Fitness Seller

Soulreaver 2 jaar geleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Spier en vet :)
Ik trainde al een tijd serieus en ben toen wat maandjes gestopt (slecht eten en weinig trainen). Nou ben ik weer begonnen met beulen en flink eten, dus de spieren gingen weer als een trein en wat vet erbij omdat ik bulk, dus dan gaat het hard.
Verder weet ik het ook allemaal niet, heb er nie zo een verstand van, ik vreet (sort of op gevoel) gewoon en train flink en dan groeit het vanzelf wel joh :)
 
hehe ja toch :D
Ik ga echt niet alle kcal en percentages en verhoudingen etc uitrekenen, tmoet wel een hobby blijven, geen 2e baan. Het enige wat ik doe is mijn brinta afwegen :banana:
 
Originally posted by WoUz
hehe ja toch :D
Ik ga echt niet alle kcal en percentages en verhoudingen etc uitrekenen, tmoet wel een hobby blijven, geen 2e baan. Het enige wat ik doe is mijn brinta afwegen :banana:

you sick dude :roflol: :D *sick als in stinkiestinkie door al het eten* :p
 
Laatst bewerkt:
Whaha, ja zondag (de dag na junkzaterdag) is altijd leuk voor de medemens :fart: :spaz: :eyebrow:
 
Wanneer komen de nieuwe foto's?
 
Originally posted by Chewie
Wanneer komen de nieuwe foto's?

Ja, goeie vraag.
We zijn nu toch al een maandje verder SR.
Je hebt ons aardig nieuwsgierig gemaakt.
 
Originally posted by Jefro


Ja, goeie vraag.
We zijn nu toch al een maandje verder SR.
Je hebt ons aardig nieuwsgierig gemaakt.

Voorlopig niet, ik was weer behoorlijk op de goede weg en aan het groeien, maar eergister een auto-ongeluk gehad. Klapte even een auto achterop de auto waar ik inzat met 70 km/h, wij stonden stil in de file, ik zat achterin en werd naar voren tegen het dashboard gesmeten, doordat ik geen gordel droeg heb ik geen wiplash vertelde de arts, echter wel de spieren in me nek, boven, midden en onderrug verrekt.. met name me onderrug doet gigantische pijn.. ik had over 2 weken een week of 2 willen cutten en dan paar tussen door foto's willen posten, maarjah.. ik hoop met een week of 2 weer te trainen, al zegt me dokter dat ik 4 weken niks mag doen, maargoed artsen heb ik nooit naar geluisterd..

tot zover mijn update..

zelfs als zou ik nu foto's maken, ik kan me rug niet zonder pijn aanspannen, bij dubbele biceps, lat spread, most muscular, enz. doet de boel aardig pijn..
 
Originally posted by soulreaver


Voorlopig niet, ik was weer behoorlijk op de goede weg en aan het groeien, maar eergister een auto-ongeluk gehad. Klapte even een auto achterop de auto waar ik inzat met 70 km/h, wij stonden stil in de file, ik zat achterin en werd naar voren tegen het dashboard gesmeten, doordat ik geen gordel droeg heb ik geen wiplash vertelde de arts, echter wel de spieren in me nek, boven, midden en onderrug verrekt.. met name me onderrug doet gigantische pijn.. ik had over 2 weken een week of 2 willen cutten en dan paar tussen door foto's willen posten, maarjah.. ik hoop met een week of 2 weer te trainen, al zegt me dokter dat ik 4 weken niks mag doen, maargoed artsen heb ik nooit naar geluisterd..

tot zover mijn update..

zelfs als zou ik nu foto's maken, ik kan me rug niet zonder pijn aanspannen, bij dubbele biceps, lat spread, most muscular, enz. doet de boel aardig pijn..


ow das idd minder.. nouja rust maar goed uit en ga dan later weer als een beer trainen en dan cutten. keep in touch :)
 
DAs k*t, sterkte dan maar :)
 
Sterkte soulreaver!

Voorzichtig weer over 2 weken beginnen en niets forceren lijkt me een goed plan. Niet te fanatiek zijn en gelijk op je oude niveau willen zitten.

Het enige geluk was dat het niet je eigen auto was.

Een kennis van me is onlangs voor de 2e keer zijn auto kwijt geraakt door een ongeluk als dit buiten eigen schuld.. is nog geen 20 jaar.
 
Balen.
Rustig aan dan maar.
 
Originally posted by soulreaver


Voorlopig niet, ik was weer behoorlijk op de goede weg en aan het groeien, maar eergister een auto-ongeluk gehad. Klapte even een auto achterop de auto waar ik inzat met 70 km/h, wij stonden stil in de file, ik zat achterin en werd naar voren tegen het dashboard gesmeten, doordat ik geen gordel droeg heb ik geen wiplash vertelde de arts, echter wel de spieren in me nek, boven, midden en onderrug verrekt.. met name me onderrug doet gigantische pijn.. ik had over 2 weken een week of 2 willen cutten en dan paar tussen door foto's willen posten, maarjah.. ik hoop met een week of 2 weer te trainen, al zegt me dokter dat ik 4 weken niks mag doen, maargoed artsen heb ik nooit naar geluisterd..

tot zover mijn update..

zelfs als zou ik nu foto's maken, ik kan me rug niet zonder pijn aanspannen, bij dubbele biceps, lat spread, most muscular, enz. doet de boel aardig pijn..
Damn, wat een pech, SR! Sterkte, en beterschap! :thumb:
 
Ben vanavond al weer op de sportschool.. Ik herstel snel, afgezien van me onderrug die nog wat pijnlijk is is de rest van me rug en nek al hersteld, het kraakt allemaal nog wat?? mgoed, geen pijn..

Per vandaag begonnen met bulken, op naar de 110 kg.. :)
 
Gister zelfs alweer rugtraining gedaan, wel minder gewicht als anders, maar geen last gehad... Ben dus weer beter thank god :)

Nu maar bulken..
 
Er is geen betere maand dan deze om even flink bij te eten ! (en te trainen natuurlijk).
 
Back
Naar boven