XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Je drinkt zeker ook genoeg? Zet je test only?
 
Je drinkt zeker ook genoeg? Zet je test only?

Ik drink misschien wel wat minder dan dat ik zou willen (ik schat ongeveer 4 liter water per dag incl. wat ik tijdens het trainen drink), maar dat komt voornamelijk omdat je in Rusland geen kraanwater kan drinken (ja lol) en je dus constant van die grote flessen uit de winkel moet kopen om te kunnen drinken. Als je elke dag 5 van die flessen moet gaan halen denk je na een tijdje van "fuck dit ik ga wel wat minder drinken" :o :hahaha: misschien een slap excuus maar dat zijn de struggles als je in een derdewereldland woont.

Verder zet ik alleen test cyp ja, 600mg per week.
 
Er waren ook een paar vaders die hun fucking 10 jarige kinderen in de gym rond lieten rennen (ja wtf??? Kan ook alleen in Russia zoiets). Was bijna in staat om een dumbbell op het hoofd van zo'n vader of kind te gooien.
Had het laatst ook. Was met mijn zwaarste set deadlift bezig, rennen er ineens 2 kinderen voor me langs. Schrik mezelf echt de graftyfus. Dat laatste heb ik die kinderen dan ook toegewenst. Vonden zij weer beetje gek. Maar goed, je schikt gewoon omdat je het niet verwacht. Haalde mij ook uit mijn training dus kan me goed voorstellen dat je er daarna even uit was.

volgende keer weer nieuwe kans. Soms heb je gewoon een k training er tussen zitten.
 
Op test only was ik ook een enorme vochtbom. Kut is dat. Ik heb ook last van meer vochtretentie wanneer ik wat hoger sta in vetpercentage.
 
Op test only was ik ook een enorme vochtbom. Kut is dat. Ik heb ook last van meer vochtretentie wanneer ik wat hoger sta in vetpercentage.

Op zich vind ik het niet zo heeeeel erg... Natuurlijk is het wel vervelend en ben ik liever altijd droog en ripped, maar als je huge wil worden zal je hier doorheen moeten.

Na deze week ga ik 10 of 12 weken cruisen op 125mg en vervolgens vanaf het nieuwe jaar een cut-blast doen van 12 weken. Nog ff volhouden dus.
 
Op zich vind ik het niet zo heeeeel erg... Natuurlijk is het wel vervelend en ben ik liever altijd droog en ripped, maar als je huge wil worden zal je hier doorheen moeten.

Na deze week ga ik 10 of 12 weken cruisen op 125mg en vervolgens vanaf het nieuwe jaar een cut-blast doen van 12 weken. Nog ff volhouden dus.
Eens, zolang je weet dat het enkel vocht is, is het niet zo'n issue. Een beetje vet in de bulk kan ook geen kwaad. Vocht vasthouden heb ik ook snel, zeker met veel carbs. Eet/drink je veel zuivel?

Ah, je blijft dus on. Ik twijfel nog over mijn volgende kuur (daarna off gaan of cruisen). Wellicht heb ik het gemist, maar wat doe jij v.w.b. HCG?
 
Eens, zolang je weet dat het enkel vocht is, is het niet zo'n issue. Een beetje vet in de bulk kan ook geen kwaad. Vocht vasthouden heb ik ook snel, zeker met veel carbs. Eet/drink je veel zuivel?

Ah, je blijft dus on. Ik twijfel nog over mijn volgende kuur (daarna off gaan of cruisen). Wellicht heb ik het gemist, maar wat doe jij v.w.b. HCG?

Ik doe 2x 500IU HCG per week. Kan het hier gewoon in de apotheek kopen dus geen gezeik met of het echt is of niet en het is nog best goedkoop ook. Ik wil zeker kinderen over een paar jaar dus ik blijf het gewoon zetten voor zo lang als ik on ben.
 
Ik doe 2x 500IU HCG per week. Kan het hier gewoon in de apotheek kopen dus geen gezeik met of het echt is of niet en het is nog best goedkoop ook. Ik wil zeker kinderen over een paar jaar dus ik blijf het gewoon zetten voor zo lang als ik on ben.
Aha. Ik heb geen kinderwens, dus zit in dubio. Overigens weet ik ook niet wat het risico is m.b.t. vruchtbaarheid. Volgens mij krijgen de meesten, zo niet iedereen, hun vruchtbaarheid na lang on zijn wel weer terug (ook zonder constant HCG zetten), het kan alleen even duren.
 
Aha. Ik heb geen kinderwens, dus zit in dubio. Overigens weet ik ook niet wat het risico is m.b.t. vruchtbaarheid. Volgens mij krijgen de meesten, zo niet iedereen, hun vruchtbaarheid na lang on zijn wel weer terug (ook zonder constant HCG zetten), het kan alleen even duren.

Pleister was 8 jaar on toch? en was na 3 maanden alweer vruchtbaar na dat protocol van Dave.
Weet niet of hij in die 8 jaar ook hcg heeft gezet tho
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Pleister was 8 jaar on toch? en was na 3 maanden alweer vruchtbaar na dat protocol van Dave.
Weet niet of hij in die 8 jaar ook hcg heeft gezet tho
Is toch ook wel persoonsgebonden? De een heeft gewoon pech de ander niet?
 
Aha. Ik heb geen kinderwens, dus zit in dubio. Overigens weet ik ook niet wat het risico is m.b.t. vruchtbaarheid. Volgens mij krijgen de meesten, zo niet iedereen, hun vruchtbaarheid na lang on zijn wel weer terug (ook zonder constant HCG zetten), het kan alleen even duren.
Daar lijkt het inderdaad op, al zijn er enkele uitzonderingen.

Wat je ziet bij studies met hormonale contraceptie voor mannen is dat ongeveer de helft weer vruchtbaar is na 3 en een halve maand, zo'n 67% na 6 maanden, 90% na 12 maanden, 96% na 16 maanden en 100% binnen 24 maanden.
 
Daar lijkt het inderdaad op, al zijn er enkele uitzonderingen.

Wat je ziet bij studies met hormonale contraceptie voor mannen is dat ongeveer de helft weer vruchtbaar is na 3 en een halve maand, zo'n 67% na 6 maanden, 90% na 12 maanden, 96% na 16 maanden en 100% binnen 24 maanden.

Maar zou jij aan iemand die een kinderwens heeft in de toekomst en blast en cruised het toch aanraden om zolang als je on bent HCG te zetten? Of maakt het eigenlijk simpelweg niet veel uit?
 
Daar lijkt het inderdaad op, al zijn er enkele uitzonderingen.

Wat je ziet bij studies met hormonale contraceptie voor mannen is dat ongeveer de helft weer vruchtbaar is na 3 en een halve maand, zo'n 67% na 6 maanden, 90% na 12 maanden, 96% na 16 maanden en 100% binnen 24 maanden.
Aha, ik dacht al ergens iets in die trant te hebben gelezen. Heeft het dan volgens jou nog meerwaarde of andere voordelen om HCG te zetten indien je toch meerdere jaren gaat blasten-cruisen? Om nou 2 jaar lang continu HCG te zetten als het me toch niets oplevert...
 
Maar zou jij aan iemand die een kinderwens heeft in de toekomst en blast en cruised het toch aanraden om zolang als je on bent HCG te zetten? Of maakt het eigenlijk simpelweg niet veel uit?
Het maakt wat dat betreft waarschijnlijk niet zoveel uit, al zijn er wat zwakke aanwijzingen dat jarenlang kuren de ballen permanent kan beschadigen. De gedachte is dat hCG-gebruik dat zou kunnen voorkomen.

Aha, ik dacht al ergens iets in die trant te hebben gelezen. Heeft het dan volgens jou nog meerwaarde of andere voordelen om HCG te zetten indien je toch meerdere jaren gaat blasten-cruisen? Om nou 2 jaar lang continu HCG te zetten als het me toch niets oplevert...
Het gaat waarschijnlijk een deel van de atrofie van de testes tegen, houdt je waarschijnlijk tijdens de kuur vruchtbaar en mogelijk dat het herstel nadien wat kan bevorderen (zie bovenstaande). Maar dat is speculatief van mijn kant.
 
Misschien een ai erbij mee laten lopen.vntl doet dat ook geloof ik.
 
Back
Naar boven