XXL Nutrition

Spambod's kuurlog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat snoepgoed besteld voor de komende periode(s). O.a. 30ml primo :o ben toch wel benieuwd om die shit te gaan proberen komende groeifases, begin volgend jaar of zo.
Dat wordt interessant. Ben benieuwd wat je ervaring ermee gaat zijn
 
Dat wordt interessant. Ben benieuwd wat je ervaring ermee gaat zijn

Ik ben ook benieuwd. Maar het gaan sowieso geen monsterdoseringen zijn, 200-300 max. Inb4 dan heb je er niks aan blablabla. Ten eerste is dat spul vrij duur en ten tweede is het 100mg per ml, ik heb geen zin om 20ml olie per week in me lichaam te spuiten.

Weet iemand eigenlijk of primo dezelfde anti oestrogene eigenschappen heeft als Masteron?
 
Ik ben ook benieuwd. Maar het gaan sowieso geen monsterdoseringen zijn, 200-300 max. Inb4 dan heb je er niks aan blablabla. Ten eerste is dat spul vrij duur en ten tweede is het 100mg per ml, ik heb geen zin om 20ml olie per week in me lichaam te spuiten.

Weet iemand eigenlijk of primo dezelfde anti oestrogene eigenschappen heeft als Masteron?
Vond 400mg ook al kut om te prikken :o

Meen van wel maar dat het vooral komt doordat het de a:e ratio veranderd en niet zo zeer E2 echt verlaagd. Al zie ik op andere fora wel mensen claimen dat het hun E2 deed dalen obv hun bloedtest.

Misschien kan Galen hier meer over vertellen?
 
Ik ben ook benieuwd. Maar het gaan sowieso geen monsterdoseringen zijn, 200-300 max. Inb4 dan heb je er niks aan blablabla. Ten eerste is dat spul vrij duur en ten tweede is het 100mg per ml, ik heb geen zin om 20ml olie per week in me lichaam te spuiten.

Weet iemand eigenlijk of primo dezelfde anti oestrogene eigenschappen heeft als Masteron?
Ik hoor wel veel mensen zeggen dat ook primo dat heeft, zelf nooit getest dus idk
 
Nu ook weer een goed voorbeeld van de tyfuszooi waar ik dagelijks mee te maken heb in mijn leven… had een paar weken geleden een nieuwe whey isolate gekocht, qua wat er allemaal vermeld staat op het label enzo een goede isolate met minimale lactose en shit. Ik drink die shit al meerdere weken post workout zonder enige problemen, en opeens gisteren en vandaag de fucking gekste diarree een uur of anderhalf / 2 na inname van die hoerenzooi. En dit is al de zoveelste keer dat dit gebeurt. Ik kan wekenlang iets eten wat gewoon goed gaat, en dan opeens de volgende dag word ik fucking ziek van iets. Ik heb nu al voor honderden euro’s aan whey in de keuken staan die op deze manier niet op zijn gemaakt. FML.
Beetje laat antwoord, ben ook meteen opgeblazen van standaard whey, heb de zero lactose van xxl, wel kut smaak maar geen last sinds de switch. (met de delicious whey ook niet heel veel last, van andere soorten meteen 9 maanden zwanger) Samenstelling is gewoon oké, enkel jammer dat ze in 1kg potten komen.
 
Kerel zet 13ml aan primo weg lol

3AFC3A29-18C9-4ECD-8730-01BEB3C9DB36.jpeg
 
Ik ben ook benieuwd. Maar het gaan sowieso geen monsterdoseringen zijn, 200-300 max. Inb4 dan heb je er niks aan blablabla. Ten eerste is dat spul vrij duur en ten tweede is het 100mg per ml, ik heb geen zin om 20ml olie per week in me lichaam te spuiten.

Weet iemand eigenlijk of primo dezelfde anti oestrogene eigenschappen heeft als Masteron?
Naar mijn ervaring wel. Op test only last van oestrogene sides en waneer primo erin zit nergens meer last van. Ik denk wel wat minder sterk dan masteron op dat gebied.

En geloof mij , voor iemand met jou kuurverleden heeft 2-300 gewoon weinig meerwaarde. Primo is een super compound in mijn ogen maar vindt wel dat je hier op 4/500 pas echt de mooie vruchten van plukt. Alsof 6ml veel is op weekbasis om te injecteren.

Ben nu btw primo aan het runnen op 500mg en zit in week 4. Het heeft ook echt de tijd nodig maar als het gaat… heerlijk.
 
Afgelopen week / paar dagen waren best pittig. Niet zozeer dat ik dood zit te gaan van de honger oid, maar meer gewoon vermoeidheid die toeneemt. Ook die flare ups van die tyfus lactose… dat vreet ook energie moet ik zeggen. Bij de meeste mensen die wat verkeerds eten ofzo is het gewoon ff schijten en klaar, ik blijf er dan meerdere dagen nog last van hebben. Pff.

Het is nog even afwachten wat morgenochtend mijn gewicht zal zijn, maar als ik over de afgelopen 6 dagen reken kom ik weer zo rond -1 kg uit tov vorige week. Dat is wel mooi… Ik ga ook nog even niks veranderen de komende paar dagen. Morgen is nog een training day, daarna een rustdag (en dus extra laag nog in calorieën) en de dag daarna ben ik jarig. Het is wel de bedoeling om daar even een beetje van te genieten ook, want dit Auschwitz dieet ben ik onderhand natuurlijk wel een beetje zat. Ik heb ook al meerdere weken geen “cheat” meals oid gedaan, alleen eens in de zoveel dagen een high day met hetzelfde voedsel maar dan gewoon meer. Niet dat dat een prestatie is ofzo, maar ik bedoel er mee te zeggen dat ik wel erg toe ben aan een beetje chillen.

Vandaag stonden quads op het programma. Opzich wel een goede training, ondanks dat ik me niet echt super voelde. Onderrug is een beetje stijf en vermoeid, klein beetje last van linkerknie op sommige oefeningen… Komende dagen misschien de trainingsstijl iets veranderen naar hogere reps en shit en iets minder volume. Want heb ook al last van me linkerschouder sinds een paar weken :o kan niet wachten tot ik weer aan de deca ga en die pijntjes verdwijnen als sneeuw voor de zon. Maar voor nu even oppassen dus!
 
Oh ja wat ik nog ff kwijt wilde is dat deze periode voor mij altijd een beetje frustrerend is. Overal waar je komt en kijkt (de gym waar ik train komen allerlei nationale kampioenen en elite pro’s, dit forum, Insta, youtube etc etc) is iedereen wedstrijden aan het doen of aan het preppen en shredded as fuck etc etc en dan gaat het bij mij ook zo kriebelen… Het lijkt me gewoon vet om eens een keer heel zo’n proces mee te maken van een ekte cut met een concreet doel en deadline, waarbij je je lichaam dagelijks ziet veranderen en je je grenzen elke dag verlegt…

Maarja, dan kijk je in de spiegel en zie je alleen maar flaws en weak points en denk je dat je nog 1000 jaar moet groeien voordat je er “klaar” voor bent. Ik wil niet een wedstrijd doen om maar gewoon eens meegedaan te hebben, ik wil gelijk goed zijn in die shit en mezelf niet voor schut zetten oid… Vooral met mijn lengte en bouw heb je gewoon zo veel meer vlees nodig op die lange kutarmen en benen etc dan iemand van 1.70… dat is gewoon fucked up. Als je dan ook nog eens niet de genetics hebt die gemakkelijk elk jaar 5kg lmm ofzo gaint, tsja…

Daarom dus maar gewoon geduld opbrengen en leren van de fouten die ik in het verleden heb gemaakt (veels te dik worden etc) en rustig verder groeien en bouwen.

Wilde dit toch even gezegd hebben :p
 
ik voel je bro

maar neem maar van mij aan dat je inmiddels een respectabel fysiek hebt gebouwd
 
Oh ja wat ik nog ff kwijt wilde is dat deze periode voor mij altijd een beetje frustrerend is. Overal waar je komt en kijkt (de gym waar ik train komen allerlei nationale kampioenen en elite pro’s, dit forum, Insta, youtube etc etc) is iedereen wedstrijden aan het doen of aan het preppen en shredded as fuck etc etc en dan gaat het bij mij ook zo kriebelen… Het lijkt me gewoon vet om eens een keer heel zo’n proces mee te maken van een ekte cut met een concreet doel en deadline, waarbij je je lichaam dagelijks ziet veranderen en je je grenzen elke dag verlegt…

Maarja, dan kijk je in de spiegel en zie je alleen maar flaws en weak points en denk je dat je nog 1000 jaar moet groeien voordat je er “klaar” voor bent. Ik wil niet een wedstrijd doen om maar gewoon eens meegedaan te hebben, ik wil gelijk goed zijn in die shit en mezelf niet voor schut zetten oid… Vooral met mijn lengte en bouw heb je gewoon zo veel meer vlees nodig op die lange kutarmen en benen etc dan iemand van 1.70… dat is gewoon fucked up. Als je dan ook nog eens niet de genetics hebt die gemakkelijk elk jaar 5kg lmm ofzo gaint, tsja…

Daarom dus maar gewoon geduld opbrengen en leren van de fouten die ik in het verleden heb gemaakt (veels te dik worden etc) en rustig verder groeien en bouwen.

Wilde dit toch even gezegd hebben :p

tbh als ik je fysiek zie, zou je makkelijk een wedstrijd kunnen prikken voor over 6-12 maanden (eerder 12 aangezien je zegt dat het niveau daar wat hoger ligt :p). Want dat perfecte moment gaat nooit komen, er is altijd wel iets dat beter/groter/ meer ontwikkeld moet zijn. Je hoeft niet in een rechte lijn naar je pro card te gaan, en ervaring etc is ook belangrijk.
 
Je hebt een meer dan prima fysiek opgebouwd en naar mate je meer shredded wordt ga je er alleen maar lijper uit zien. Ja, je ziet er in kleding kleiner uit maar in de gym voel je je mentaal tien keer beter.

Verder is het helemaal niet zo'n gek idee om zulke goed presterende bodybuilders een tijdje te ontvolgen van youtube en instagram. Het kan als een bron van motivatie fungeren maar het kan ook best wat mentale "schade" toedienen doordat zij genetic elites zijn en lijken alsof ze alles perfect voor elkaar hebben. Maar schijn bedriegt, paar mooie kiekjes op instagram doet het gewoon mooi lijken maar zo heeft iedereen zijn problemen.
 
tbh als ik je fysiek zie, zou je makkelijk een wedstrijd kunnen prikken voor over 6-12 maanden (eerder 12 aangezien je zegt dat het niveau daar wat hoger ligt :p). Want dat perfecte moment gaat nooit komen, er is altijd wel iets dat beter/groter/ meer ontwikkeld moet zijn. Je hoeft niet in een rechte lijn naar je pro card te gaan, en ervaring etc is ook belangrijk.

Ja, 12 maanden is zeker een mooi streven… Als ik komend jaar gezond blijf met vertering en shit en alles zit een beetje mee… wie weet. Het is ook helemaal niet zo dat ik een ifbb pro wil worden ofzo of even insta famous denk te gaan worden als ik een show doe… Totaal niet. Het gaat mij er meer om dat ik een soort van beeld heb in me hoofd van hoe ik er graag uit zou willen zien voordat ik zou overwegen om on stage te gaan. En naar mijn gevoel heb ik dat nog niet bereikt, maar je kan je idd ook afvragen of je dat ooit gaat bereiken, aangezien je de lat (vaak ook onbewust) steeds een beetje hoger en hoger voor jezelf legt, met als gevolg dat je dus nooit “goed genoeg” gaat zijn in je eigen ogen. Daar is een coach en een omgeving denk ik ook belangrijk in. Iemand die objectief is en verstand van zaken heeft en zegt: jij moet nu een wedstrijd doen.

Je hebt een meer dan prima fysiek opgebouwd en naar mate je meer shredded wordt ga je er alleen maar lijper uit zien. Ja, je ziet er in kleding kleiner uit maar in de gym voel je je mentaal tien keer beter.

Verder is het helemaal niet zo'n gek idee om zulke goed presterende bodybuilders een tijdje te ontvolgen van youtube en instagram. Het kan als een bron van motivatie fungeren maar het kan ook best wat mentale "schade" toedienen doordat zij genetic elites zijn en lijken alsof ze alles perfect voor elkaar hebben. Maar schijn bedriegt, paar mooie kiekjes op instagram doet het gewoon mooi lijken maar zo heeft iedereen zijn problemen.

Ja dat laatste heb je zeker gelijk in. Afgelopen voorjaar alle social media shit gedeactiveerd en ik voelde me eerlijk gezegd een heel lange tijd veel beter over mezelf. Nu om alle bodybuilding shows zoals de Arnold en Loempia en shit te volgen weer wat meer actief op Insta enzo en ik voel het gelijk in hoofd :hahaha: iedereen is rich, ripped, famous etc etc. Je weet dat het vaak allemaal maar schijn is, maar toch doet het soms wat met je…
 
Laatst bewerkt:
Iedereen lijkt rich en ripped, op die miljoenen volgers na van die lui he waar jij ver boven uit springt gemiddeld gezien. ;)
 
Je hebt een meer dan prima fysiek opgebouwd en naar mate je meer shredded wordt ga je er alleen maar lijper uit zien. Ja, je ziet er in kleding kleiner uit maar in de gym voel je je mentaal tien keer beter.

Verder is het helemaal niet zo'n gek idee om zulke goed presterende bodybuilders een tijdje te ontvolgen van youtube en instagram. Het kan als een bron van motivatie fungeren maar het kan ook best wat mentale "schade" toedienen doordat zij genetic elites zijn en lijken alsof ze alles perfect voor elkaar hebben. Maar schijn bedriegt, paar mooie kiekjes op instagram doet het gewoon mooi lijken maar zo heeft iedereen zijn problemen.
Sinds ik gestopt ben bij instagram is mn zelfbeeld echt heel erg verbeterd. Ik volgde daar veel bodybuilders en bodybuilding channels, nooit bij stilgestaan dat het verwijderen daarvan misschien de oorzaak was voor een verbeterde kijk naar mezelf.
 
Sinds ik gestopt ben bij instagram is mn zelfbeeld echt heel erg verbeterd. Ik volgde daar veel bodybuilders en bodybuilding channels, nooit bij stilgestaan dat het verwijderen daarvan misschien de oorzaak was voor een verbeterde kijk naar mezelf.

Ligt er ook een beetje aan wie je volgt. Als je een 16 jarige natty volgt die 220kg bencht voor reps met 1 arm, dan ga je je eventueel kut voelen over jezelf, ja. Maar je hebt op IG ook veel leuke, informatieve shit. Zoals John Jewett of John Meadows dat was. Het is zonde om daar geen gebruik van te maken.
 
Ligt er ook een beetje aan wie je volgt. Als je een 16 jarige natty volgt die 220kg bencht voor reps met 1 arm, dan ga je je eventueel kut voelen over jezelf, ja. Maar je hebt op IG ook veel leuke, informatieve shit. Zoals John Jewett of John Meadows dat was. Het is zonde om daar geen gebruik van te maken.
Ik volgde vooral bodybuilders, en die posten dan natuurlijk hun physique. Daar ging ik me dan onbewust mee vergelijken en dat bleef me alleen maar kleiner laten lijken in de spiegel. Voor informatieve dingen kijk ik dan gewoon youtube.
 
Ja, 12 maanden is zeker een mooi streven… Als ik komend jaar gezond blijf met vertering en shit en alles zit een beetje mee… wie weet. Het is ook helemaal niet zo dat ik een ifbb pro wil worden ofzo of even insta famous denk te gaan worden als ik een show doe… Totaal niet. Het gaat mij er meer om dat ik een soort van beeld heb in me hoofd van hoe ik er graag uit zou willen zien voordat ik zou overwegen om on stage te gaan. En naar mijn gevoel heb ik dat nog niet bereikt, maar je kan je idd ook afvragen of je dat ooit gaat bereiken, aangezien je de lat (vaak ook onbewust) steeds een beetje hoger en hoger voor jezelf legt, met als gevolg dat je dus nooit “goed genoeg” gaat zijn in je eigen ogen. Daar is een coach en een omgeving denk ik ook belangrijk in. Iemand die objectief is en verstand van zaken heeft en zegt: jij moet nu een wedstrijd doen.

Ik snap die gedachtegang. Ik heb soms ook dat ik denk; zal ik nog een heel jaar door gainen en in 2023 huuuuge op m’n wedstrijd staan. Maar dat kan ook met een wedstrijd ertussen, ben je wel 3 maanden aan prep kwijt natuurlijk maar ook veel ervaring rijker. En wedstrijd prep is ook iets waarbij ervaring meetelt, moet je vaak een aantal keren doen voordat je (of je coach) je lichaam echt goed leert kennen.

Een coach is sowieso een goed idee,en als je niet alles uit handen wilt geven kan je de coach gewoon een adviserende rol laten spelen. En lokale shows bezoeken is ook handig om het niveau te peilen en super motiverend. :cool:
 
Back
Naar boven