Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Anabolen blyat try to get me banned xx
 
Waar ben je geboren dan?
 
Hij is ook een vieze asielzoeker in Rusland
 

Interessante podcast. Die gast beweert dat je per dag maar max 125mg test kan metaboliseren en dat je lichaam de rest afbreekt en gewoon uitscheidt op allerlei manieren. Ook zegt hij iemand te coachen die dit jaar in de open Olympia heeft meegedaan op minimale doseringen.

Dat meerdere grammen gear rammen niet de oplossing is wist ik hiervoor ook al, maar max 125mg elke dag... Dunno 'bout that

Als er 1000 bodybuilders zijn die door middel van hun fysiek en prestaties bewezen hebben dat methode X werkt ben ik eerder geneigd om hen te geloven dan een of andere pseudowetenschapper die het tegenovergestelde beweert. Maar desalniettemin interessante theorieën natuurlijk.
 
  • Like
Waarderingen: Apw

Interessante podcast. Die gast beweert dat je per dag maar max 125mg test kan metaboliseren en dat je lichaam de rest afbreekt en gewoon uitscheidt op allerlei manieren. Ook zegt hij iemand te coachen die dit jaar in de open Olympia heeft meegedaan op minimale doseringen.

Dat meerdere grammen gear rammen niet de oplossing is wist ik hiervoor ook al, maar max 125mg elke dag... Dunno 'bout that
Die gast is door Galen en vrienden uitgelachen in Galen' Facebook groep.

Praat ook alle merken slecht behalve die hij kan fixen lol.
 
Qua informatie e.d. is deze 10x beter, die van Bert was alleen maar dom ouwehoeren. Die van BankingForVials verdient hem ook wel

True, alleen is hij de laatste tijd niet meer zo actief hier. Jammer want vond het wel een chille kerel die ook kennis van zaken had.
Bedankt voor het compliment, heren! Ik zou willen dat ik wat actiever kon zijn, maar ik ben al zo’n 75u per week kwijt aan werk + post-master. Ik lees zo nu en dan nog snel mee in een paar logjes, waaronder deze dus. Mijn eigen log bijhouden is helaas niet meer te doen. Ik update er enkel nog ontwikkelingen ten aanzien van gezondheid, veranderingen in doseringen/trainingen en uitslagen wedstrijden.
 
Quads (7), Hamstrings(5), Calves (5)

1. BB squat (1 topset for 6-8 reps, 2nd set -10% and 3rd set -10%)
140 x 8 (+1) / 125 x 7 (+1) / 110 x 7 (+2)

2. Hammer V-squat (1x6-8, 1x10-12, 1х12-15)
160 x 8 (+2) / 130 x 10 (+2) / 100 x niet gedaan
De bedoeling was zoals jullie kunnen zien 3 sets squats en 3 sets hacks in een reverse pyramid style, maar na 2 sets hacks had ik echt het gevoel dat het wel genoeg was en dat een derde set overkill zou zijn.

3. Romanian deadlift (1x6-8, 1x10-12)
180 x 8 (+2) / 140 x 12 (+2)

4. Leg extension (3 sets to failure, adjust weight to stay in 12-15 rep range every set)
63 x 13 / 56 x 11 / 49 x 9

5. 1-leg standing leg curl (3 sets to failure, adjust weight to stay in 12-15 rep range every set)
22,5 x 13 / 20 x 11 / 17,5 x 10

6. Seated calf raise (3 sets to failure, first set fail around 15 reps)
70 x 17, 10, 8

7. Standing calf raise (11-20 reps with DC style rest/pause, on 2nd set -20% of weight and do the same again)
150 x 10+4+3 = 17 reps (+2)
120 x 8+5+4 = 17 reps (+5)
Misschien dat ik de volgende keer de 2e rest/pause set voor kuiten weglaat... Na een paar failure sets voel ik me kuiten bijna niet meer en dan heeft het imo ook geen zin meer om nog verder te doen.
 
Wat een tyfustraining zojuist. Zo'n beetje alles wat fout kon gaan, ging fout. En dat ook nog eens op pull day, voor mijn fysiek de belangrijkste dag.

Na de eerste working set van DB pullovers (doe dit als eerste oefening) liet ik per ongeluk een 36kg dumbbell vallen op mijn fles waar mijn intra workout inzat. Heel dat ding gets crushed en overal die troep op de grond lol.

Vervolgens gewoon niet de mental focus en concentratie die ik normaal wel heb. Er waren ook een paar vaders die hun fucking 10 jarige kinderen in de gym rond lieten rennen (ja wtf??? Kan ook alleen in Russia zoiets). Was bijna in staat om een dumbbell op het hoofd van zo'n vader of kind te gooien. Dit is dus ook gewoon echt DE reden dat ik meestal om 6 of 7 uur in de ochtend wil trainen. Zodat ik geen last heb van alle down syndroms op deze wereld. Dus overmorgen (morgen is rustdag) sta ik weer gewoon om 4 uur op zodat dit niet nog een keer voorkomt.

En oh ja... Ik zweette echt EXTREEM niet normaal veel. Ik had geen zweetdruppels die hier en daar van me hoofd af vielen, maar hele rivieren die naar beneden stroomden. Constant... Na de training deed ik mijn shirt uit en ik zag er in de spiegel 5kg leaner uit. Zegt dus een hoop over hoeveel vocht ik vasthoud en hoe fucked up dat is.
Mijn handen waren ook constant nat en ik kon niet eens normaal een barbell vasthouden zonder dat 'ie weggleed.

Wel hier en daar weten te plussen op een paar oefeningen, maar als het gevoel erbij zoals vandaag niet goed is, dan care ik niet echt om de plusjes in mijn logboek.

Dusja... Het was niet echt mijn dag vandaag.
 
  • Sad
Waarderingen: BB_
Ik gedraag mij ook als een kind en zie er ook uit.
 

Ja had die een paar dagen geleden al geluisterd. Chille dude die JP, moet misschien toch maar eens lid worden van zijn forum. Dat ben ik al maanden van plan lol maar het komt er steeds niet van. Misschien een goed verjaardagscadeau voor mezelf komende week. :p

Net trouwens een tyfuspijnlijke injectie gehad, lol. Ik zat denk ik in littekenweefsel of zo want ik moest superhard duwen om de olie uit de spuit te krijgen en het deed helse pijn. Maar dit was gelukkig de laatste rechter-quad injectie van deze kuur, dus nu krijgen mijn quads wat rust hehe. Cruisen ga ik doen op 0,5ml in mijn delts met een insuline pin.
 
Laatst bewerkt:
Misschien eens je voeding onder de loep nemen als je zoveel vocht vasthoud?
 
Misschien eens je voeding onder de loep nemen als je zoveel vocht vasthoud?

Mijn voeding is 100% clean 6 op 6 maaltijden per dag, iedere dag.

Ik gebruik wel redelijk veel zout bij mijn eten, maar ik heb ook eens een week minder zout geprobeerd toe te voegen en ik merkte geen verschil qua water retentie. Het eten was alleen niet te kanen zonder zout erover.

Ik denk dat het gewoon een reactie van mijn lichaam is op testosteron... Weinig aan te doen denk ik.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
100iu insulin op advies van Milos lol
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven