AndroidHealthClinic

soulreaver 03-08-1980 offseason

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
soulreaver 03-08-2003 offseason

Oke, zoals beloofd een paar foto's. Stats momenteel:

L: 1.85m
W: 110 kg.
BF: ??

Aangezien ik ze niet upgeload krijg hier heb ik ze even hier gezet:

[Link niet meer beschikbaar]

Zijn wel offseason foto's aan het einde van 4 maanden bulken, dus het vet% ligt veel en veel te hoog. In sept gaat er 12 weken gecut worden tot 6-8%.

Nice pics bro... Jammer alleen dat je offseizon precies midden in de zomer doet, en vice versa ;) LOL

Heeft te maken met de planning, ik wilde flink bulken, dan cutten en vanaf dec. tot volgend jaar zomer op 8-10% blijven zitten zodat me lichaam aan een lager vet% went.

Ziet er netjes uit!
Ik zou alleen niet gaan cutten in de winter tenzij je een wedstrijd vanplan bent uiteraard ?!

gr rob

ziet er goed uit, volgende keer foto's van wat dichterbij nemen. Dan zie je er veeeeeel groter uit en dan ben je!!

aapie80 zei:
ziet er goed uit, volgende keer foto's van wat dichterbij nemen. Dan zie je er veeeeeel groter uit en dan ben je!!

jah, hierin ga ik met het 80ste aapie mee. Zoals ik wel vaker eens ben met mensen op dit board :D
In ieder geval; props voor je fysiek, echt goed man!

ziet er massief uit!

ben benieuwd hoe je er uit ziet tegen 6-8%

Ben het ook met aapie eens... volgende keer van dichterbij nemen.

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind je zo niet groot lijken :( Ik ga er gewoon vanuit dat je foto's dat je te ver weg stond van de camera :D

Verder is alles goed in verhouding! Massief!

Ik zie er ook geen 110 kg in maar goed :)

Met een hoog vet% lijkt je op foto's altijd kleiner, zo simpel is het. Plus dat het foto's op redelijke afstand en met een gare flitser zijn, zodat alles vlak is en er geen enkele definitie te zien is.Foto's enkel geplaatst omdat veel mensen benieuwd waren. En commentaar als ik er zie er geen 110 kilo in, prima, ik weeg het toch en wat mensen vinden vinden ze. Ik heb ze ook niet neergezet voor de beoordelen, maar puur om eens te late zien hoe ik eruit zie, that's all.

Soul, ik weet gewoon dat je groot bent, 185m. met een gewicht van 110.

En die foto van je op inpulz, zo groot ben je gewoon.

Daarom volgende keer, van dichterbij maken. En de foto's wat groter maken.

ALs je geen flits hebt, kun ze buiten nemen als het mooi weer is :)

Succes met cutten!

Laatst bewerkt:
heb je verder nou wat stats, SR?

armomvang?
borstomvang?
etc

Armomvang is 45 cm koud aangespannen. Borst omvang zou ik even op moeten meten.

Zou idd ook gaan cutten. Je kan ook bulken als je op een vetpercentage zit van 10-12%. Dan zie je er denk ik nog veel groter uit. Ben benieuwd.

Dit is het einde van me bulkperiode, vandaar hoge vet%, hierna cutten tot 8% en dan opnieuw beginnen met bulken maar laat het niet meer boven de 12 komen dan. Kortere bulkperiodes, en me voeding zal ook wat experimenteler zijn. Me cuttingdieet ga ik sowieso al werken met wisselende carb dagen, vrij veel vet en heeel veel eiwit.. Wil in de toekomst ook een middenweg zoeken tussen keto dieet en normale manier van bulken. Ik weet dat ik extreem goed op hoge eiwitinname reager, ik weet ook dat ik snel vet wordt. Daarmee wil ik in sept. aan de gang gaan. Ik hoef ook geen echte massa freak te zijn. Ik wil nu droog worden en veel massa is niet mijn doel, alles in de juiste verhoudingen en een gezond, getraind lichaam waarbij elke spiergroep ontwikkeld is wel.

Ik ben nu 3,5 maand flink aan het bulken geweest en ben van 100-112 kilo gegaan. Ik weet dat daar ook vet bijzit, maar ik weet ook dat ik met cutten in staat ben heel weinig massa te verliezen en wel vet, dat is in het verleden perfect gegaan en zo zal het nu ook gaan. Tuurlijk is het leuker om foto's te plaatsen wanneer je op 6% zit, alles komt op foto's dan veel mooier uit. Alleen hebben veel mensen naar een paar foto's gevraagd en zodoende besloten ondanks het extreem hoge vet% om ze te plaatsen. Ze zijn gemaakt om dadelijk de vooruitgang me cutten te zien. Dezelde poses zal ik dan om de 3 weken en later om de week fotograferen en aan het einde hier op de site het resultaat ook weer neerzetten..

Ziet er goed uit, maar zou je niet door gaan bulken en dan na de winter cutten? :)

Ik wil sept, okt en nov gebruiken om op 8% te komen, daarna ga ik dec, jan, feb en maart gebruiken om weer te bulken en vervolgens vanaf april cutten.. dan heb ik april, mei en juni om flink te cutten weer.. dus nee, ik wil eerst droger komen zodat me lichaam went aan een lager vet% en dan wil ik weer bulken, maar met een andere aanpak qua voeding. Ik ga de kh matig houden en de eiwitten heel hoog en de vetten ook hoog houden. Op de een of andere manier reageer ik heel erg goed op veel eiwit, dus ik wil het bulken eens anders proberen, wie weet werpt het ze vruchten af.

Ik bedoelde het ni slecht hoor , foto's kunnen inderdaad misleidend zijn zowel in het positieve als in het negatieve

Wacht eind november maar af als ik op 6% zit :)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven