MuscleMeat

Spambod's kuurlog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

120g zilvervliesrijst wordt 300g na het koken.
(voor wie het zich afvraagt)
bedoelde meer als je 120gr ongekookte rijst x 1.5 doet weet je hoeveel water je moet toevoegen en hoef je niet met vingertopjes te werken :')
 
bedoelde meer als je 120gr ongekookte rijst x 1.5 doet weet je hoeveel water je moet toevoegen en hoef je niet met vingertopjes te werken :')
vind het net zo lekker….
 
Hoe staat het hier met de gains dan?
 
Met mij gaat het prima. Meer dan prima zelfs.

Nu een maandje bezig met koots en ik merk / zie / voel aan alles dat ik nu gewoon best wel hard ga.

We trainen nu ongeveer 5x per week (meestal 2 on 1 off) in een klassieke bro split: chest + triceps / back / shoulders + biceps / quads / hams.

Ik heb nog nooit zo hard getraind. Elke dag doen we wel iets van forced reps, drop sets, negatives of andere shit. Ook lift ik weights die ik vroeger eigenlijk nooit liftte omdat ik altijd alleen trainde. Met een trainer in de gym die je pusht op elke set is alles echt helemaal anders.

Bijgevoegd een foto. Altijd moeilijk om te zien hoe je progress is als je wat vettiger en wateriger bent, vooral op foto’s. Maar met name in real life krijg ik toch vaak te horen dat ik steeds groter en thicker wordt. En ik zie het zelf ook gewoon in de spiegel. Mijn rug is na 4/5 trainingen met koots zichtbaar gegroeid lol, is in deze lat spread denk ik ook wel terug te zien.

Chest blijft echt een aandachtspunt, maar daar heeft koots ook een plan van aanpak voor. En daar heb ik alle vertrouwen in.

Ik heb nu 100x meer plezier in bodybuilding dan voorheen.
 

Bijlagen

  • D11A5FD7-0EFF-4838-819D-64BA3BEB0D7E.jpeg
    D11A5FD7-0EFF-4838-819D-64BA3BEB0D7E.jpeg
    182,1 KB · Weergaven: 231
Quads worden ook best wel crazy, lol.

Koots zei dat we het nog een tijdje aanzien en anders gaan we ze misschien maar 1 keer in 10-14 dagen trainen en meer focus op het aanbrengen van details ipv massa. Niet dat ik dalijk on stage als een wellness chickie eruit zie
 

Bijlagen

  • C95C11BE-A0A2-48D9-94B0-77B23A81A84F.jpeg
    C95C11BE-A0A2-48D9-94B0-77B23A81A84F.jpeg
    162 KB · Weergaven: 195
meer focus op het aanbrengen van details ipv massa.
Hoe wil je/ je coach dit precies doen?

In die quad foto pose je gewoon ‘verkeerd’. Naja, niet per se verkeerd maar je doet precies een leg extension met full contractie, dat gaat nooit de volle details tonen imo.
 
Hoe wil je/ je coach dit precies doen?

In die quad foto pose je gewoon ‘verkeerd’. Naja, niet per se verkeerd maar je doet precies een leg extension met full contractie, dat gaat nooit de volle details tonen imo.

Snapt wat je bedoelt, maar er zijn sowieso weinig details te bekennen momenteel :rolleyes: bovendien was die foto genomen na een leg day lol, dus de spier stond gewoon helemaal bol en vol van het bloed.

Chest is volgens hem gewoon een kwestie van de juiste oefeningen uitzoeken die passen bij mijn biomechanics (ik heb nogal lange armen bijvoorbeeld en mijn schouders en triceps nemen bij bepaalde angles en movements gauw de boel over…) en het ook een beetje prioriteit geven dmv 1 volle chest day te doen en later in de week nog de shoulder training te beginnen met 1 of 2 chest oefeningen. En daarnaast het natuurlijk ook gewoon de tijd geven…
 
Ah sorry, je vroeg naar leg training en niet naar chest training, lol.

Mja, beetje meer vorm gevende oefeningen doen, meer reps, meer squeezen, meer controle. Vandaag deden we bijvoorbeeld eerst zware squats, daarna de hammer horizontal leg press voor 15-20 met een paar forced reps steeds, daarna leg extensions met 1 been met je tenen helemaal baar buiten gedraaid en vervolgens nog een oefening voor de bovenkant van je quad zeg maar. In een leg extension machine til je die pad met een licht gebogen been omhoog. Dunno hoe die shit heet.

Adductor leggen we ook zwaar de focus op, maar die trainen we meestal met hamstrings.

De wetenschappers op dit forum zullen wel zeggen dat dat allemaal niet kan, maar die kerel heeft toch al 30 jaar ervaring in / met (het trainen van) wedstrijdbodybuilders. Ik geloof er wel in.
 
Dunno hoe die shit heet.
Voor de rectus femoris?
Ik heb nog nooit zo hard getraind. Elke dag doen we wel iets van forced reps, drop sets, negatives of andere shit. Ook lift ik weights die ik vroeger eigenlijk nooit liftte omdat ik altijd alleen trainde. Met een trainer in de gym die je pusht op elke set is alles echt helemaal anders.
Fucking jelly wel, wou dat ik iemand had om dit mee te kunnen doen :(
 
Ken het kwaad als ik een lege vial pak waar test inzat en daar masteron (dat ik in ampullen heb zitten) in pleur? Gewoon die ampullen optrekken met een 5ml spuit en dat in die vial gieten
 
Ken het kwaad als ik een lege vial pak waar test inzat en daar masteron (dat ik in ampullen heb zitten) in pleur? Gewoon die ampullen optrekken met een 5ml spuit en dat in die vial gieten
Zou niet inzien waarom dat uit zou maken
 
Ken het kwaad als ik een lege vial pak waar test inzat en daar masteron (dat ik in ampullen heb zitten) in pleur? Gewoon die ampullen optrekken met een 5ml spuit en dat in die vial gieten
Zolang je steriel werkt
 
Rubber van je vial zal ook wel veel beschadigd zijn, verder zie ik het nut er niet van.
ook niet van lege vials bewaren. Koop gewoon nieuwe vials als je deze manier fijner vind dan uit ampule trekken. Zou wel 18g naald met filter gebruiken
 
Rubber van je vial zal ook wel veel beschadigd zijn, verder zie ik het nut er niet van.
ook niet van lege vials bewaren. Koop gewoon nieuwe vials als je deze manier fijner vind dan uit ampule trekken. Zou wel 18g naald met filter gebruiken
Rubberen stopper is idd wel een dingetje, had laatst zelf een stukje drijven in een vial. (Eerste keer ooit tho of nooit op gelet)
 
Back
Naar boven