MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Dan blijf ik(en de studies) alsnog van mening dat 4 sets met 1 of 2 reps van falen je meer oplevert dan 2 sets tot falen of beyond falen terwijl het wellicht wel hetzelfde aan herstel kost.

Maar goed, eindeloze discussie gewoon doen waar je plezier uit haalt.
Ik zag het ook niet als discussie, ben zelfs van mening dat er een plaats is voor een RIR approach, zeker in off/herstel/cruise periodes
 
Ik zag het ook niet als discussie, ben zelfs van mening dat er een plaats is voor een RIR approach, zeker in off/herstel/cruise periodes
Ja en ik ben van mening dat er weinig plaats is voor tot falen of beyond falen gaan voor spiergroei(wellicht ergens aan het einde van de training kan ik in komen). Maar daarnaast is er gewoon zero bewijs dat het meer oplevert t.o.v 1 of 2 RIR laten. Behalve als je er meer plezier uit haalt wat dus indirect voor meer resultaat kan leiden. Dat is dan ook het enige wat verder geeft het meer kans op blessures en word je CNS meer onnodig belast.
 
Ja en ik ben van mening dat er weinig plaats is voor tot falen of beyond falen gaan voor spiergroei(wellicht ergens aan het einde van de training kan ik in komen). Maar daarnaast is er gewoon zero bewijs dat het meer oplevert t.o.v 1 of 2 RIR laten. Behalve als je er meer plezier uit haalt wat dus indirect voor meer resultaat kan leiden. Dat is dan ook het enige wat verder geeft het meer kans op blessures en word je CNS meer onnodig belast.
Jij bent gewoon een pussy die niet hard wil trainen :trollface:

whatever it takes!!
 
Vandaag rug gedaan... eens voor de verandering een paar “nieuwe” oefeningen geïmplementeerd die ik normaalgesproken niet zo vaak doe.

1. Underhand grip pulldown - 3x10 met 1-2 sec flex
2. Meadows rows - 3x8, heavy
3. Bent over dumbbell rows - 3x10. Deze oefening superlang niet meer gedaan, maar hij kwam opeens in me op... toen ik vorig jaar rond deze tijd een maandje zonder gym zat wegens lockdown, deed ik deze oefening thuis met dumbbells, lol. Het voelde goed, goede upper back pump.
4. Seated cable row - 3x8 met 1-2 sec flex
5. DB pullover - 3x10
6. DB hammer curls met elbows fixed tegen de pads van de pulldown machine - 4x10 met 1-2 sec flex
7. HS machine curl 1,5’s - ook 4x10. 1,5’s geven een sicke pomp voor biceps... doe ze alleen nooit maar ook dit kwam opeens in me op en ik besloot het te proberen. Zeker voor herhaling vatbaar. Vooral zo’n bicep curl machine is hier ideaal voor.
8. Weighted hyperextensions - 3x15. Doe deze bewust als laatste want met een lower back pump kan ik geen biceps doen.

3 goede trainingsdagen achterelkaar gehad, morgen een rustdag. Wellicht vanavond bioscoop oid en een cheat meal, want ik ben toch al dik dus wat maakt het uit.
 
Fuck man... elke keer als ik na benen 10iu insuline post workout doe, denk ik dat ik dood ga :hahaha: Ik WEET dat er niks fout kan gaan met de hoeveelheid carbs en shit die ik eet, maar ik ben na benen altijd zo erg van de kaart, inclusief duizeligheid en een gevoel van totale desoriëntatie, dat het altijd lijkt alsof ik een dikke hypo heb en ik out ga. Plus ik maak mezelf er ook een beetje gek mee natuurlijk door er aan te denken en allerlei rampscenario’s in me hoofd te draaien :o Fucking vervelend... Op andere dagen heb ik dat totaal niet, dan zet ik die slin gewoon en vergeet ik er bij wijze van spreken over...

Ben sowieso een beetje klaar met die slin. Mijn bulk duurt nog 1,5 week en daarna stop ik er uiteraard ook gewoon mee. Het is zeker goeie shit voor het gainen van gewicht, maar het is nu natuurlijk maar de vraag wat er overblijft van die kilo’s wanneer je er mee stopt...
 
Vanaf vandaag voor de laatste 1,5 week maar ff mijn laatste meal bestaande uit eieren en brood en griekse yoghurt maar vervangen door een shake :o Zelfde macro’s/calories, maar is binnen 3 minuten weg, waar ik de laatste dagen/weken echt op dat brood zat te kokhalzen:bang: gewicht laatste paar dagen steeds 116. Vertering is fucking goed ook momenteel, nergens last van.
 
Voor degenen die het interessant vinden, ik ben dagelijks 1500mg Ursodeoxycholic acid (UDCA) gaan nemen. Sindsdien echt amper meer maagpijn, gassen, boeren, maagzuur etc etc. Serieus... game changer.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Vanaf vandaag voor de laatste 1,5 week maar ff mijn laatste meal bestaande uit eieren en brood en griekse yoghurt maar vervangen door een shake :o Zelfde macro’s/calories, maar is binnen 3 minuten weg, waar ik de laatste dagen/weken echt op dat brood zat te kokhalzen:bang: gewicht laatste paar dagen steeds 116. Vertering is fucking goed ook momenteel, nergens last van.
Hoe vaak moet je poepen. (Ik echt 4x per dag tijdens de bulk.)
(Brood met pindakaas en ei en sambal badjak is trouwens wel een tip, maar ik snap dat brood je tegen kan gaan staan, zeker als je geen grote eter bent.)
 
Fuck man... elke keer als ik na benen 10iu insuline post workout doe, denk ik dat ik dood ga :hahaha: Ik WEET dat er niks fout kan gaan met de hoeveelheid carbs en shit die ik eet, maar ik ben na benen altijd zo erg van de kaart, inclusief duizeligheid en een gevoel van totale desoriëntatie, dat het altijd lijkt alsof ik een dikke hypo heb en ik out ga. Plus ik maak mezelf er ook een beetje gek mee natuurlijk door er aan te denken en allerlei rampscenario’s in me hoofd te draaien :o Fucking vervelend... Op andere dagen heb ik dat totaal niet, dan zet ik die slin gewoon en vergeet ik er bij wijze van spreken over...

Ben sowieso een beetje klaar met die slin. Mijn bulk duurt nog 1,5 week en daarna stop ik er uiteraard ook gewoon mee. Het is zeker goeie shit voor het gainen van gewicht, maar het is nu natuurlijk maar de vraag wat er overblijft van die kilo’s wanneer je er mee stopt...
Sinds wanneer gebruik jij insuline? :eek: Had ik even gemist.
 
Waar heb je dit vandaan?

Is dit net zoiets als TUDCA? Of niet te vergelijken?

Inmiddels een paar jaar geleden (nog voordat ik aan het juicen was en 6k calories per dag at) ben ik eens naar een gastro-enteroloog gegaan vanwege min of meer dezelfde klachten die ik nu ook had (maagpijn, maagzuur, winderigheid etc etc). Na allerlei onderzoeken en shit gedaan te hebben schreef die arts mij dat spul voor, ik moest het geloof ik iets van 6 maanden nemen. Toen werkte het heel goed en was ik binnen no time van al mijn klachten af. Een tijdje geleden herinnerde ik me dat opeens en besloot ik die shit nog eens te proberen...

Tudca en Udca worden geloof ik allebei voor min of meer dezelfde doeleinden gebruikt (o.a. liver protection) maar wat precies de verschillen en de overeenkomsten zijn tussen beiden, geen idee :o
 
Ben sinds 2 weken overgegaan van Test C250 naar Test E300 en for some reason is de pip echt niet te doen, met vandaag als hoogtepunt. donderdagavond een prikje gezet in mijn quad en vanochtend werd ik wakker met een bonzend been en zo’n zeurend kut gevoel. Lopen gaat bijna niet. Echt, fucking vervelend dit weer. Ik hoop dat het gewoon extreme pip is en geen infectie ofzo... dat is wel zo’n beetje het laatste waar ik zin in heb. Mijn been is iig niet rood, alleen een beetje opgezwollen en extreem gevoelig. Dave Palumbo zegt altijd dat je bij extreme pip 2 paracetamols moet nemen, dus dat ook maar ff gedaan.

Kutanabolen.
 
Ben sinds 2 weken overgegaan van Test C250 naar Test E300 en for some reason is de pip echt niet te doen, met vandaag als hoogtepunt. donderdagavond een prikje gezet in mijn quad en vanochtend werd ik wakker met een bonzend been en zo’n zeurend kut gevoel. Lopen gaat bijna niet. Echt, fucking vervelend dit weer. Ik hoop dat het gewoon extreme pip is en geen infectie ofzo... dat is wel zo’n beetje het laatste waar ik zin in heb. Mijn been is iig niet rood, alleen een beetje opgezwollen en extreem gevoelig. Dave Palumbo zegt altijd dat je bij extreme pip 2 paracetamols moet nemen, dus dat ook maar ff gedaan.

Kutanabolen.
Lekker voor je :roflol:
 
Plannen zijn een beetje veranderd, zo lijkt het.

De laatste paar dagen/weken voel ik mij gewoon echt niet goed. In de gym ging het nog wel redelijk, qua kracht enzo, maar ik voel me gewoon echt fucking moe en uitgeblust de laatste tijd. Met alle moeite van de wereld uit bed komen, 0,0 goesting om te trainen, matige pomps, na de training niks anders willen dan heel de dag slapen, slecht humeur, gewoon geen zin in bodybuilding etc etc.

Sinds ik 3 januari ofzo ben gestart met deze cycle heb ik gewoon letterlijk geen een meal gemist en ook amper extra rust ingelast (terwijl dat waarschijnlijk wel had gemoeten). Het waren natuurlijk ook wintermaanden, dus er was weinig anders te doen, maar de afgelopen 15 weken stonden echt 10000% in het teken van eten, trainen, slapen en tussendoor nog wat proberen te werken om niet ontslagen te worden :bang: In 10 weken van 100 naar 116 kilo gaan is ook voor je lichaam niet helemaal fijn kan ik jullie vertellen... Het is moeilijk uit te leggen, maar je voelt gewoon dat het niet echt gezond is.

Eigenlijk was ik dus van plan om 12 weken te bulkblasten (vandaag is de laatste dag van week 11), maar ik denk dat het gewoon verstandig is om er nu maar mee te stoppen. En met stoppen bedoel ik niet per se stoppen met eten en trainen enzo, maar vooral stoppen met injecteren :o Ook was ik van plan om na de bulk gelijk over te gaan naar een cut, maar ik zie dat zowel fysiek als mentaal gewoon niet zitten. Nu gaan cutten betekent nog 12-16 weken troep in me lijf spuiten, mezelf nog meer uitputten en ook weer als een zombie leven, juist wanneer het weer beter wordt en de zomer eraan komt. Dat ik deze zomer dus een fat fuck ga zijn boeit mij eerlijk gezegd ook niet echt, ik ben niet gaan bodybuilden om de show te stelen op het strand

Ik ga nu dus voor onbepaalde tijd cruisen, een beetje uitrusten en het plezier in bodybuilding terugvinden :o en dan zien we wel weer.

Moet ook eindelijk eens bloedwaarden gaan checken om te kijken of ik niet doodga.

Maar goed... die deca en boldenone blijven toch nog een tijdje aanwezig, dus daar ga ik uiteraard nog goed gebruik van maken de komende weken. Ik ga nu gewoon een beetje proberen om een onderhoudsniveau te vinden qua calorieën om mijn gewonnen massa te behouden. En na een paar dagen rust gewoon weer hard trainen zoals vanouds, alleen dan misschien iets meer rust pakken hier en daar.

Of ik tijdens een kroes blijf loggen weet ik niet, wanneer er geen grammen geïnjecteerd worden is er doorgaans weinig te vertellen...
 
Verstandige keuze kerel! Er is een tijd van gas geven en een tijd van terugschroeven. Ook tijdens je cruise kun je prima resultaten blijven boeken. Het zal je dalijk al goed doen als je kcals iets wat terugschroeft.

Ik heb dit eerder ook gedaan en echt een gruwelijke hekel aan te snel bij komen, je voelt je gewoon met de week slechter voelen. Insulinegevoeligheid is gewoon niet meer hetzelfde, pomps worden minder en op een gegeven moment begint je gedachte met je te spelen. Vandaar dat ik er nu voor kies om langere bulks te doen, waarbij ik echt kijk naar performance ipv de weegschaal. Ook dat moet je niet overdrijven, maar nutteloos kcals blijven toevoegen gaat ten koste van je shape en gezondheid.
 
Komt goed kerel. En gewoon blijven loggen.
Gewoon over Russische bijzaken, altijd leuk om te lezen;)
 
Mijn been is trouwens nog steeds aardig fucked up. Het gaat al wel wat beter, want ik kan iig al beter lopen en de zwelling is iets minder, maar mijn hele outer quad is nog steeds rood en fucking pijnlijk. Dit wens je je grootste vijand niet toe :o Ik voel me nu ook al 2 dagen niet echt lekker. Weinig eetlust en gewoon overall voel ik me een beetje off, maar ik heb geen koorts ofzo. Volgens mij is het wel “normaal” dat je je een beetje kut en raar voelt als zo een groot lichaamsdeel ontstoken en fucked up is, maar toch... Ik hoop maar dat het snel weer voorbij is.

Weet niet of het daar ook mee te maken heeft, maar de laatste 2 nachten ook fucking hard liggen zweten... Maar dat kan ook gewoon komen doordat het hier voor het eerst dit jaar vrij warm is, rond de 20 graden overdag.
 
Back
Naar boven