Fitness Seller

Spambod's kuurlog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heb je dit na elke inject, of alleen na die ene keer?
 
Heb je dit na elke inject, of alleen na die ene keer?

Toen ik deze test voor het eerst in mijn delt en in mijn quad zette had ik ook een paar dagen een dikke en opgezwollen bult, maar niet dusdanig heftig. Daarna meerdere keren weer op dezelfde plekken gezet en de pip werd steeds minder, tot deze ene keer...

Maar ik denk dat het komt doordat ik deze keer op een iets andere plek in mijn quad heb gezet. Normaalgesproken doe ik het echt in de zijkant van de quad, deze keer meer naar de bovenkant van de quad. Weet ook niet waarom
:angstig:
maar het zou dus kunnen dat deze plek nog een beetje virgin was en daarom erg gevoelig. Anders geen idee hoe dit zo opeens kan gebeuren...
 
Toen ik deze test voor het eerst in mijn delt en in mijn quad zette had ik ook een paar dagen een dikke en opgezwollen bult, maar niet dusdanig heftig. Daarna meerdere keren weer op dezelfde plekken gezet en de pip werd steeds minder, tot deze ene keer...

Maar ik denk dat het komt doordat ik deze keer op een iets andere plek in mijn quad heb gezet. Normaalgesproken doe ik het echt in de zijkant van de quad, deze keer meer naar de bovenkant van de quad. Weet ook niet waarom
:angstig:
maar het zou dus kunnen dat deze plek nog een beetje virgin was en daarom erg gevoelig. Anders geen idee hoe dit zo opeens kan gebeuren...
Ik had een keer test e van een bepaald merk en ik had na elke inject de dag erna hele erge pip en een koortsgevoel en extreem moe. Alleen de dag erna. Na elke inject. Na 2 weken begon ik me toch wel af te vragen of het niet met de test e te maken had :roflol: Andere batch gekregen en daar had ik het niet bij.
 
Klinkt imo eerder als een bacteriële infectie door niet steriel handelen of niet steriel product, niet als maagdelijke mossel pip
De gear is denk ik wel gewoon goed, ik gebruik dit merk al sinds dat ik anabolen gebruik en nog nooit een probleem gehad. Wellicht inderdaad dat er tijdens het injecteren iets niet helemaal steriel is gegaan... al was de naald enzo natuurlijk wel nieuw en schoon :o Maar met die alcohol doekjes doe ik bijvoorbeeld nooit... wellicht dat maar eens gaan doen.

Is er verder nog iets wat ik nu kan doen, of is het gewoon wachten totdat het wegtrekt?
 
Alcohol doekje doe ik ook nooit, maar daar krijg je niet zulke giga ontstekingen van. Ik heb het een tijdje geleden ook gehad met mijn go-to merk sinds dat ik on ben, ineens een hele batch test-e waar ik zieke ontstekingen van kreeg, koorts etc dus dat zegt ook niet alles :p

Je kan in ieder geval wat pijnstilling nemen zoals paracetamol om de pijn wat dragelijker te maken.
 
Hey, om te beginnen; vette vlog om te volgen! Volg je nu al een tijdje en leer er veel van. Ik wil zelf eind 2021 beginnen met 12 weken 500mg/week test-e +hcg. Ik vroeg me af hoe je terugkijkt naar de weight gain in de eerste 2 weken van je eerste cycle? Had je dat achteraf anders willen doen of hoe heb je dat ervaren?

mbt je been kun je buiten pijnstilling (paracetamol + ibuprofren of naproxen oid) niet veel doen. Indien je koorts krijgt zou ik even een huisarts bezoeken voor eventuele antibiotica.

En succes met het herstel komende tijd kerel, respect voor hoe je dingen aanpakt!
 
Verstandige keuze kerel! Er is een tijd van gas geven en een tijd van terugschroeven. Ook tijdens je cruise kun je prima resultaten blijven boeken. Het zal je dalijk al goed doen als je kcals iets wat terugschroeft.

Ik heb dit eerder ook gedaan en echt een gruwelijke hekel aan te snel bij komen, je voelt je gewoon met de week slechter voelen. Insulinegevoeligheid is gewoon niet meer hetzelfde, pomps worden minder en op een gegeven moment begint je gedachte met je te spelen. Vandaar dat ik er nu voor kies om langere bulks te doen, waarbij ik echt kijk naar performance ipv de weegschaal. Ook dat moet je niet overdrijven, maar nutteloos kcals blijven toevoegen gaat ten koste van je shape en gezondheid.

Hier wil ik nu ik even tijd heb nog wel ff op terug komen.

Voor mij persoonlijk is dit het grootste dilemma waar ik tegenaan loop in bodybuilding.
Mijn doel is altijd om zoveel mogelijk lean muscle mass te gainen, ik wil namelijk zo groot mogelijk worden. Maar wat nou de meest efficiënte manier om dat doel te bewerkstelligen is... tsja

Ik heb al eens een cycle gedaan waarbij ik me voorhield om zo lean mogelijk te blijven. Ik was erg conservatief in het toevoegen van calorieën; alleen +200/250 erbij wanneer ik in 1-2 weken tijd duidelijk geen stijgende lijn zag in gewicht. Ik aimde ongeveer op een halve kilo per week, gemiddeld. Uiteindelijk kwam ik dan ik een cycle van 10 of 12 weken uit op een gewicht stijging van 5 kilo ofzo, waarvan ik er na de overgang van blast naar cruise ook nog eens 1,5-2 verloor door vocht en glycogeen... Tsja, en daar ben je dan... je hebt 12 weken lang extreem je best gedaan, alles gegeven, en je zit met het gevoel dat je geen kut bent opgeschoten want je bent nog steeds net zo klein en waardeloos als voorheen.

Deze keer heb ik een beetje het tegenovergestelde gedaan... Niet conservatief met voeding, maar juist liever iets te veel dan iets te weinig. De kilo’s gingen echt hard, op een bepaald moment zelfs iets te hard... Maar je hebt in ieder geval wel het gevoel dat je goed vooruit gaat... de kracht ging goed omhoog, iedereen in me omgeving zag me met de dag groter worden. Tsja, dat zijn ook wel fijne dingen die je als onzekere bodybuilder graag hoort. Maar de downside hiervan heb ik ook de laatste paar weken erg intens ervaren... Op een bepaald moment voel je je buiten die 1,5 uur in de gym heel de dag KUT en is je leven voor 10 of 12 weken een grote struggle. Daarnaast als je niet eens normaal meer je hond kan uitlaten zonder te hijgen of je wordt snachts wakker met het gevoel alsof je niet normaal kan ademen... dat zijn ook dingen die je aan het denken zetten of het allemaal wel zo goed is wat je aan het doen bent en die maken bodybuilding geen leuke hobby meer maar eerder een soort hel. Misschien overdrijf ik nu wel iets, maar er zijn momenten waarop ik dat zo ervaar.

Beide scenario’s die ik hierboven beschrijf zijn extremen... Mij is ook wel duidelijk dat hierin een balans te vinden moet zijn. Alleen dat is nou juist het allerlastigste voor mij, het vinden van een evenwicht tussen niet excessief gainen en je kut voelen, en tegelijkertijd lean muscle gainz optimaliseren. Dat is ook zo’n moment waarbij ik heel graag een coach of een vertrouwenspersoon met verstand van zaken zou willen hebben. Iemand die vanaf de zijlijn meekijkt en zegt “dit doe je goed, niet twijfelen” of juist “dit kan je beter anders doen, zo gaat het fout”. Maarja... Aan de andere kant denk ik dan weer: zo moeilijk is het toch allemaal niet?! Ben je een mongool ofzo dat je dit niet zelf kan?

Ik weet zelf nog niet hoe ik dit nou in de toekomst beter ga aanpakken... Maar ik moest het even kwijt :roflol: Het zorgt een beetje voor frustratie ook. Soms denk ik van laat ook maar allemaal, ik blijf wel forever smoll.

Trouwens al sinds zaterdag niet getraind... voelt
wel goed moet ik zeggen. Ik heb denk ik 5 jaar lang niet zo lang niet getraind.
 
Hier wil ik nu ik even tijd heb nog wel ff op terug komen.

Voor mij persoonlijk is dit het grootste dilemma waar ik tegenaan loop in bodybuilding.
Mijn doel is altijd om zoveel mogelijk lean muscle mass te gainen, ik wil namelijk zo groot mogelijk worden. Maar wat nou de meest efficiënte manier om dat doel te bewerkstelligen is... tsja

Ik heb al eens een cycle gedaan waarbij ik me voorhield om zo lean mogelijk te blijven. Ik was erg conservatief in het toevoegen van calorieën; alleen +200/250 erbij wanneer ik in 1-2 weken tijd duidelijk geen stijgende lijn zag in gewicht. Ik aimde ongeveer op een halve kilo per week, gemiddeld. Uiteindelijk kwam ik dan ik een cycle van 10 of 12 weken uit op een gewicht stijging van 5 kilo ofzo, waarvan ik er na de overgang van blast naar cruise ook nog eens 1,5-2 verloor door vocht en glycogeen... Tsja, en daar ben je dan... je hebt 12 weken lang extreem je best gedaan, alles gegeven, en je zit met het gevoel dat je geen kut bent opgeschoten want je bent nog steeds net zo klein en waardeloos als voorheen.

Deze keer heb ik een beetje het tegenovergestelde gedaan... Niet conservatief met voeding, maar juist liever iets te veel dan iets te weinig. De kilo’s gingen echt hard, op een bepaald moment zelfs iets te hard... Maar je hebt in ieder geval wel het gevoel dat je goed vooruit gaat... de kracht ging goed omhoog, iedereen in me omgeving zag me met de dag groter worden. Tsja, dat zijn ook wel fijne dingen die je als onzekere bodybuilder graag hoort. Maar de downside hiervan heb ik ook de laatste paar weken erg intens ervaren... Op een bepaald moment voel je je buiten die 1,5 uur in de gym heel de dag KUT en is je leven voor 10 of 12 weken een grote struggle. Daarnaast als je niet eens normaal meer je hond kan uitlaten zonder te hijgen of je wordt snachts wakker met het gevoel alsof je niet normaal kan ademen... dat zijn ook dingen die je aan het denken zetten of het allemaal wel zo goed is wat je aan het doen bent en die maken bodybuilding geen leuke hobby meer maar eerder een soort hel. Misschien overdrijf ik nu wel iets, maar er zijn momenten waarop ik dat zo ervaar.

Beide scenario’s die ik hierboven beschrijf zijn extremen... Mij is ook wel duidelijk dat hierin een balans te vinden moet zijn. Alleen dat is nou juist het allerlastigste voor mij, het vinden van een evenwicht tussen niet excessief gainen en je kut voelen, en tegelijkertijd lean muscle gainz optimaliseren. Dat is ook zo’n moment waarbij ik heel graag een coach of een vertrouwenspersoon met verstand van zaken zou willen hebben. Iemand die vanaf de zijlijn meekijkt en zegt “dit doe je goed, niet twijfelen” of juist “dit kan je beter anders doen, zo gaat het fout”. Maarja... Aan de andere kant denk ik dan weer: zo moeilijk is het toch allemaal niet?! Ben je een mongool ofzo dat je dit niet zelf kan?

Ik weet zelf nog niet hoe ik dit nou in de toekomst beter ga aanpakken... Maar ik moest het even kwijt :roflol: Het zorgt een beetje voor frustratie ook. Soms denk ik van laat ook maar allemaal, ik blijf wel forever smoll.

Trouwens al sinds zaterdag niet getraind... voelt
wel goed moet ik zeggen. Ik heb denk ik 5 jaar lang niet zo lang niet getraind.
Dat laatste wat je zei is een belangrijke, een coach of iemand die met je meekijkt. Geloof het of niet, maar op een gegeven moment kom je er aan te geloven. Ja ook ik, als ik nog flinke stappen wil zetten. Op een gegeven moment ben niet meer objectief naar jezelf aan het kijken.
 
Up the dose, Boris.
 
Dat is juist wat ik niet wil.
Als de voor de hand liggende factoren on point zijn, is dat wel nog 1 laatste factor die ook omhoog zal moeten.

Je voeding lijkt on point, je training volgens mij ook wel, en je weegt meer. Je kan maar zo lang op dezelfde dosis teren.
 
Je moet je afvragen of het je dat waard is. Je gezondheid naar de klote helpen met de hoge dosissen en je verlept voelen omdat je zo zwaar wordt/bent. 1 van de voornaamste redenen dat ik met sterkste man gestopt ben in ieder geval. Zoals je zelf zegt is het een hobby en moet je je plezier er uit halen dus je buiten de gym de hele tijd kut voelen is het natuurlijk niet waard. Net zoals jezelf naar de tyfus kuren(want meer is beter bla bla), zolang je geen pro wordt is het het i.m.o allemaal niet waard. Er is ook nog een leven na je 40ste.
 
Heb echt precies hetzelfde. Naar het einde van een succesvolle bulk voel je je gewoon niet gezond en kut. En dan gaat het nog over schappelijke dosissen, laat staan dat je grammen zet.

Heb voor mijzelf besloten dat ik niet meer voor size ga pushen. Het is heerlijk om je kleren uit te vullen en je juicy te voelen, maar elke nacht apneu hebben, elke dag tyfus veel eten naar binnenwerken, je schoenen niet kunnen strikken, bah mij niet meer gezien.

Ik zie iemand als een Jwdoetookmee steeds cutten en voornamelijk gains maken in z’n rebound zonder al te vet te worden, hij is natuurlijk geen monster maar toch best buff. Ga proberen een zelfde strategie toe te passen.
 
Heb echt precies hetzelfde. Naar het einde van een succesvolle bulk voel je je gewoon niet gezond en kut. En dan gaat het nog over schappelijke dosissen, laat staan dat je grammen zet.

Heb voor mijzelf besloten dat ik niet meer voor size ga pushen. Het is heerlijk om je kleren uit te vullen en je juicy te voelen, maar elke nacht apneu hebben, elke dag tyfus veel eten naar binnenwerken, je schoenen niet kunnen strikken, bah mij niet meer gezien.

Ik zie iemand als een Jwdoetookmee steeds cutten en voornamelijk gains maken in z’n rebound zonder al te vet te worden, hij is natuurlijk geen monster maar toch best buff. Ga proberen een zelfde strategie toe te passen.
Bij Patrick Tuor is dat ook the way to go. 6-8 weken rebounden, paar weken mini-cutten, repeat. Dan weer een deload weekje tussendoor en weer cruisen, detoxen en terug naar blasten... Maar ja dat gaat dan ook op high level bodybuilders.
 
Bij Patrick Tuor is dat ook the way to go. 6-8 weken rebounden, paar weken mini-cutten, repeat. Dan weer een deload weekje tussendoor en weer cruisen, detoxen en terug naar blasten... Maar ja dat gaat dan ook op high level bodybuilders.

Ja, deze manier van doen spreekt mij ook erg aan. Hard bulken voor korte periodes en dan weer een x-aantal weken laag gaan zitten.

Alleen het lastige ervan is, is dat wij maar fragmenten meekrijgen van zijn filosofie. Maar als je het echt op deze manier wil gaan aanpakken, zal je toch alle ins and outs moeten kennen van zijn aanpak... En dan heb je toch een coach nodig, of Tuor zelf of iemand die met hem heeft gewerkt. Als je op eigen houtje dat soort dingen gaat doen, loop je toch kans dat je elementaire dingen verkeerd doet en daardoor de hele bedoeling erachter mist.

Wat doe je bijvoorbeeld met je gear als je steeds maar 8 weken pusht? Hoe ga je over van bulk naar cut en andersom? Wat doe je met je training in die periodes? En zo kan je nog 10000 vragen bedenken waar je vroeg of laat tegenaan gaat lopen.
 
Wil je nou classic of open gaan dan
 
Wil je nou classic of open gaan dan
Ik ben er nu helemaal niet meer zeker van dat ik ooit wil gaan competen :roflol: maar dat kan er ook aan liggen dat ik er nu gewoon ff allemaal moe van ben.

Oorspronkelijk wilde ik eerst classic bodybuilding doen. Daarna misschien Classic Physique, als ik echt classic eruit zou zien. Open bodybuilding met mijn lengte enzo is gewoon kansloos... Dan moet je of Cedric McMillan genetics hebben of anders jezelf je graf in spuiten en eten en dan zie je er waarschijnlijk alsnog small uit tov de midgets en dat is het het gewoon niet waard.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Beide scenario’s die ik hierboven beschrijf zijn extremen... Mij is ook wel duidelijk dat hierin een balans te vinden moet zijn. Alleen dat is nou juist het allerlastigste voor mij, het vinden van een evenwicht tussen niet excessief gainen en je kut voelen, en tegelijkertijd lean muscle gainz optimaliseren.
Hier zit dan ook de oplossing. Fix dat in extremen werken. Op welke manier dan ook. Desnoods pak je voor een paar maandjes eerst een coach om de juiste dingen te doen en pak je het daarna weer zelf op als dat de manier is. Je hoeft ook niet meteen een pro in te huren voor veel te veel geld. Alhoewel je volgens mij voor 5-600 euro je wel een offseason program kan krijgen met wekelijkse updates.

Maar goed aan de andere kant is bodybuilding, zeker als je huge wil worden wel een gevecht van je altijd kut, of in ieder geval je altijd niet optimaal fit voelen. De meeste pro’s zeggen dat ook, jij kijkt ook nogal wat podcasts/ interviews.
 
Back
Naar boven