XXL Nutrition

spaans

Bezoekers in dit topic

Mon crayon est large
 
Dan heb je die "dos cervezas por favor" nu wel verdiend
Het is een pull day met een middelmatig smakende nieuwe protein shake geworden, is dat ook goed??:o
 
Alleh vooruit, we keuren het goed!
Neem morgen dan maar een excellent smakende protein shake :o
jaa ik denk ik stap een keertje buiten vanille en chocola en neem ook gewoon speculoos. Niet zo'n succes:(
 
En anders kun je altijd nog omkopen, plata o plomo.
 
nou stuntelend en stotterend toch het mondeling doorgekomen, en aan het einde zei de lerares: "that wasn't that bad, wasn't it?" hopen op een voldoende dus:D

Aiii, het verkeerd gebruik van 'question tags' doet altijd pijn aan mijn hart...

That wasn't that bad, was it? --> Wanneer het eerste deel van de zin negatief is (wasn't) dan is de question tag positief (was).
 
Aiii, het verkeerd gebruik van 'question tags' doet altijd pijn aan mijn hart...

That wasn't that bad, was it? --> Wanneer het eerste deel van de zin negatief is (wasn't) dan is de question tag positief (was).
klopt, maar aangezien dit een directe quote was heb ik het ook zo maar opgeschreven:rolleyes: En aangezien ze 4 talen spreekt zeg ik er niks van
 
Was it that bad wasn't it?
 
  • Like
Waarderingen: mat
Dat zegt wel iets over de kwaliteit van die opleiding. :D
:roflol::roflol: een na beste van het land, dit was alleen een tijdelijke lerares ivm de grote hoeveelheid aanmeldingen voor spaans...
 
Ik liep uiteraard maar wat (betweterig) te plagen. Vergissen is menselijk :P
 
Ik liep uiteraard maar wat (betweterig) te plagen. Vergissen is menselijk :P
Je begint wel steeds meer op BB_ te lijken he?? Alleen kwam jij wel aan je trekken:p
 
Ik heb goeie ervaring met lessen van Pimsleur. Download die zooi altijd en iedere dag in de auto een half uurtje een les luisteren als voorbereiding op m'n vakantie. Daarmee leer je beter een taal spreken dan in 6 jaar VWO, waarvan ik alles al weer ben vergeten.
 
Me cago en tu puta madre!
 
  • Like
Waarderingen: mat
Zei iemand Spaanse mannen?


11ranpz_th-gif.gif
 
Messi: si jugaras en el cielo moriría por verte! :kiss:
 
Back
Naar boven