Fitness Seller

soulreaver op impulz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Zet hem ook hier maar even neer, stond al in die impulz thread bij chat&conversatie.

linker ben ik, rechter is me 42 jarige trainingspartner, die laat zien dat je er dus ook op je 42ste natural nog geweldig uit kan zien.. wel even anoniem gemaakt je weet maar nooit waar foto's allemaal belandden via de digitale snelweg..

pe.jpg
 
Het zal wel aan de foto liggen, maar het lijkt alsof je trainingspartner dikke gyno heeft
 
Kewle foto soul. Dikke armpjes :)

Ennuh, jah die maat van jou heeft wel een beetje een vage tepel, kan ook aan de foto liggen...? Maaruh, het was dus een geslaagd feestje?

potverdomme ik krijg de hele tijd dit:
No thread specified. If you followed a valid link, please notify the webmaster
te zien...:(

is nu verdorie al de 5e keer....
 
Lijkt zo, hij heeft wel een tepelpiercing aan die kant, daardoor ziet het er zo uit.. voor de rest is die al 42 jaar, ziet eruit als iemand van 30, qua kop dan, stukken jonger, traint al 20 jaar, rookt en drinkt niet en is in topconditie.. zo kan het dus ook op die leeftijd :)
 
Originally posted by soulreaver
Zet hem ook hier maar even neer, stond al in die impulz thread bij chat&conversatie.

linker ben ik, rechter is me 42 jarige trainingspartner, die laat zien dat je er dus ook op je 42ste natural nog geweldig uit kan zien.. wel even anoniem gemaakt je weet maar nooit waar foto's allemaal belandden via de digitale snelweg..


Soul, mooie pic man:)

Vooral je arm ziet er goed uit man:D , waren er meer BB-ers daaro ??



Groet


Levrone@
 
coole pic ! wanneer komen er "naakt foto's" ?
 
Over 2 weken maximaal.. me pa zou wat foto's schieten en ik heb ook een digitaal toestelletje besteld.
 
Flinke armen Soul.
 
Armen en borst zijn me slechte punten. Ik heb lange armen en benen, waardoor er wel zoveel massa op moet willen ze groot lijken. Bij me benen geen punt, die zijn groot en massief, me armen echter wel, ze zijn koud aangespannen 45 cm, maar lijkt net 38 cm..
 
Ziet er goed uit, ben benieuwd naar de nieuwe foto's :thumbs:
 
Originally posted by soulreaver
armen echter wel, ze zijn koud aangespannen 45 cm, maar lijkt net 38 cm..


Nie ****en met 38 CM :D












Dadelijk maak je me penis boos :D



Enne, goeie armen, en een geweldige partner :thumbs:
 
Toffe foto Soulraver! Die trainingsmaat van je heeft zeker een zonnebank thuisstaan:D
 
die foto's zijn helaas foetsie :( me domein was niet door betaald, vandaar..

zit te wachten op me digicam, dan komen er echte posingfoto's van alle spiergroepen, van kuiten tot schouders.. niet dat er met een bulkgewicht van 110 kilo veel te zien is aan definitie, maargoed..
 
Originally posted by Johny
Toffe foto Soulraver! Die trainingsmaat van je heeft zeker een zonnebank thuisstaan:D

jep, zo'n ding die ze in studio's ook hebben, hele sterke en hij was ook net terug van spanje.. mijn zonnebankkuurtje zie je dus gewoon niet :(
 
ziet er massief uit bro.
 
Soul weet niet waar jij het haalt maar die armen van je zien er wel deglijk 45 cm uit en niet 38 cm.
Vond je armen net een van je sterke punten
 
soulreaver zei:
die foto's zijn helaas foetsie :( me domein was niet door betaald, vandaar..

zit te wachten op me digicam, dan komen er echte posingfoto's van alle spiergroepen, van kuiten tot schouders.. niet dat er met een bulkgewicht van 110 kilo veel te zien is aan definitie, maargoed..

al binnen die camera?
 
aapie80 zei:
al binnen die camera?

Jupp. Hoop vanavond een paar foto's te kunnen laten schieten. Me vriendin is in het weekend bij me nu, dus ik moet iemand zoeken die effe wat wil knallen op een rustig moment. En aangezien ik erg druk ben hooooopp ik uiterlijk aankomende zondag foto's te hebben..
 
Back
Naar boven