XXL Nutrition

Spambod's kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Had jou wel wat dominanter verwacht maat

    Ik ben doorgaans zoals het een echte russian betaamt best wel macho hoor, maar zonder toestemming mijn piemel in haar poepgat stoppen gaat mij een brug te ver :dunno: Maar misschien dat wanneer ik on tren ben dit nog zal veranderen
     
    Had jij dc training of Spambod ? Ik wil die waarschijnlijk gaan doen maar wordt van google niet veel wijzer

    Ik heb een tijdje Dc training gedaan. Op dit forum staat echt alles wat je moet weten:

    Dit is ook een goed artikel

    Ben benieuwd hoe het je bevalt. Bij mij gaat het ook weer een beetje kriebelen om zoiets te gaan doen, alleen 3x per week trainen vind ik te weinig en als je vaker dan dat traint herstel je niet goed genoeg
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Dit blijft, vanuit veel kanten bezien, een zeer vermakelijk en informatief log
     
    Hoe lang ga je straks cruisen?
     
    Qua informatie e.d. is deze 10x beter, die van Bert was alleen maar dom ouwehoeren. Die van BankingForVials verdient hem ook wel

    True, alleen is hij de laatste tijd niet meer zo actief hier. Jammer want vond het wel een chille kerel die ook kennis van zaken had.
     
    Blijkbaar is er een regel dat je onder 21 of 23 niks over AAS mag vragen...? :o
     
    Ik vraag dit voor een vriend is een veel toegepaste vorm op dit forum, doe er je voordeel mee stelletje pubers!
     
    Ik vraag dit voor een vriend is een veel toegepaste vorm op dit forum, doe er je voordeel mee stelletje pubers!
    Daar trappen ze toch niet meer in? Ik vraag dit voor een vriend.
     
    Blijkbaar is er een regel dat je onder 21 of 23 niks over AAS mag vragen...? :o

    Eigenlijk zouden gastjes van jouw leeftijd verbannen moeten worden uit deze sectie. Volwassen mannen horen hier onder elkaar te praten over bodybuilding en steroids zonder kleuters ertussen
     
    Eigenlijk zouden gastjes van jouw leeftijd verbannen moeten worden uit deze sectie. Volwassen mannen horen hier onder elkaar te praten over bodybuilding en steroids zonder kleuters ertussen

    lol. hoe oud ben jij dan
     
    Back
    Naar boven