MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

RookworstXL

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2021
Lengte
1m80
voor wat staat die Z in je profielfoto?

Vintage Z GIF

Bullshark

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Waarom is het provoceren als je het eens bent met de acties van Poetin, en je je niet laat indoctrineren door Europese media ?

spitfire01

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 feb 2009
Waarom is het provoceren als je het eens bent met de acties van Poetin, en je je niet laat indoctrineren door Europese media ?
Oh, ik doelde eigenlijk erop dat een aantal leden het niet kunnen waarderen dat spambod pro Rusland is. Dus ik dacht dat hij mogelijk daarom expres de Z had gedaan. Was een aanname van mij.

OP
Spambod

Spambod

Huge Freak
Lid geworden
27 dec 2018
Ik dacht altijd dat ik hard trainde in me eentje en soms hier en daar een spot van me vriendin, lol.

Maar dit is dus echt met niks te vergelijken. De forced reps (die ik voorheen dus nooit deed / kom doen), drop sets, de intensiteit in zijn geheel, het volume, alle nieuwe oefeningen die we doen en die ik nog nooit heb gedaan of altijd anders heb gedaan. Mijn lichaam is na elke training in een soort shock. Alsof ik nog nooit heb getraind, lol.

Het voelt gewoon echt alsof ik met Charles Glass ofzo train, haha.

Als we dit gewoon op zijn minst een paar maanden vol kunnen houden zonder blessies of andere problemen denk ik echt dat ik grote stappen kan gaan maken met het oog op komend jaar.

Psychisch gaat het ook een stuk beter nu ik niet meer zelf hoef na te denken over hoeveel graden de incline moet zijn of hoeveel sets curls ik moet doen.

mucci

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Lengte
1m79
Massa
104kg
Het moment dat ik aan zo’n training denk, denk ik steeds dat alles rushed is. Ervaar je dat ook? M’n conditie is hier niet goed genoeg voor :roflol:

OP
Spambod

Spambod

Huge Freak
Lid geworden
27 dec 2018
Het moment dat ik aan zo’n training denk, denk ik steeds dat alles rushed is. Ervaar je dat ook? M’n conditie is hier niet goed genoeg voor :roflol:

Een beetje wel ja. Normaal rust ik 2-3 minuten tussen sets en is alles lekker rustig, nu is het steeds I go / you go en gaat alles veel sneller op en neer. Na een paar oefeningen ben ik gewoon helemaal op. Maar dit is een kwestie van gewenning, denk ik. Zal over een paar weken toch beter moeten gaan…

mucci

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Lengte
1m79
Massa
104kg
Een beetje wel ja. Normaal rust ik 2-3 minuten tussen sets en is alles lekker rustig, nu is het steeds I go / you go en gaat alles veel sneller op en neer. Na een paar oefeningen ben ik gewoon helemaal op. Maar dit is een kwestie van gewenning, denk ik. Zal over een paar weken toch beter moeten gaan…
De eigenaar van m’n gym traint ook zo en de keren dat ik meetrainde was ik misselijk terwijl ik het erg lichte gewichten waren :o je voelt je wel messed up terwijl/nadien

OP
Spambod

Spambod

Huge Freak
Lid geworden
27 dec 2018
Mijn dieet is nu als volgt:

Meal 1
6 hele eieren
180gr brood
300ml sinaasappelsap

Meal 2
145gr rijst
250gr mager rundergehakt
20gr light mayo
20gr ketchup

Meal 3 + 4 (meal 4 is pre)
145gr rijst
200gr kip
15gr kokosolie
15gr ketchup

Meal 5 (post)
105gr rijstvlokken
200gr kip
40gr dadels
30gr jam
30gr amandelpasta
15gr ketchup

Meal plan is op trainingsdagen precies hetzelfde als op rustdagen. Zelf deed ik altijd 500 of zelfs meer kcal minder op dagen dat ik niet trainde, maar nu is elke dag gewoon hetzelfde.

Eigenlijk is het dieet zelf niet echt veranderd ofzo sinds ik een koots heb. Ik liet de koots toen we begonnen gewoon zien wat ik op dat moment aan het eten was en hij vond het allemaal prima. Alleen 50gr carbs en 20gr vet toegevoegd sinds ik met “blasten” ben begonnen 2 weken geleden.

Daarnaast vertelde hij me gisteren dat ik 2 cheat meals per week moet doen ipv 1, lol. Vanavond maar eens gehoor aan geven.

Bullshark

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Geen groenten ?

OP
Spambod

Spambod

Huge Freak
Lid geworden
27 dec 2018
Geen groenten ?

Neuh. Als ik 150gr rijst eet met 200 kip ernaast en daar nog groenten bij doe, heb ik het gevoel alsof ik ga ontploffen van binnen voor de volgende 1,5 uur. Groenten zijn onnodige maagvulling in een bulk IMO.

Vitaminen haal ik uit een potje evenals mijn hormonen en om te schijten gebruik ik psyllium husk.

Bullshark

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Misschien is het wel curry ketchup.

mucci