AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beloning voor de gouden tip die leidt naar de vondst van de vermiste Spambod.

De knurft wordt al ruim 9 dagen vermist.
Inmiddels zijn er al twee dbb leden opgepakt voor betrokkenheid bij zijn verdwijning.

De twintiger vertrok na een lichte vernedering op dbb zijn woning en was later die dag nog te vinden in de sportschool. Van betrouwbare bronnen is vernomen dat de heer Spambod in een emotioneel labiele toestand verkeerde. Nadat hij meerdere bezoekers benaderd had om trenbolone heeft Spambod om 23:00 uur jankend de sportschool verlaten.
Sindsdien ontbreekt van hem ieder spoor.

Mensen die meer weten over de verdwijning van Spambod kunnen contact opnemen met de politie via het algemene telefoonnummer.

Spambod werd het laatst gezien in een oversized vodje, verder is hij te herkennen aan:

- een lang slungelig postuur
- slanke bouw ‘skinnyfat’
- spierwitte lichaamstint

Overig:

- wegens overmatig transpireren kan hij een beetje stinken

Bekijk bijlage 471061

Weet je meer, maar wil je liever niet met de politie praten, dan kun je contact opnemen met zijn holmaatje ACE
De gouden tip wordt beloond met een scoop whey en een foto van het crackgebit van ACE

Ik wil dit bericht graag nomineren voor 'POST VAN 2019'.

Alles zit er in: drama, spanning, humor, ...
 
Dit was zijn beginshape ThaWasteland

E057C7C5-CF45-4FC9-B8CA-378D0EA928A2.jpeg
 
Hoe staat het ervoor a matsko
 
Dag iedereen.

Maandag na 6 weken te hebben gecruised ben ik begonnen aan mijn cut blast. De bedoeling is eerst 6 weken 250mg test en 200mg mast en daarna misschien verhogen naar 600mg mast voor de laatste 6 weken. Maar misschien ook niet... Dat zullen we nog wel zien.

Die 6 weekjes cruise zijn eigenlijk heel prima verlopen. Mijn gewicht is gedurende heel de cruise exact hetzelfde gebleven als hoe het tegen het einde van de laatste bulk-blast was, namelijk 105 kilo. Training wise gaat het de laatste paar maanden echt extreem goed. Het lijkt alsof ik voor mezelf eindelijk heb uitgevonden wat daadwerkelijk werkt en wat mij elke sessie krachtgains geeft. Ik hoop en verwacht eigenlijk ook gewoon verder te progressen op alle main lifts tijdens de cut.

Voor deze cut ben ik van plan om in grote lijnen Chris Aceto zijn aanpak te volgen zoals hij het in zijn boek Championship Bodybuilding beschrijft.
Het baseline-dieet wat ik de afgelopen paar weken/maanden heb gevolgd bevatte 3800kcal en 500gr carbs en hiermee bleef ik al die tijd gewoon op gewicht. Dit is dus mijn onderhoud.

De eerste stap in deze cut is de carbs met 25% verlagen. Dus van 500 naar 375. Wanneer dit geen gewichtsverlies meer geeft, ga ik cardio introduceren, te beginnen met 3x30 of 4x20 minuten per week. Dat is het plan...

Dat was het wel zo’n beetje voor nu. Ik ben nu 3 dagen bezig en ik moet zeggen dat het echt voelt als een bevrijding om niet meer zoveel te moeten eten elke dag. Het lijkt misschien niet veel, maar -25% carbs scheelt echt best veel. Ik had de laatste paar maanden ook echt een fucked up digestion en een eetlust van 0,0... ik kijk er daarom erg naar uit op mijn lichaam een beetje te resetten met deze cut en mijn eetlust terug te krijgen.

Mijn macro’s zijn nu dus:
240P/375C/82F op trainingsdagen
200P/340C/82F op rustdagen (=exact hetzelfde dieet - de post workout shake)
 
Laatst bewerkt:
Vanwaar de keuze cardio ipv zakken in kcal?
 
Welkom terug grote vriend
 
Haha shit ik ben net off maar krijg altijd zin om te cutten als anderen ook gaan cutten.
Begint hier ook te jeuken om alsnog te cruisen ipv off gaan.
Plan is dus 12 weken cutten of evt langer mocht je nog niet tevreden zijn?
 
Haha shit ik ben net off maar krijg altijd zin om te cutten als anderen ook gaan cutten.
Begint hier ook te jeuken om alsnog te cruisen ipv off gaan.
Plan is dus 12 weken cutten of evt langer mocht je nog niet tevreden zijn?

Persoonlijk denk ik/verwacht ik dat 12 weken wel genoeg gaan zijn om mijn vetpercentage substantieel te verlagen. Normaalgesproken gaat dat heel snel bij mij en zonder al te veel “moeite”.

Het doel is ook niet om fucking shredded ofzo te worden ten koste van alles... Maar gewoon bodyfat verlagen tot rond de 8% ofzo om vervolgens weer - rustig - en zonder al te veel fat gains verder te gaan bouwen.
 
Welkom terug Ruski. Succes met je cut kuur, heb je ondertussen je bloedwaardes getest?
 
Welkom terug Roeski!
 
Je moet het maar willen, is wel beter voor je algehele conditie.

heb je je bloedwaarden nog laten testen?
Lekker toch? We hebben zo’n stairmaster in de gym hier. 45minuten traplopen en dat hele apparaat is kletsnat. Goed voor je conditie, verbranding en je hart. Waarom zou je het niet doen? Ja.. kost veel tijd. Boeie.
 
Back
Naar boven