XXL Nutrition

Spambod's kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat nandrolon voor veel vocht zorgt is gewoon papegaai gelul. Nandrolon kan namelijk een vrij cleane compound zijn.

Test, nandrolon en drostanolone is in mijn optiek een heerlijke stack voor zowel bulk als cut.
Dit.

Test + nandrolon + meer dan 600 gram koolhydraat... ja natuurlijk hou je vocht vast :P Ligt niet aan de nandrolone maar aan alle factoren samen.
 
Niks mis mee om 250mg deca te blijven nemen om gewrichten te beschermen tijdens de cut
Tuurlijk is daar niks mis mee, maar ik zou er nog een middel naast zetten gezien het doel (cutten). Het doel van deca in een cut is dan ter bescherming van gewrichten en dat zie je idd ook geregeld.
 
Dat nandrolon voor veel vocht zorgt is gewoon papegaai gelul. Nandrolon kan namelijk een vrij cleane compound zijn.

Test, nandrolon en drostanolone is in mijn optiek een heerlijke stack voor zowel bulk als cut.
Prima stack idd ik heb er zelf een keer een rebound meegedaan, het is vaak dat er veel te veel test naast staat, de inname van koolhydraten aan de hoge kant is, HGH/MK677/Slin en andere factoren die een rol spelen waarom iemand veel vocht vasthoudt.
 
Meende dat JP wel fan is van testosteron laag houden in het begin van de cut en verhogen naar het einde toe. Lijkt me wel leuk eenmaal je echt lean bent om testosteron dan te verhogen en verder te cutten.
 
Meende dat JP wel fan is van testosteron laag houden in het begin van de cut en verhogen naar het einde toe. Lijkt me wel leuk eenmaal je echt lean bent om testosteron dan te verhogen en verder te cutten.

JP en zijn adviezen/filosofie heb ik altijd een beetje mixed feelings bij.
 
JP en zijn adviezen/filosofie heb ik altijd een beetje mixed feelings bij.
Idem. Lijkt wel het experimenteren waard denk ik, toch zeker in een cut die geen contest cut is.
 
Meende dat JP wel fan is van testosteron laag houden in het begin van de cut en verhogen naar het einde toe. Lijkt me wel leuk eenmaal je echt lean bent om testosteron dan te verhogen en verder te cutten.
Doet hij zodat hij aan t einde meer fullness behoud door vochtretentie van de test (meende ik)
 
Het is inderdaad wat Strive4muscle zegt... Je bent zo bloated en disgusting, vooral naarmate de dag vordert, dat een foto maken wel zo’n beetje het laatste is waar je trek in hebt :o

Desondanks vandaag speciaal voor jullie ff een bathroom selfie gemaakt. Ik weet dat ik er uit zie als schijt, maar ook dat is onderdeel van de werkelijkheid en deze log is ervoor om altijd de waarheid te vertellen en te laten zien.

Vanochtend was ik 115,2 en dit is hoe dat er dus uitziet :bang:
Klein bulky idd, ,maar wel gruwelijke massa eronder, met alle gemak tegen de zomer GOD-mode
 
Damn, ik weet echt niet hoe ik dit nog 2 weken vol moet houden :hahaha: 5500kcal (waarschijnlijk eerder 6000 want ik tel altijd alleen maar de carbs uit carb sources, de protein uit protein sources etc) is gewoon echt een fucking bitch. Ik loop heel de dag gewoon letterlijk met het gevoel dat ik fucking hard moet schijten en ik schijt daadwerkelijk ook 4-5 keer per dag. In de ochtend normaalgesproken 2x grote porties, daarna gedurende de dag van die kleine kutpoepjes, vaak ook wat zachter van textuur. Heb ook van het vele wipen af en toe van die bloedende wondjes op mijn anoes:hahaha:als ik voor het slapen gaan die shit ff insmeer met een zalfje is het de volgende dag weer prima, maar toch... Is alleen om ff aan te geven hoe fucked up dit is.
Dusja... ik ben echt de dagen aan het aftellen voordat ik kan gaan cutten.

Trainingen gaan wél goed. Hoe de langer de cycle duurt, hoe sterker ik word en hoe beter ik me in de gym voel. De pomps zijn zeer goed, soms zelfs pijnlijk. En gewoon in het algemeen... ik heb het idee dat ik voor mezelf eindelijk een trainingsmethode heb gevonden die ik écht chill vind en die gewoon goed bij me past. Mocht ook wel na zoveel jaar :o

Nouja... nog ff 2 weken volhouden en nog wat extra wc-papier inslaan.
 
Baby doekjes bro, zijn de shit
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Baby doekjes bro, zijn de shit

Mwe, daar krijg je dan zo een natte anus van en dat vind ik een beetje smerig. Dan moet je dat vervolgens weer droogdeppen met normaal wc-papier en dat is allemaal te veel werk om 5 keer per dag te herhalen.
 
Wat is er mis met een beetje vochtige anus?
 
Moet ik me trouwens zorgen maken als ik een vochtige anus best relaxed vind???
 
Het slaat nergens op dat jij koolhydraten alleen maar telt uit “koolhydraatbronnen” en eiwitten alleen uit “eiwitbronnen”.

Maar goed, verder heb je een prima fysiek.
 
Het slaat nergens op dat jij koolhydraten alleen maar telt uit “koolhydraatbronnen” en eiwitten alleen uit “eiwitbronnen”.

Maar goed, verder heb je een prima fysiek.

Hmm, dus jij telt incomplete proteins ook mee als zijnde complete proteins? Dus bijvoorbeeld 5gr protein uit 100gr rijst tel jij evengoed mee met al je proteïne uit vlees?

Ik ben het daar dus niet echt mee eens. Volgens mij doen de meeste bb’ers, coaches en guru’s het op dezelfde manier als ik.
 
Hmm, dus jij telt incomplete proteins ook mee als zijnde complete proteins? Dus bijvoorbeeld 5gr protein uit 100gr rijst tel jij evengoed mee naast alle proteïne uit vlees?

Ik ben het daar dus niet echt mee eens. Volgens mij doen de meeste bb’ers, coaches en guru’s het op dezelfde manier als ik.
Als de er eiwitbronnen geconsumeerd worden die aanvullen; binnen een bepaalde tijdsframe is dit toch (samen genomen) compleet en volwaardig?
(Volgens mijn avond onderwijs studies, daarom is het nog geen feit)
 
Ik ben het daar dus niet echt mee eens. Volgens mij doen de meeste bb’ers, coaches en guru’s het op dezelfde manier als ik.

Dat klopt.
Ik tel alles wel tho, elke kcal.
Alleen om mijn dagelijkse 'behoeften' te halen tel ik alleen eiwitten uit dierlijke producten.
Dus ik eet 220gr minimaal eiwit uit dierlijke producten maar in totaal dagelijks 270 ofzo (incl. alle andere bronnen).
 
Back
Naar boven