Fitness Seller

Spambod's kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik verdraag geen orals. Gelijk de gekste maagpijn, maagzuur, boeren, scheten, schijterij etc etc van die troep.

Nu heb ik daar allemaal last van, behalve een verneukte eetlust dan. Maar dat hoeft niet per se alleen door de dbol te komen natuurlijk... kan ook een combinatie van meerdere factoren zijn.
Probeer eens pantropazol, een maagbeschermer. Ik heb geen verstand van dit soort dingen. Maar ik krijg wel een maagbeschermer bij naproxen. En ik heb echt een ijzeren maag, maar naproxen trekt ie anders echt niet. Misschien heb je er wat aan dacht ik.
 
Jij zei ooit dat je zwaar depressief moest zijn als je een goeie bodybuilder wilde worden, dus je bent goed op weg

Haha, ja... Dat is ook zo. Ik geloof dat die boldenone mij een beetje depressief maakt ook. Nog niet eerder deze vibes on cycle gehad. Het is niet supererg ofzo, maar ik merk het wel.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Ik weet niet man, ik ga goed op die dagelijkse grind..

ik kan nu niks en dat haat ik pas
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Toen ik het als een autist aanpakte, i.e. droge kip met rijst zonder saus, en dat zonder PEDS had ik ook zo’n dagen.

ik neem het allang zo serieus niet meer maar haal er veel meer voldoening uit.
 
Hebben jullie wel eens van die dagen dat je bodybuilding haat?
Jep dagen dat je jezelf afvraagd waarom je het eigenlijk doet vooral in een cut fase
 
Ik weet niet man, ik ga goed op die dagelijkse grind..

ik kan nu niks en dat haat ik pas
Dit heb ik ook. Autistische ik vind het ritme gewoon fijn en ga daar goed op. Ik zou echt geen iifym ofzo kunnen doen
 
Toen ik het als een autist aanpakte, i.e. droge kip met rijst zonder saus, en dat zonder PEDS had ik ook zo’n dagen.

ik neem het allang zo serieus niet meer maar haal er veel meer voldoening uit.

Haha, PEDs brengen bij mij juist de druk met zich mee om alles nog meer dan 100000% goed te doen. Elke meal moet perfect zijn en perfect verteren, elke oefening en elke rep moet perfect zijn, slaap moet perfect zijn etc etc etc.

Af en toe word ik daar gewoon een beetje gek / moe van en heb ik een kleine dip.

Maar nu ben ik weer hardkoor. No worries allemaal.
 
Haha, PEDs brengen bij mij juist de druk met zich mee om alles nog meer dan 100000% goed te doen. Elke meal moet perfect zijn en perfect verteren, elke oefening en elke rep moet perfect zijn, slaap moet perfect zijn etc etc etc.

Af en toe word ik daar gewoon een beetje gek / moe van en heb ik een kleine dip.

Maar nu ben ik weer hardkoor. No worries allemaal.
je doet geldelijk en gezondheid technisch een behoorlijk offer , dan is het geen foute instelling om te hebben
 
Vandaag rug gedaan. Heerlijk die zondagen... doordeweeks om 7 uur is het meestal ook wel rustig op een paar mensen na die waarschijnlijk voor hun werk even komen trainen, maar zondag om 7 uur is er echt niemand. Had heel de gym dus voor mij alleen. Zelfs mijn vriendin was niet mee vandaag.

1. Meadows rows - 3 hard sets of 8 en een dubbele dropset aan het einde.
2. Rack pull - eigenlijk is dit geen rack pull want ik pull niet vanuit een rack. Ik doe de Dorian variant waarbij ik de bar tot iets onder me knie laat zakken en dan omhoog kom + de Meadows variant waarbij je constant je lats aanspant dmv de bar tegen je lichaam te drukken en bij de lockout je borst naar voor en schouders naar achteren te trekken. Hierdoor kan je natuurlijk geen 200 pullen, bij 160 stopt het zo een beetje en wordt de form slecht. Ik deed steeds sets van 6 tot mijn form dus brak bij 160.
3. Pulldowns met spongy grips met me rug naar de machine toe - 3 sets of 10 met een 1 sec hold @ contracted position. Ook een dubbele dropset na de laatste set.
4. DB pullover - 3 sets of 10. Maximale stretch en slechts tot ongeveer je voorhoofd omhoog komen. Het zijn eigenlijk bijna partial reps in de stretched position en daarom heel zwaar. Ik doe hier meestal maar 22,5 of 25kg.
5. Smith shrugs - 3 sets of 12 met 2 sec hold @ contracted position.
6. Weighted hyperextensions - 3 x failure rond 20 reps (20,16,13 om precies te zijn) en na de laatste set het gewicht gedropt en nog met bodyweight only tot failure gegaan.

Ging wel lekker... voelde me goed. Goede pomp. Zelfs onder mijn speklaag kan je tegenwoordig echt goed zien dat mijn rug heel erg is gegroeid sinds ik John Meadows achtig ben gaan trainen. Super tevreden met de progress.

Vanavond misschien een kleine cheat meal. Kusjes
 
Zelfs onder mijn speklaag kan je tegenwoordig echt goed zien dat mijn rug heel erg is gegroeid sinds ik John Meadows achtig ben gaan trainen. Super tevreden met de progress.
Pics
 
Als ik tijdens een cheat avondje eerst een pizza of hamburger etc eet en daarna koekjes of gebakjes of wat dan ook, dan smaken de zoete koekjes niet meer goed / ben ik te vol en heb ik er niet zo veel zin meer in. En als ik het omdraai heb ik na een heel pak koekjes helemaal geen zin meer in mijn hamburgers. Iemand een oplossing? Bvd.
 
Als ik tijdens een cheat avondje eerst een pizza of hamburger etc eet en daarna koekjes of gebakjes of wat dan ook, dan smaken de zoete koekjes niet meer goed / ben ik te vol en heb ik er niet zo veel zin meer in. En als ik het omdraai heb ik na een heel pak koekjes helemaal geen zin meer in mijn hamburgers. Iemand een oplossing? Bvd.
Harcore zijn en niet cheaten?
 
Back
Naar boven