Fitness Seller

Spambod's kuurlog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Stom is dat ik bij 4k denk aan hongerleiden :roflol:
 
Ja maar jij bent ook echt wel een beetje een dikzak
Poehh hou op .. toen ik vanmorgen weer me vetrollen zag ben ik gaan huilen in een hoekje
 
Poehh hou op .. toen ik vanmorgen weer me vetrollen zag ben ik gaan huilen in een hoekje
+1. Volgende keer huilen we samen. Neem ik BonBon Block en tissues mee.
 
  • Haha
Waarderingen: vntl
Ik wil ook 100kg wegen met 4k calorieen :(

Tsja... Ik weet ook niet zo goed waar die dramatische eetlust precies aan ligt. Ik train nu natuurlijk best wel high volume en de sessies duren ook best lang, dus ik verbrand een hoop kcal alleen al tijdens het trainen + gewoon andere dagelijkse activiteiten + 600mg test. Dan zou ik met 100kg bodyweight inderdaad met gemak 4k moeten eten en nog honger moeten hebben ook... Maar dat is dus absoluut niet het geval :o

Ik ben erg benieuwd of ik na een cut-kuur dezelfde problemen ga ondervinden of niet. Eigenlijk was ik niet van plan om anytime soon een cut-kuur te gaan doen, maar vooral het onvermogen om zo veel te eten dwingt mij er wel een beetje toe. Ik wil gewoon mijn bodyfat en eetlust en relatie met eten een beetje resetten zeg maar dmv eventjes te cutten voor een paar maanden. Ik kijk er al erg naar uit... Seriously.
 
Jij uitkijken naar cutten? WTF is wrong with you bro get juicyyyyy
 
  • Like
Waarderingen: LM
Sommige mensen hebben gewoon geen geweldige eetlust volgens mij. Heb er zelf ook last van, ik kan tot 4800 a 5000 kcal redelijk eten omdat het moet maar daarboven is het allemaal kut. Heb nu maar 10 mg MK-677 toegevoegd omdat ik daar berehonger van krijg en ik nu toch een keer over die 116 kg heen wil. Maarja downside daarvan is weer dat ik 's morgens m'n nest met heel veel pijn en moeite uit kom.
 
Sommige mensen hebben gewoon geen geweldige eetlust volgens mij. Heb er zelf ook last van, ik kan tot 4800 a 5000 kcal redelijk eten omdat het moet maar daarboven is het allemaal kut. Heb nu maar 10 mg MK-677 toegevoegd omdat ik daar berehonger van krijg en ik nu toch een keer over die 116 kg heen wil. Maarja downside daarvan is weer dat ik 's morgens m'n nest met heel veel pijn en moeite uit kom.

Ja MK677 heb ik ook al naar gekeken omdat mucci mij het meermaals aanraadde. Probleem is echter dat die shit hier echt belachelijk duur is en het ook niet iedereen schijnt te helpen qua eetlust. Heb ook een paar kennissen die het geprobeerd hebben en die er niks van merkten (of wellicht was het fake dat kan natuurlijk ook lol). Niet echt een optie voor mij dus
 
Jij uitkijken naar cutten? WTF is wrong with you bro get juicyyyyy

Als ik de volgende keer 750 of 800 test doe zal ik nog meer moeten eten en dat zie ik ff niet zitten momenteel + ik zou mijn vetpercentage toch iets lager willen hebben en willen houden in de toekomst.

Het liefst zouden we allemaal forever willen bulken maar ik betwijfel of dat de meest effectieve manier is. Je kan niet jarenlang kcal blijven pounden met constante gains.

Ik denk dat ik er leaner sowieso al best joocy uit zou zien nu
 
Vandaag echt met lood in de schoenen benen gaan trainen, maar uiteindelijk weer een lekkere training gehad, zonder kots. Weliswaar niet kunnen plussen op squats (al een paar weken niet), maar voor mijn gevoel ging dit gewicht wel makkelijker dan de vorige keer.

Dit was de training:

1. BB squat
140 x 9 / 5 / 4 / 4
2. HS V-squat (hier doe ik elke workout 2,5kg bij)
125 x 10 / 8+2 / 7+3 / 7+3
3. Leg extensions with 2sec hold
63 x 10+2 / 8+4 / 8+4 / 7+5
4. HS single leg curl (links en rechts afgewisseld zonder pauzes en ook hier weer een goede hold on top)
17,5 x 12 / 12 / 12 / 12
5. Deadlift (gewoon vanaf de grond zoals gebruikelijk, alleen niet helemaal hyperextenden met de rug om zoveel mogelijk spanning op hams en glutes te houden, voelde echt fucking heerlijk!)
140 x 11 / 7 / 6 / 5

Voor de rest weinig te melden eigenlijk... Gewicht blijft ondanks de stijging van 250kcal nog steeds een beetje schommelen rond de 103,5kg... Dat betekent iig dat ik niet dikker aan het worden ben en dat is maar goed ook.

Nu de dag nog maar zien door te komen na zo'n leg workout...
 
Hoeveel weken ben je nu bezig en vanaf welke week kon je het gewicht op de squats niet meer uppen?
 
Wat is nu je plan na deze blast? Las iets over tussentijds cutten...
Dus hierna verder cruisen voor x aantal weken, om vervolgens een cutblast te draaien? Al van plan hier een extra compound voor te gaan gebruiken of nogmaals enkel testosteron?
Overigens wel een fijne en overzichtelijke log dit, hoop dat je nog lang doorlogt! Keep up the good work.
 
Wat is nu je plan na deze blast? Las iets over tussentijds cutten...
Dus hierna verder cruisen voor x aantal weken, om vervolgens een cutblast te draaien? Al van plan hier een extra compound voor te gaan gebruiken of nogmaals enkel testosteron?
Overigens wel een fijne en overzichtelijke log dit, hoop dat je nog lang doorlogt! Keep up the good work.

Leuk dat je ook volgt en bedankt voor het compliment :)

Ja, ik denk dat ik na een cruise van 10 of 12 weken een cut-blast ga doen. Het is niet dat ik moddervet ben nu, maar met het oog op toekomstige bulk-blasts is het denk ik goed om eens wat bodyfat eraf te strippen en van daaruit weer verder te gaan bouwen.

Qua compounds en doseringen ben ik er nog niet helemaal uit. Test only op 400 of 500mg zou waarschijnlijk meer dan genoeg zijn, maar aan de andere kant is dit misschien ook wel een goed moment om eens een andere compound te introduceren en om te kijken hoe dat is. In dit geval neig ik naar masteron. Test op 250mg en masteron op 200 of 400mg... Zoiets wordt het denk ik.
 
Vandaag was ik overigens echt sterk :grinny: Vorige week 38kg DB shoulder press met grootse moeite voor 7 reps gedaan en vandaag kon ik er maar liefst 9! De dumbbells voelden echt een stuk lichter dan vorige week.

Vervolgens nog Hammer Strength shoulder presses gedaan, DB side raises, cable side raises, DB shrugs en nog 3 oefeningen voor triceps. Lekkere training wel.

Voorlopig houd ik het maar ff bij foto's met kleren aan :hahaha:
 

Bijlagen

  • P90928-093533(1).jpg
    P90928-093533(1).jpg
    89,7 KB · Weergaven: 191
Ja met je shit fysiek na twee kuren :emo:
 
Back
Naar boven