XXL Nutrition

spaarstand

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zijn precies je klachten, wat wil je precies hebben en wat is je medisch verleden + een duidelijkere foto

HillR Galen
heb geen geen gezondheids problemen ,daarom moest ik bypass ook zelf betalen op mijn zwaarst was bmi 36,5
ik wil graag nog 3 a 5 kg afvallen en ook vetoercentage omlaag ,
 
heb geen geen gezondheids problemen ,daarom moest ik bypass ook zelf betalen op mijn zwaarst was bmi 36,5
ik wil graag nog 3 a 5 kg afvallen en ook vetoercentage omlaag ,

Waarom dan de bypass?
 
ja bijna 48
omdat ik nu graag strak zijn probleem is nog onderarmen en plooi van mijn poep en juist onder en rond navel

Als het niet strak staat door loshangend vel, zal het door krachttraining eerlijk gezegd denk ook niet verdwijnen.

heb geen geen gezondheids problemen ,daarom moest ik bypass ook zelf betalen op mijn zwaarst was bmi 36,5
ik wil graag nog 3 a 5 kg afvallen en ook vetoercentage omlaag ,

En als u geen gezondsheidsproblemen wilt oplopen, moet u vooral niet zo door gaan. Het is niet realistisch om 12% te staan als vrouw voor lange tijd.
 
ikheb die t5 in huis maar durf niet te nemen
 
ikheb die t5 in huis maar durf niet te nemen
die zou ik ook niet nemen .. pleur het liever door de wc het gaat je geen goed doen en je sowieso niet helpen.
 
Dat lijkt mij geen 20%. Anyone else?

T5 niet nemen, is een slecht idee zoals al meerdere keren aangekaart in de andere topic.
 
Dat lijkt mij geen 20%. Anyone else?

T5 niet nemen, is een slecht idee zoals al meerdere keren aangekaart in de andere topic.
vetoercentage in fitness gemeten maar op weegschaal
 
Waarom dan de bypass?
omdat ik suiker verslaafd was en ze zeiden dat je geen suiker meer kan hebben ,blijk ik weer bij groep te horen die nooit dumping heeft
 
omdat ik suiker verslaafd was en ze zeiden dat je geen suiker meer kan hebben ,blijk ik weer bij groep te horen die nooit dumping heeft
Ik heb ook nooit dumping. Denk ik.
 
voor mensen met bypass is 1200 al veel

Ik werk toevallig in een ziekenhuis op afdeling interne geneeskunde en heb gewerkt op afdeling chirurgie. Heb in de loop der jaren honderden mensen met bypasses/sleeves etc voorbij zien komen, en inderdaad is soms 1200 kcal veel, maar over het algemeen (en dan bedoel ik het overgrote deel) kan men toch wel
meer eten dan 1200 kcal. Niet in grote porties, maar over de regel haalt men dat in mijn ervaring toch wel. En zeker met jouw klachten en doelen, is iets meer eten denk ik wel wenselijk.
 
na verloop van tijd waarschijnlijk wel ,de eerste maanden haal je amper 600 kal ,ik ben bijna 1 jaar post op en dietiste vind 1200 kal genoeg ,als ik natuurlijk s nachts koeken eet zit ik er boven
 
na verloop van tijd waarschijnlijk wel ,de eerste maanden haal je amper 600 kal ,ik ben bijna 1 jaar post op en dietiste vind 1200 kal genoeg ,als ik natuurlijk s nachts koeken eet zit ik er boven

Volgens mij bent u nog steeds niet van je suikerverslaving af.
 
foto

20160814_204605.jpg
 
Volgens mij ben je nog steeds niet van je suikerverslaving af.
8 maand niks aangeraakt dan met interval training begonnen en altijd honger en dan s nachts wakker worden van honger zo is koeken probleem ontstaan
 
8 maand niks aangeraakt dan met interval training begonnen en altijd honger en dan s nachts wakker worden van honger zo is koeken probleem ontstaan

Sorry, vind het geen logische oorzaak > gevolg.
 
Zou wat serieuzere hulp zoeken, anders een andere arts.
 
kan moeilijk tegen een bariatrische chirurg gaan zeggen ik wil cutten wil meer vetverbranding,die houden zich daarmee niet bezig
niemand tips om uit spaarstand te komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven