MuscleMeat

Spambod's kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Big Chungus

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Waardering
3.540
Lengte
1m81
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Ik denk dat mucci een ontzettend lekkere vriendin heeft

Spambod

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
3.083
Ik heb leuke resultaten gehaald met fortitude training, mss is dat iets voor je? Je doet een combi van loading en pump werk.

Momenteel van fortitude naar DC geswitched cuz tijd tekort want train met m'n gf en dat neemt wel wat meer tijd in beslag helaas
Heb je mss wat links waar er wat meer over te lezen valt? Kan er zo 1 2 3 niet echt fatsoenlijke artikels over vinden

Bert

Ieiunium-crebrescens
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
15.709
Lengte
1m89
Massa
102kg
1 stukje van dat interview vond ik echt heel bijzonder. Dorian begint over dat ie een sponsorloop heeft voor een goed doel als hij 11 is en dat hij en een ander elkaar aan t opnaaien zijn over hoeveel rondjes ze kunnen lopen. Normale mensen lopen er 4-5, de andere jongen 10 maar Dorian gaat maar door en door totdat hij 41 rondjes loopt ofzo, het donker is, iedereen weg is en de leraar hem vraagt te stoppen omdat ie zelf naar huis wil. Over mentale gestoordheid gesproken haha. Wat een guy
Mooi verhaal, sommige mensen kunnen echt een knop omzetten en blijven gaan (net als Commando's bijvoorbeeld; dan moet je ook gewoon knettergek zijn en mentaal en fysiek niet te slopen).

Ik hoorde ook een mooi verhaal over Nairo Quintana, wielrenner en klein mannetje die geweldig kan klimmen. Was vroeger als jochie in Colombia krantenbezorger en moest op een oude stadsfiets zonder versnellingen elke dag de bergen op om kranten te bezorgen.

Spambod

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
3.083
Verstuurd. Helaas geen pic verstuurd.

Jij had toch ook een vriendin he?:eyebrow:
Thanks man! Behoorlijk wat leesvoer :eek:

Ja, heb al 3+ jaar geen andere pussy meer gezien en betwijfel of dat ooit nog gaat gebeuren :o

mucci

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Waardering
2.863
Lengte
1m79
Massa
96kg
Thanks man! Behoorlijk wat leesvoer :eek:

Ja, heb al 3+ jaar geen andere pussy meer gezien en betwijfel of dat ooit nog gaat gebeuren :o
idd wat leesvoer! Leest vlot weg vind ik.

Wat betreft je gf, goed toch? Ze heeft overigens nog een Bhole ook he :eyebrow:

Spambod

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
3.083
Had jij dc training of @Spambod ? Ik wil die waarschijnlijk gaan doen maar wordt van google niet veel wijzer
Ik heb een tijdje Dc training gedaan. Op dit forum staat echt alles wat je moet weten:

Dit is ook een goed artikel

Ben benieuwd hoe het je bevalt. Bij mij gaat het ook weer een beetje kriebelen om zoiets te gaan doen, alleen 3x per week trainen vind ik te weinig en als je vaker dan dat traint herstel je niet goed genoeg

Lm7790

Moderator
Moderator
Relnicht
Lid geworden
8 mei 2013
Waardering
4.328
Lengte
1m63
Massa
61kg