XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Gewicht bij aanvang van kuur #1: 83,8 KG
Gewicht na week 12 van kuur #1: 100,0 KG

Gewicht bij aanvang van kuur #2: 96,3 KG
Gewicht na week 1: 99,4 KG
Gewicht na week 2: 101,7 KG
Gewicht na week 3: 102,5 KG
Gewicht na week 4: 103,6 KG
Gewicht na week 5: 103,6 KG
Gewicht na week 6: 103,6 KG
Gewicht na week 7: 104,0 KG
Gewicht na week 8: 103,5 KG
Gewicht na week 9: 103,7 KG

Weer een week voorbij en ondanks de +250kcal die ik 1 week geleden toevoegde, zit ik nog steeds op hetzelfde gewicht. Heb daar eerlijk gezegd een beetje een dubbel gevoel bij... Aan de ene kant snap ik wel dat gewicht geen reet uitmaakt zolang ik maar groter en sterker word (wat ik ook daadwerkelijk word... De foto's die ik af en toe post spreken voor zich). Maar aan de andere kant is het ook een beetje frustrerend ofzo dat ik voor mijn gevoel superveel aan het eten ben en daar ook dagelijks de grootste moeite mee heb en alsnog net zo veel weeg als in week 4. Het is een bulk-cycle. Maar goed, nog weer van de andere kant: elke week 1kg aankomen en moddervet uit zo'n kuur komen is natuurlijk ook kut. Er moet een soort gulden middenweg hiervoor zijn en ik vraag me af of ik daar nu ben.

Voor de rest gaan de trainingen wel lekker... Op de compounds waar ik op load word ik bijna elke week wel een of 2 reps sterker en ik voel me ook gewoon erg goed tijdens het trainen. Meestal heb ik er voor de training totaal geen zin in en voel ik me moe, maar na een paar sets ben ik echt in the zone en voel ik niks van vermoeidheid oid.
 
Laatst bewerkt:
Mja elk lichaam is anders maar als ik minder dan 2 maand tussen vorige kuur laat kom ik gewoon terug op mijn vorige top van vorige kuur bij mij moet er 3 maand tussen zitten en dan is het nog niet de moeite... Als ik halfjaar of langer off ga heb ik terug dikke gains.. ik weet niet juist hoeveel tijd er tussen je 2 kuren tussenzit en wat je nu allemaal gebruikt...hou altijd in het achterhoofd je kan veel sneller progressie maken met AAS maar er zit ook een grens op ik vind het persoonlijk niet de moeite om te snel terug te blasten...ben wel ecto van nature kom moeilijk aan
 
Mja elk lichaam is anders maar als ik minder dan 2 maand tussen vorige kuur laat kom ik gewoon terug op mijn vorige top van vorige kuur bij mij moet er 3 maand tussen zitten en dan is het nog niet de moeite... Als ik halfjaar of langer off ga heb ik terug dikke gains.. ik weet niet juist hoeveel tijd er tussen je 2 kuren tussenzit en wat je nu allemaal gebruikt...hou altijd in het achterhoofd je kan veel sneller progressie maken met AAS maar er zit ook een grens op ik vind het persoonlijk niet de moeite om te snel terug te blasten...ben wel ecto van nature kom moeilijk aan

Ik klaag niet over dat ik geen gains of progressie heb oid... Daar ben ik eigenlijk juist wel tevreden over tot nu toe in deze cycle.

Ik vind het alleen raar dat ik lange tijd op hetzelfde gewicht blijf hangen, terwijl me uiterlijk en kracht wel zichtbaar verandert en de kcal toegenomen zijn. Dat zou dus eigenlijk betekenen dat ik spiermassa gewonnen heb en vet verloren heb. Nou kan ik daar best wel in geloven aangezien mijn abs en bepaalde "lijnen" nu beter zichtbaar zijn dan voor de cycle, maar hoe de fuck kan dat als ik elke dag 4000 kcal naar binnen aan het force-feeden ben en er van al dat eten heel de dag bij loop als een 9 maanden zwangere vrouw. Rare shit toch...
 
Ik wist niet waar ik dit neer moest gooien, maar ik vond het uiterst interessant en denk jij ook:


groetjes
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik wist niet waar ik dit neer moest gooien, maar ik vond het uiterst interessant en denk jij ook:


groetjes

Ja, die had ik ooit al eens gelezen! In principe vind ik 2-3gr in totaal aan steroids voor iemand die pro is en 110-120kg on stage weegt en zijn geld er mee verdient niet zo gek veel en ik denk ook dat er pro's zijn die minder dan dat gebruiken.

Maar op dit forum liggen dit soort onderwerpen nogal gevoelig, aangezien er ook veel leden zijn (zoals dreamy bijvoorbeeld) die net zo veel gebruiken en er uitzien als poep (in verhouding met wat ze gebruiken). DUS de pro's móéten wel 5x zo veel gebruiken en dat is voor dat soort figuren de enige waarheid.

Genetics, work ethic, jarenlang leven als een monnik, supergestoorde trainingen etc. tellen niet op dit forum. Alleen de grammen tellen.
 
Ik wist niet waar ik dit neer moest gooien, maar ik vond het uiterst interessant en denk jij ook:


groetjes
3gr en 10iu ED voor $ 8.000 - $ 20.000. Goeie supplier
 
Ja, die had ik ooit al eens gelezen! In principe vind ik 2-3gr in totaal aan steroids voor iemand die pro is en 110-120kg on stage weegt en zijn geld er mee verdient niet zo gek veel en ik denk ook dat er pro's zijn die minder dan dat gebruiken.

Maar op dit forum liggen dit soort onderwerpen nogal gevoelig, aangezien er ook veel leden zijn (zoals dreamy bijvoorbeeld) die net zo veel gebruiken en er uitzien als poep (in verhouding met wat ze gebruiken). DUS de pro's móéten wel 5x zo veel gebruiken en dat is voor dat soort figuren de enige waarheid.

Genetics, work ethic, jarenlang leven als een monnik, supergestoorde trainingen etc. tellen niet op dit forum. Alleen de grammen tellen.

Eens. Ik had zelf ook echt hogere doseringen verwacht (ja alsnog is t fk veel haha), maar voor pro status dacht toch wel aan bijna t dubbele

Edit: je weet natuurlijk nooit wat ze gebruiken tenzij je 24/7 naast ze loopt of een van hen bent
 
Eens. Ik had zelf ook echt hogere doseringen verwacht (ja alsnog is t fk veel haha), maar voor pro status dacht toch wel aan bijna t dubbele

Edit: je weet natuurlijk nooit wat ze gebruiken tenzij je 24/7 naast ze loopt of een van hen bent

Over een paar jaar weet ik het want dan ben ik ook preau
 
Dan kom ik bij elke wedstrijd/guest posing kijken man. Tren als 2e compound?

Pff nee tren daar is het nog veel te vroeg voor.

De bedoeling is eerst een cut met wat test en mast en daarna weer een test only bulk. Zoiets...
 
Pff nee tren daar is het nog veel te vroeg voor.

De bedoeling is eerst een cut met wat test en mast en daarna weer een test only bulk. Zoiets...
Ik heb m'n eerste kuur mast gezet, maar als ik het opnieuw zou don zou ik test only doen. Het is leuk voor de looks, maar of het z'n geld waard is. Jij betaalt er hoogstwaarschijnlijk wel wat minder voor in Rusland. Ik ben benieuw hoe een tweede kuur gaat zijn gezien jouw gewichtsverloop.
 
No offence maar als jullie geloven dat een pro 3G gebruikt dan grijpen jullie flink missen.
Ik denk dan DBB bazen als Pleister dat we kunnen bevestigen.

Ik geloof trouwens ook niet dat die NL’er Lorenzo, ‘maar’ 3gr gebruikt. Maar misschien dat iemand hem kent en daar meer kennis van heeft.
 
Ik heb m'n eerste kuur mast gezet, maar als ik het opnieuw zou don zou ik test only doen. Het is leuk voor de looks, maar of het z'n geld waard is. Jij betaalt er hoogstwaarschijnlijk wel wat minder voor in Rusland. Ik ben benieuw hoe een tweede kuur gaat zijn gezien jouw gewichtsverloop.

Het kost hier inderdaad wat minder dan dat jullie er voor betalen maar het is alsnog best wel prijzig spul ja.

Na 2 bulk-kuren zou het mijn eerste cut-kuur zijn. Natuurlijk is een beetje test voldoende om op te cutten. Maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe ik er uit zie met de droge en harde look die masteron geeft in combinatie met de spiermassa die ik de afgelopen tijd heb gegained. En ik wil toch stilletjes aan mijn horizon een beetje verbreden wat compounds betreft en mij lijkt masteron daar uitermate geschikt voor.
Dat is een beetje mijn redenering erachter.

Maar ik heb nog niets definitief beslist en ook nog niks besteld lol. Dus heb nog ff tijd om er over na te denken
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Het kost hier inderdaad wat minder dan dat jullie er voor betalen maar het is alsnog best wel prijzig spul ja.

Na 2 bulk-kuren zou het mijn eerste cut-kuur zijn. Natuurlijk is een beetje test voldoende om op te cutten. Maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe ik er uit zie met de droge en harde look die masteron geeft in combinatie met de spiermassa die ik de afgelopen tijd heb gegained. En ik wil toch stilletjes aan mijn horizon een beetje verbreden wat compounds betreft en mij lijkt masteron daar uitermate geschikt voor.
Dat is een beetje mijn redenering erachter.
Begrijpelijk keuze en voor een cut prima. Mijn derde kuur wordt denk ik ook een cut-kuur. Ik weet nog niet of en zo ja, wat ik naast test ga zetten dan. (Tren? :P)
 
Begrijpelijk keuze en voor een cut prima. Mijn derde kuur wordt denk ik ook een cut-kuur. Ik weet nog niet of en zo ja, wat ik naast test ga zetten dan. (Tren? :P)

Mijn doel is om zo lang mogelijk te wachten met tren. Het liefst nog een paar jaar.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Mijn doel is om zo lang mogelijk te wachten met tren. Het liefst nog een paar jaar.

Waarom? Tren kan zowel in bulk als cut gebruikt worden toch? Lijkt me eerder een plus als je weet hoe je daarmee om moet gaan
 
Is tren zo erg dan? Moet je niet al een steekje los hebben om door te draaien op zoiets?
 
No offence maar als jullie geloven dat een pro 3G gebruikt dan grijpen jullie flink missen.
Ik denk dan DBB bazen als Pleister dat we kunnen bevestigen.

Ik geloof trouwens ook niet dat die NL’er Lorenzo, ‘maar’ 3gr gebruikt. Maar misschien dat iemand hem kent en daar meer kennis van heeft.

Ik geloof niet dat ze veel meer gebruiken..
Offseason 1500 mg test - 600/800 deca - 800/1000 bold
Prep 750-1250? test - 800/1000 mast - 600/1000 tren
Daarnaast de orals en gh en dergelijke.

Heb nu al zoveel pro's gehoord dat boven de 1250/1500 test totaal niet chill is op verschillende vlakken.
Tuurlijk zullen er uitschieters zijn die dubbel zoveel pakken maar denk dat hierboven gemiddelde doses zijn bij pro's.
Waar moet je al die olie ook laten xd Bostin met zijn 9cc's per dag prik je je het lazarus
 
Back
Naar boven