AndroidHealthClinic

Soulreaver 2 jaar geleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Dit is 1 foto van 2 jaar geleden, over een maandje zuillen er meer foto's komen

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat een schouders! :) Ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's.

Enne, ik heb je nog steeds niet gezien in de sportschool! Nog steeds veel tijd in je huis aan het stoppen, zeker?
 
damn die schouders inderdaad, ben benieuwd hoe het er nu uitziet....
 
Originally posted by wateengedoe2
Wat een schouders! :) Ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's.

Enne, ik heb je nog steeds niet gezien in de sportschool! Nog steeds veel tijd in je huis aan het stoppen, zeker?

Ik heb deze week toch aantal keren getraind, afgelopen zondag, dinsdag en gister..

Morgenochtend ben ik er ook weer..

Schouders zijn momenteel kleiner, me borst is beter, me rug is beter, armen beter gevormd en schouder bewust iets kleiner omdat ze toen buiten verhoudingen waren.. Benen zijn ook beter, kuiten nog steeds waardeloos...

soon komen er foto's als ik droger ben, veelste vet nog, 15%.. eerst vet% omlaag en dan nog aantal maanden bulken, tegen die tijd ben ik ook verhuisd en kan ik me dus concentreren op trainen en vreten.

Had trouwens me eerste doel dat ik 4 jaar geleden stelde gehaald, ik wilde 100 kg. natural wegen... woog 1,5 week geleden 100,6 kg. met 16% vet..

4 jaar geleden begonnen op 78 kg..
 
damn.... 100kg... hoe lang ben jij? :D

ik vind mijn 72kg met 1.73m al veel, vergeleken dat ik 4 maanden geleden nog 62kg woog...
 
Ik ben 1.85 m.
 
Ziet er goed uit. Beetje mijn gewicht en grootte, maar jij hebt wat minder vet ongetwijfeld als je er nog steeds zo uit ziet.

Zit voldoende talent in. ben ook benieuwd naar de nieuwe foto's. met wat meer massa in de armen (bovenarmen en voorarmen) Heb je een zeer goede basis om op te bouwen.

Toch wat meer focussen op je compounds, je frame is wat licht, en misschien een beetje meer diversiteit in je arm programma. kwestie brachialis wat uitbrengen en wat meer separatie schouder/biceps.
 
En nu in het Nederlands graag!!
 
Daar kan ik je niet helpen. Die terminologie dien je toch wel te kennen. Je weet toch wat een compound movement is ? Wat de brachialis spier is ?
 
Ik heb een half jaar niks kunnen doen en ben toen baggervet geworden, omdat ik wel bleef vreten als een gek. Momenteel bezig het vet% omlaag te halen tot ik zo rond de 10% zit. Dan ga ik nog een paar maanden bulken om de nodige massa te winnen.

Ik win snel massa, maar wordt ook er snel vet, een voordeel en een nadeel dus, vandaar dat ik eerst me vet% omlaag wil zodat ik na het bulken niet te extreem vet ben en het er ook nog normaal af kan..

maar als ik weer in goeie shape ben post ik pics
 
we want recente pics :)
 
Ja man, maakt me net zo nieuwsgierig naar de nieuwere pics :D
 
Verwacht met ongeveer een week of 4 wat foto's te maken, ben nu weer in een goed vorm, nog steeds iets te vet, maar begin weer wat massa aan te zetten, zal over paar weken wat pics posten..
 
Stats op dit moment:

22 jaar
1.85 m.
98 kg
12-14 % vet

Wil deze winter naar kilo of 105-110 bulken en dan voor de zomer op 100 kg. droog zitten.. In elk geval deze winter de 100 kilo grens passeren :)
 
Hmm, dan moet je flink je best doen denk ik...
98 kilo met 12 - 14 % naar 100+ kilo droog = aardig wat kilo spier erbij, maarja, gewoon bikkelen en wie weet :)
Ik ben ook flink aan het bulken om wat meer spiermassa aan te zetten, als je 192 cm ben is het klote om goed vol te worden, moet je loeizwaar zijn :(
 
Ik leg de lat altijd te hoog :) als je je doel zonder bloed zweet en tranen kan halen dan schiet het niet op..

en voor mij is droog niet wedstrijddroog hoor, geen 4% ofsow, gewoon 10% ofsow, ik hoef niet zo extreem laag in het vet te zitten en voor mij lichaamsbouw is dit ook moeilijk.. ik kom razendsnel aan, maar wordt dan ook stuk vetter.. enige waar ik echt van baal is dat me broeken dan niet meer passen, koop net nieuwe dieselbroek a 100 euro, maand later past die niet meer :(
 
whahaha, ja ik ken het, ik heb een tijdje terug, maandje of 2 of 1,5 ofzo nieuwe broeken gekocht die toen best ruim zaten, daar pas ik nu al bijna niet meer in met me dikke reet :D
Maarja, ben nu ook wel kilootje of 13 a 14 zwaarder, kleding sux
 
Originally posted by WoUz
Hmm, dan moet je flink je best doen denk ik...
98 kilo met 12 - 14 % naar 100+ kilo droog = aardig wat kilo spier erbij, maarja, gewoon bikkelen en wie weet :)
Ik ben ook flink aan het bulken om wat meer spiermassa aan te zetten, als je 192 cm ben is het klote om goed vol te worden, moet je loeizwaar zijn :(
idd, ik zelf ben met 1m98 en 100 kilo (BF%= ong 10) ook nog lang niet "vol"
dus dan zegt 100 kilo nog vrij weinig.

maar 100 kilo bij 185 zal tog wel een stuk voller zijn neem ik aan,
dus benieuwd naar de pics, sr.
 
zo extreem groot ben ik niet hoor, maar iel en mager ook niet, maar ik heb ook geen wedstrijd ambities, wil gewoon lekker trainen, goed eten en een mooi getraind lichaam hebben..
 
Originally posted by WoUz
whahaha, ja ik ken het, ik heb een tijdje terug, maandje of 2 of 1,5 ofzo nieuwe broeken gekocht die toen best ruim zaten, daar pas ik nu al bijna niet meer in met me dikke reet :D
Maarja, ben nu ook wel kilootje of 13 a 14 zwaarder, kleding sux

14 kg zwaarder...en hoe doe je dat precies op zo'n korte tijd?
 
Back
Naar boven