AndroidHealthClinic

Soulreaver 2 jaar geleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alleen jammer dat de sportschool tussen kerst en nieuwjaar dichtzit, en de mijne zal daarin wel niet de enige zijn, schat ik. Nja, ik ga nog ff op de 23e een zware benentraining doen, zodat ik lekker anabool kan vreten op aarde :)
 
Ah die van mij is lekker niet dicht :D
Jawel op kerst maar daarna niet, alleen wel aangepaste tijden. En kan dus ook niet er heen want dan moet ik werken :( uhmm shit, niet aanged8.
 
en ik ben tussen 23 dec en 3 jan niet hier.. eerst kerst vieren bij broer, dan een week feestvieren in Borken, Duitsland met andere espí's.. alleen weet ik nog niet hoe ik dat met eten moet gaan redden.
Ik weet nog niet of ik nu wel of niet moet corrigeren dat ze me als vego hebben vermeld.. die krijgen vaak meer groenten.. ik zal wel flink veel extra eieren moeten koken en de Aldi daar plunderen voor eieren, kwark en vette vis.
Ben ook benieuwd of het mogelijk is voor 1 weekje een sportschool te bezoeken, maar die zal daar ook wel gesloten wezen...

Maarre.. SR: fijn dat het weer de goede kant op gaat!

PS: ben nog op, maar begin pas morgenmiddag met KT.. nadeel van niet sporten (kon za niet wegens ijzel) is de giga-gaaphonger 1-2 dagen erna.. heb nu maar flink wat vezelpillen naar binnen gewerkt om het vreten tegen te gaan..
 
Ik ga heftig op zoek naar een sportschool die wel open is :)
 
Ik ben juist met bulken begonnen en ben in goede shape aan het raken en wil dus trainen.. dat gevoel kent iedereen wel denk ik :)
 
Originally posted by soulreaver
Ik ga heftig op zoek naar een sportschool die wel open is :)
Mmm, ik doe mijn training wel een weekje thuis :( Misschien een keertje naar een andere sportschool om ff te deadliften o.i.d, want dat kan ik thuis niet.
 
Ik kan altijd nog bij een kennis van me trainen, die heeft hele meuk thuis staan, maar ik train liever op de sportschool..
 
Dus bij jullie in Wageningen is ie ook dicht. De sportschool waar ik train is van 23-12 tot 6-01 dicht. Veel te lang.
Een kennis van me zit in het leger, dus we kunnen door trainen op de kazerne.
 
Kan in wag. een ander ff vragen, die is hoop ik wel open, is vast wel iets open in de omgeving neem ik aan..
 
Ik ga a.s. maandag proberen de maandag en dinsdag training op 1 dag te doen (benen en rug-schouders-triceps) in Boxmeer, daar woont mijn broer..
Tenminste als daar iets open is.. kan ik gelijk kijken wat een geschikte sportschool voor hem is. Hij is al op 1 school wezen kijken maar weet nog niet veel van KT..
Ik ga vanaf hier maar eens bellen.
De eerste vraag zal zijn of ze een squatrek hebben ;).
En dan welke apparaten en gewichten ze verder nog hebben evenals of er deskundige begeleiding is..
En natuurlijk of ze ook 's ochtends open zijn....

En dan maar hopen dat ze in Duitsland ook een sportschool hebben als ik een weekje daar ben.. shit man, ben ik zo diep gezonken dat ik op vakantie moet 'scoren'???

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Ik ga a.s. maandag proberen de maandag en dinsdag training op 1 dag te doen (benen en rug-schouders-triceps) in Boxmeer, daar woont mijn broer..
Tenminste als daar iets open is.. kan ik gelijk kijken wat een geschikte sportschool voor hem is. Hij is al op 1 school wezen kijken maar weet nog niet veel van KT..
Ik ga vanaf hier maar eens bellen.
De eerste vraag zal zijn of ze een squatrek hebben ;).
En dan welke apparaten en gewichten ze verder nog hebben evenals of er deskundige begeleiding is..
En natuurlijk of ze ook 's ochtends open zijn....

En dan maar hopen dat ze in Duitsland ook een sportschool hebben als ik een weekje daar ben.. shit man, ben ik zo diep gezonken dat ik op vakantie moet 'scoren'???

Espi

Duitsland kun je over het algemeen beter trainen als in Nederland. Old style is daar meer vertegenwoordigd als hier.
Heavy shit:D .
 
Reminds me Kos, Hammer strength shit, 44 graden, geen airco en beulen met die hap, damn.. i love it :)
 
Ik heb ff gebeld .. Bodyline is dicht tussen kerst en nieuwjaar, maar die tent (weet niet hoe het heet) op de Industrieweg (nr 46) is open. Kost €6 voor 1x (wel duur, mgoed), ze zijn doordeweeks open van 10-13 en 16-22 en op zaterdag van 10-15 (zondag dicht). Op kerstdagen zelf en nieuwjaar dicht, op oudejaar om 18u dicht.

Nou, dat moet toch gaan lukken .. Sportinstituut Wageningen maar niet meer opgebeld, want die zijn zeker niet goedkoper en ik vraag me af of ze daar uberhaupt vrije gewichten hebben. Tja, en een optrekstang .. Zal ook wel niet, maar misschien kan het aan de houder waar de TV instaat voor de hometrainers, whahaha :D Eigenlijk toch best een goed idee om daar te gaan, lekker gaan staan deadliften tussen die apparaten met ouwe tantetjes, ff onconventioneel doen ;)
 
Originally posted by wateengedoe2
Ik heb ff gebeld .. Bodyline is dicht tussen kerst en nieuwjaar, maar die tent (weet niet hoe het heet) op de Industrieweg (nr 46) is open. Kost €6 voor 1x (wel duur, mgoed), ze zijn doordeweeks open van 10-13 en 16-22 en op zaterdag van 10-15 (zondag dicht). Op kerstdagen zelf en nieuwjaar dicht, op oudejaar om 18u dicht.

Nou, dat moet toch gaan lukken .. Sportinstituut Wageningen maar niet meer opgebeld, want die zijn zeker niet goedkoper en ik vraag me af of ze daar uberhaupt vrije gewichten hebben. Tja, en een optrekstang .. Zal ook wel niet, maar misschien kan het aan de houder waar de TV instaat voor de hometrainers, whahaha :D Eigenlijk toch best een goed idee om daar te gaan, lekker gaan staan deadliften tussen die apparaten met ouwe tantetjes, ff onconventioneel doen ;)

Op industrieweg bedoel je olympus 2000?? Was ik toch al van plan effe heen te gaan, Olav (eigenaar) had me al gevraagd of ik niet in de toekomst bij hem wilde komen trainen.. Wie weet doe ik dat ooit nog, is wat meer hardcore als copacabana..
 
Jup, dat is 'm! Ik ben er wezen kijken, vond het toch minder mijn sT dan Copacabana. Als die er niet was geweest, was ik wel bij Olympus gaan trainen, want Bodyline vond ik niet super en Sportinstituut Wageningen ... Bwaaah :barf:

Wel jammer dat ze bij Copacabana geen squatrek hebben, dat hebben ze bij Olympus misschien wel .. Verder hoeft het van mij geen sikkepitje meer hardcore dan waar ik nu zit, hoor! Nja, maar eens kijken. Ik zet iig mijn ogen wagenwijd open, als ik dan toch die zes pleuro moet neertellen :)
 
Ik ken Olav ook anders enzo, echt wageningse gemeenschap daar zeg maar, leuk voor mij, ken iedereen. tis echt een aardige kerel, maar toendertijd had die heel weinig staan heb ik ervoor gekozen bij dick te gaan trainen. kan mischien wel gratis of goedkoop bij olav trainen :)
 
Ja, dat maakt het zeer zeker wel aantrekkelijker voor jou (zowel de prijs als de mensen die je kent). Voor mij speelt dat geen van beide, en ik voel me nu op mijn gemak in Copacabana. Never change a winning team :)
 
Back
Naar boven