande teksten zijn niet de enige extreme teksten die ze bedacht hebben. Er is hier wel eens meer voorbij gekomen. Ze zijn zielig...en daarom lag ik me slap om dat laatste nummer...omdat ze helemaal niet zo radicaal blijken te zijn, als ze lijken en graag zouden willen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik las ergens dat youssef & kamal nep is. Gewoon een grap van een paar rappers...er bestaat zelfs een Hans Kazzan diss track van die twee ??? moet wel nep zijn toch?
 
domme marrocs


ik hielde u alleen maar voor de lapje

wow mooi taaltje
 
DIe lui moeten nie naar een werkkamp maar naar een concentratiekamp
 
:roflol: een keukentrapje en een bezem

sorryyyyy ik wilddddeee je geen piiijn doennn !!!!
:haha: :haha: :haha: :haha: lijkt wel of ie tijdens die rap anaal verdnederd werd door *** *******
 
koetje zei:
:roflol: een keukentrapje en een bezem

sorryyyyy ik wilddddeee je geen piiijn doennn !!!!
:haha: :haha: :haha: :haha: lijkt wel of ie tijdens die rap anaal verdnederd werd door *** *******

Wie zegt dat dat niet zo was?
 
wat een zielig gedoe
 
Oh men wat is dat sneu van die gaste, maar vooral bij die 2e, is het volgens mij maar beetje aangekloot :D
 
Jullie zijn echt stom het is een grap van 2 rappers wat net iemand al zei, ze hebben nog een paar dissen naar andere mensen toe ze zijn zo blank autochtoon als Geert wilders
 
Wat een goede stunt!!

Weer krijgen ze een hoop aandacht (zelfs hier op DBB) hun eerste hit "kermis" kennen waarschijnlijk ook nog een hoop mensen.

Echt humor.. :D
 
ik vind die eerste niet zo grappig.
ik vind mezelf sowieso een grotere lolbroek.
 
Haha dat was eigenlijk best grappig.
 
hahahaha ga helemaal stuk hiero hahahahahahahahaha

ROFLOL!!!!!!!!!!!!

ik heb geen eens een zaag :D
 
Best beledigend, zo'n slecht vloeiende rap op een lauwe beat.
 
Haha die beat is idd wel relax.
maar is van die eminem. "i'm sorry mamma i never ment to hurt you"
 
zal ik eens wat verzinnen over geert wilders,
als die jongens al in het nieuws komen met die zielige rap wordt ik volgens mij
12 jaar vastgezet als ik klaar ben.

stelletje prutsers
 
Back
Naar boven